Ağustos ve Eylül ayım nasıldı?Nerelerdeydim?🎈


Selam Blog dünyasının tatlişleri,beybitoları!
Özlediniz mi beni😎?Keyifler nasıl?
Thesağlams’ınız sizi çok özledi!💕
İki aydır Ay sonu hasılatı yazısı girmiyordum bloga.Farketmişsinizdir.Böyle bir soğukluk gelmişti ne hikmetse...(Kesin Nazar oldum.Gözün çıksın Kenafir👀)
Hatta bu ay da yazmayacaktım ama daha fazla dayanamadım.
İncikom,Canım sistercığım sağolsun bi de “Büşra nerdesin yazı girsene!”diye fırçaladı beni🙄😂👭❤️
A ha burdayım işte!😄


Ağustos-Eylül ayı ruh hali durumu bildirgem:

Boşluk hissi.
Evet tam anlamıyla bu.
Hani derler ya geldim mi çorap söküğü gibi diye aynı o hesap işte.
Annemin ameliyatıyla başlayan böğrüme oturan saçma sapan kaygılı bir ruh hali,mevsim geçisi,Anksiyete-Panik atak ikilisi,Özlem.
Hatta “Çok fazla Özlem...”
Birazda hayal kırıklıkları.
2018 yılı fazla tıkanık kaldı benim için ya sanki.Zaman akmadı,ne işe başlasam elimde patladı.
6 kilo verdim bir buçuk ayda.Ama devamı gelemedi.Toparlamaya çalıştım,olsun Büşra herşey düzene girer,zor bir dönem geçer gider takılma devam et dedim ama yokkkk.Bir gün yemesem,diğer gün kıtlıktan çıkmışcasına yedim.Antidepresan niyetine Cips yedim!Varın gerisini siz düşünün artık 🤦Kökteki sorunu çözmem gerek benim...Pes etmedim ama ara verdim diyelim...(Yenilgiyi asla kendime yedirememe gibi bir durumum var Evet🙈)
Neyse.
Velhasıl Can’lar;SALDIM.
Zamana bıraktım,umursamamaya başladım.

Bana iyi geldi ama bu durum💕Şu sıralar özellikle farkediyorum,çok fazla düşünmemek,geçmişe takılıp kalmamak lazımmış.Yaralı olarakta devam edilebiliyormuş.
Aslında olduğu gibi “kabullenmek” en güzel çıkış yoluymuş 🎈

**OKUDUKLARIM**
Şu koskoca 2 ay içerisinde,dergi ve reklam broşürlerinden başka bitirebildiğim birşey olamadı malesef...

Ama Amazondan iki kitap aldım.
-Bilinçaltının Gücü
-İyi olmak


İkisini de yarıladım.Hatta bitmek üzereler🙏🏻
“Bilinçaltının gücü”  inanılmaz yararlı bilgiler barındırmakta.Telkin terapisinin önemi mesela👍
Detaylı yazılarını ayrı bir konu altında toplayarak ayrıca paylaşacağım.Böyle dipnotlarla anlatıp ziyan etmek istemiyorum bu iki güzelliği📚😅

**İZLEDİKLERİM**
Limonata Tadında Film Maratonu Eylül ayı itibariyle bitti biliyorsunuz.
13 film izleyebildim verilen bu süre zarfı içerisinde😬

-Call Me By Your Name
-The handmaiden
-Molly’s Game
-The Bequiled
-A quiet Palace
-The Danish Girl
-Ayla
-La La Land
-Ready Player One
-Get Out
-Paddington 2
-The Shape Of Water
-Wonder
(Utanıyorum şuanda kendimden.🙈🙄)

Az film izlemeyi kendime asla yakıştıramamdan sebep,etkinliğin süresini Aralık ayına kadar uzattım.🙄Banane!Mızıkçılığın ağa babalığını yapıyorum şuanda!😬😂
Mis gibi liste hazırladım bitirmessem eğer dert olacak içime.😢

