-Sorularım ve Ben🎈

Selammm Sevgili Okuyucum🙋
Süpper bir Mim etkinliğiyle geldi bugün de bu Thesaglams kardeşin karşına💃🏻

Canım Sistercığım,Kaderdaşım İnciko’m (İnciden Notlar) bir mim başlattı ve beni de etiketledi❤️
Bana da sorularını zevkle cevaplamak düştü.💕
Çok uzatmadan,cıvıtmadan ufaktan geçiyorum ben aşağı tarafa doğru.
Hayde Buyrruuuğğğnnn💁👇🏻


1. Sihirli değnek elinizde...İlk olarak ne yapmak isterdin?
Ev kredisi borcumuzu kapatmak isterdim.
Fazla Realist bir cevap oldu bu sanırım ama Sorry🙈😂
Borcu harcı kapattıktan sonra istediğim herşeyi,bütçe hesabımı tutarak yapabilirim zaten🎈

2. Hangi çizgi filimdeki karakter olmak istersin?
Kendisini aşırı cool ve çekici buluyorum.😎
Ayrıca Eşimin animasyonusun bence sen Johnny Bravo'cum❤😁

3. Geçmişi değiştirme imkanın olsaydı neyi değiştirmek isterdin?
Bu cevaba çok şaşıracaksınız Evet!Hiç benden beklemeyeceğiniz türden biliyorum🙄😂😂👇🏻
Almanya’da yaşama fikrini beynimden söküp atardım.Yakub’u Türkiye’de yaşamaya ikna ederdim.💁
Bonus:Saçma sapan bir alanı okumak yerine,Radyo-Sinema-televizyon,Fotoğrafçılık ve Kameramanlık ya da Müzik Öğretmenliği bölümlerinden birini tercih ederdim


4. Tarihte hangi zamanda hangi olayın içinde olmak istersin?
28 Ekim 1923
Cumhuriyetin İlanından bir gün öncesi.
Mustafa Kemal Atatürk’ün
“Efendiler,Yarın Cumhuriyeti ilan edeceğiz” dediği an.
Orada bulunabilmeyi çok isterdim🙏🏻Yazarken bile tüylerim diken diken oldu ya...


5.Görünmez olmak mı yoksa insanların düşüncelerini okumak mı?
Görünmez Olmak😶
Neden bilmiyorum ama insanların düşüncelerini okumak korkutucu geliyor bana hep ya.Olması gerektiği kadar şeyi bileyim yeter🙈


6. Bir ünlü ile tanışacaksın.Kim olmasını istersin?

Beni yakından tanıyan arkadaşlarım,dostlarım ağlıyor şuanda "ulan bu da Büşra'ya sorulacak soru mu?" diye😍

Büyük harflerle yaz Adrian!

JUSTİN TİMBERLAKE
Bir tanecik şarkısını şuracığa bırakamazsam eğer uyuyamam bu gece LÜTFEN JUSTIN Bu.Şakaya gelmez!Çarpılırsınız😍👇🤸


7.Eger insan olmasaydın ne olmak isterdin ?
Tartışmasız “KEDİ” olmak isterdim😁
Ben kedilerin karakterli türler olduklarını düşünüyorum.Asla hiçbirşeyi zorla yaptıramazsın onlara🐱
Doğuştan tuvalet eğitimleri bile var ya daha ne olsun?Donanıma bakar mısın😂🤷

Evet Sorular bu kadardı.Ay ne çabuk bitti yaaa!🙁
Yaparken eğlendiğim bir Mim oldu benim için.💕

Etkinliğe davet ettiğim,etiketlerim kişiler ise;

Ruhuna Renk kat
Mor düşler Kitaplığı
Hertelden Şef
Ezgissimo
Yaşamdan yazılar
Pınarın Günlüğü
Almanyalı Gelin
Beyaz Yakalı
Kiremithanem
Dahamutluyuz Yurdagül abla
Ve Ece Evren ablam💕

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere,
Kendine ve “Mimlerine😁” iyi bak Sayın Okuyucum.
Sevgiyle,Selametle...


Yorumlar

  1. Günaydın Büşracan dilerim kolaylıkla ödersiniz ev kredisini canım Allah yardımcınız olsun kuzum ilk fırsatta yapacağım bu mimi Incimizin aklına sağlık ikinize de sevgiler canım❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kiremithanem benden de sana kocaman sevgiler❤️Teşekkür ederim yorumun için...🙏🏻💕

      Sil
  2. ilginç sorular ilginç cevaplar :) paylaşım için teşekkürler efem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz,yorumladığınız için ben teşekkür ederim efeem😁🙏🏻

      Sil
  3. Tabiki de büyük neşeyle yapacağım ben de bu mimi, teşekkür ediyorum biricik TheSaglam's! <3
    Senin Justin ile tanıştığını, bir röportaj yapıp buraya yazısını eklediğini düşündüm. Bence kopamazdı buradan aah ah :D
    İlk fırsatta yapacağım ben de, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahımmmm agzından bal mı damlıyo arı mısın canısı?Nasıl güzel hayaller onlar şefciiğiiimm😂❤️
      Bende kocaman öpüyorum,yorum için teşekkür ediyorum🙏🏻

      Sil
  4. herzaman ki gibi süpersin karicigim sonuna kadar arkandayim❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Şok!Utandım🙈❤️Seni Seviyom Beyim😂

      Sil
  5. Nice post!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
  6. Canim kardeşim Allah hayirlisiyla burcunuzu odemeyi nasip etsin.
    Cevaplara bayildim.Cok guldum sayende.Esininde cevap yazmasi ne guzel. Allah mutlulugunuzu daim etsin,nazarlardan saklasin..
    Seviyorum seni ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az şoka ugrattı beni de normalde hayatta yapmaz böyle birşey zorla okuturum hatta yazılarımı bak olmuş mu ne diyosun diye🙈😂Bayıla bayıla cevapladım kuzum sorularını 💕Teşekkür ederim yorumun için😘❤️

      Sil
  7. Ne kadar keyifli bir mim olmuş 😁😊 Rabbim kolaylıklar versin inşallah canım benim herşey güzel gönlünce olsun inşallah sevgiler 😊❤🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende yaparken çok eğlendim😁Aminnn canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  8. Ahahahaa ama o kedi