Oueer Eye:
Netflix’te keşfettiğim,aşırı eğlenceli reality show programı😻
Kahramanlarımız “Muhteşem Beşli”🙌
Farklı alanlarda uzmanlıkları var.Kişisel gelişim,bakım,stil,yemek,mimari gibi...
Herhangi bir sebepten ötürü yardıma ihtiyacı olan erkeklere,yapılması gerekenleri 3-4 gün içerisinde anlatıp,planlıyorlar.
Terapi gibiler yemin ederim.Pozitif enerjilerini ekrandan alıyorsunuz böyle😁
Özellikle Jonathan’a bayıldım❤️

**BİTİRDİKLERİM**
-AVON EVE PARFÜM:¨Merve Özkaynak’ın “Uygun fiyatlı parfümler” videosunda gördüm bu ürünü ve hemen denemek istedim.Gerçekten çok güzelmiş👍🏻💕
Çiçeksi-Ferah bir koku.Yoğun bir esansı olmaması rağmen,şaşırtıcı derecede de kalıcı.
-BENEFIT THEY'RE REAL MASKARA:Allahtan deneme boyunu almışım.Param boşuna çöp olacaktı.Sadece ismi olan bir maskara üzgünüm.
Benefit’in ürünlerine normalde bayılıyorum ama bu çok üzdü be!🙄
Niye böyle yaptın ki Canısı?Anlatsana biraz😑
-PROCSIN AKTİF KARBONLU DİŞ MACUNU:Tartar yapıyor arkadaşlar!Bilginize!Öyle vaad edildiği gibi müthiş bir beyazlıkta vermiyor dişlerinize.
-COCOSH SHE EYELİNER:Bunu bana satan Satış Uzmanı abla,sana buradan bolca selamlarımı gönderiyorum.Sayende şu yaşıma kadar kullandığım en berbat eyelineri’ı deneyimlemiş oldum.😬
Sürümü zor,delicesine akma yapıyor.Kullandığınız zamanlar simsiyah göz altlarıyla geziyorsunuz.🤦
Sakın!Aman ha ben yandım siz yanmayın kardeşlerim😬
-FARMASİ DR.C.TUNA AYAK SPREYİ:Eşim için almıştım bu spreyi.Gün boyu ayakları havasız  kaldığı için dikkat etmesi gerekli.Çay ağacı ve jojoba yağı var içerisinde.
Güzel.Ama tekrar alır mıyım?Hayır.
-FLORMAR DUDAK BALMI:Spf 15 faktör güneş koruyuculu,pigmentli bir dudak nemlendiricisi.Kullanımı özellikle yaz günleri için ideal.
Alalı çok uzun zaman oldu ondan çöpe atmak durumundayım ama severek kullandım❤️

**AYIN OLAYLARI**
01.09.2018:Evliliğimizin 6.senesini bitirdik💑🙏

18.09.2018: Keep Calm and My Birthday!💕Yaş oldu 27🙈😂
Bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum tamam geçelim Adrian🙈😂

20.09.2018:Yılllarrrr sonraaaa tekrar Pimapen Necla moduma geri döndüm.🤓
Miyopum ilerlemiş.Gözlük kullanmaya başladım😑


**DİNLEDİKLERİM**
Arkadaşlar sakin olalım lütfen!🖐
Bloga yazısını girmemiş olabilirim ama şarkı listelerimi ne durumda olursam olayım hazırlarım!😎🤘
Buyruuğğnnn👇🏻

Ağustos için;
Khalid,Justin Bieber,Quavo-No Brainer
Robin Schuld-Oh child
Edis,Emina-Güzelliğine
Sia,Diplo,Labrinth,LSD-Genius
Replikas-Yaş Elli
Tuğkan-Ele layık
Barış Diri-Sana ihtiyacım Var
Emir Can İğrek-Beyaz
Kenan Doğulu-Yosun

Eylül için;
Nicki Minaj-Chun Li
Olivia O’Brien-Empty
Banx&Ranx,Ella eyre,Yxng Bane-Answerphone
George Ezra-Shotgun
The Chainsmokers-Somebody
Matt Simons-We can do Better
Jax Jones,Mabel,Rich the kid-Ring ring
Namika,Beatgess-Je ne parle pas Français
Jonny Southard-Reunited
Eminem,Joyner Lucas-Lucky you
Travis Scott-Sıkko mode
Ariane Grande-Breathin
Gucci Mane,Bruno Mars-Wake up in the Sky
Jocelyn Flores-XXXTENTACION

Eylül Ayı Favori Şarkısı:



Evett...
Hüznüyle,mutluluğuyla 2 ayı daha geride bıraktım.
 Beni az biraz yordun,darladın,bolca ağlattın Ağustoscuğum-Eylülcüğüm ama çok şükür ki geçtin,bittin.Get Out Annem!😒
Karanlık gecelerimin sabahına bir güneş gibi doğdun Ekim’immmmm❤️Sen böyle devam et üzme beni😘

Ve Döndüm Adrian!Duyur herkese!
Düğün Thesaglams’ta kaldığı yerden devam ediyiiiiii👭👫🤹

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere
Kendine ve “Mental sağlığına” dikkat et Sevgili Okuyucum.
Selametle...



Yorumlar

  1. Arayı uzatma Büşracan,hoş oluyor yazdıklarını okumak yine de iyi olman herşeyden daha önemli kuzum,sevgiler😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kiremithanem❤️Yok uzatmıcam bana da iyi gelmiyo çünkü yazmamak🙄😁Benden de bolca sevgiler teşekkür ederim yorumun için😘❤️🙏🏻

      Sil
  2. Büşümmmm lutfen duzenli atta bende takipte kalayım arayi açma kuzucumm 😎 Çok ilginçtir ki sen böyle yazdikca yanimizda gibi oluyorsun senin sesinle okuyorum resmen 😂 tekrardan ellerine sağlık bebeğim cok öpüyorum seni özlendin 😘😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiiaaaaa canım beyzoşum senin destek olmalarını yerim😘❤️Bende çok özledim😢Seni Sefiiiiiyommm😁💕

      Sil
  3. Sen iyi ol da gerisi önemli değil bebeğim yine harika bir yazı olmuş seni seviyorum ve çok çok öpüyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa hanginiz yazdı simdi bunu Unknow diyooo Şüşüüü sen misin bacım?😂Teşekkür ederimmm bende çok seviyorum kocaman öpüyorum😘❤️

      Sil
    2. Kız niye adım çıkmadı ki 😂 benim bebeğim benim adaşın Gülbaş olanindan😜

      Sil
  4. hoş geldin tekrar o zaman. baya aktif geçmiş ... bol paylaşımlar dilerim ben şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında diğer aylarıma bakarsak çok boş geçti...Bohem bohemdi böyle her bir yanım😁
      Teşekkür ederim🙏🏻💕

      Sil
  5. Canım tekrardan hoşgeldin.Artik duzenli okumak istiyoruz.Yoksa isyan cikaricaz 😄
    Kitaplar tam benim ilgili alanim.Yotumlarini bekliyoruz.6 kilo vermek hic kolay degil.Azminden dolayi tebrik ederim.Gozlukler de çok yakıştı ayri bir hava katti sana❤️
    Kocaman sevgiler 💓❤️💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak beni de düzene sokuyo böyle garip hissediyorum aktif olmadığım zaman🙈😁
      Aklıma sen geldin canısı zaten iki kitabı da okurken.A ha dedim bunlar İnci’mlik😂💕Amazondan aldım bakmak istersen sende haberin olsun😘
      Teşekkür ederim hem varlığın,hem desteğin için🙏🏻❤️

      Sil
  6. Canım bu durumdan çıkabilmek için senin o güzel yazılarına tekrardan dönmeni istiyorum. Yemek yeme durumuna takılma. Bende sağlıklı yaşam sürecine yeniden geri döndüm ama arada kaçırdığımız olabiliyor. Günümüz günümüzü tutmaz. İnsanız sonuçta. Ama bugün kaçırdım diye salma. Ertesi günü devam et. Seviliyorsun şekerim. Çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da yazmamak yaramıyor zaten Beyda ablam ya.🙈Burada kazandıgım ablalarıma,kız kardeşlerime tuhaf bir şekilde sorumlu hissediyorum kendimi🙏🏻💕Motive edişinden öpüyorum😘Teşekkür ederim güzel yorumun için❤️

      Sil
  7. Canım sen hep yaz😊özletme kendini..Kitaplara bayıldım 👏👏Hayatı akışına bırakmak en güzeli bence de..Kullandigin ürünleri beğendim Benefiti ben de çok severim ama bu ürün iyi değildi demekki...
    Filmlerin çoğunu ben de izledim en çokta Aylayı sevdim 😍kendine çok iyi bak canim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bende özlemişim hepinizi,yorumlarınızı canımcım ❤️😁Ayla deldi geçti yüreğimi ya son final sahnesi bayagı salya sümük aglattı🙄😁Teşekkür ederim güzel yorumun için😘

      Sil
  8. Enerjik insanlara bayılırım.Enerjin yazına öyle güzel yansımış ki sanki sesini duyar gibiyim.Kitapları not ettim bende alacağım.Müzik listesi hemen hemen aynı benimkiyle, zevklerimizde aynı ayol 😍😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh ikizim misin Beybim?❤️Müzik zevklerimizi yerim😁Teşekkür ederim yorumun için Fatofotofan’ım🙏🏻

      Sil
  9. Umarım annenin sağlığı sıhhati yerindedir. Herşeyin başı sağlık. Allahım sağlıktan noksan bırakmasın. Gerisi hallonuyor bir şekilde ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem iyi çok şükür.İyileşme sürecinde diyelim😊O kadar haklısın ki herseyin başı sağlık.🙏🏻
      Teşekkür ederim yorumun için💕

      Sil
    2. Allah şifa versin inşaAllah .. Sevgiler ..

      Sil
  10. ben de biraz ara verdim sanırım dinlenmek gerekiyor bazen :) hoşgeldik o zaman tekrardan 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn Pınarikom!❤️Hoşgeldik😁
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  11. Gözlük, yazarların aksesuarıdır 😀 Kendine has yazı tarzın var. Daha fazla yazmalısın bence.

    YanıtlaSil
  12. Ahahaha ay ben çok sevdim bunu he “Gözlük,yazarşarım aksesuarıdır.”😂
    Teşekkür ederim yorum için Cem kardeşim🙏🏻

    YanıtlaSil
  13. Annenize çok geçmiş olsun, tavsiyeniz kitapları, filmleri ve şarkıları inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
  14. Bak ne doğru demişsin; çözüm takmamakta. Bazı şeyleri sıkı da tutabiliriz, salabiliriz de. Bir sabah sevdiğimiz şeyden ertesi akşam nefret de edebiliriz. Bazı duyguları dibine kadar yaşayıp kimseciklere hesap da vermeyebiliriz. Çikolata istiyorsak yeriz, brokoli istiyorsak haşlarız. Bu kadar da basit değil mi amaa! ;))
    Hoşgeldin, iyi ki geldin. Bundan sonrası için en taze ferahlıkları diliyorum ben de. Havalar soğusun, içimiz hep sıcak kalsınn.. ;)
    <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengesizlikkkk forever ulaaaan!😂❤️Şefciğim bu güzel yorumunla yine beni mest ettiğin için teşekkür ederim🙏🏻💕😁

      Sil
  15. Annecigine gecmis olsun canim. Gözlük cok yakismis 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya Ablacımm🙏🏻💕😁

      Sil
  16. heeey yorum kutun değişmiş yaa yorum yapabildiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeey yoo hoşgeldin Deepcim👯‍♀️💕Becerebildim sonunda değişti evet😂🙈

      Sil
  17. Allah mutluluğunuzu daim etsin, 60 yıllarınız olsun birlikte. Yazılara da çok ara verme, gözümüz yollarda kalmasın :)

    YanıtlaSil
  18. En bir sevdiğim yazı gelmiş kii, İnci abla iyi ki zorlamış seni Büş'ümm! :D
    Film maratonunda benim izleme sayımı görsen gülme krizine girersin o yüzden kendine çok şe'etme :D :D
    Yıldönümünüz kutlu olsun. Mutlulukla geçen nice yıllarınız olsun inşallah ♥
    Müzik listesi de benim için ilaç niyetine oldu, yeni şarkı arayışım vardı çünkü. Çok teşekkürler bebek. Öperim en kocamanından :* :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder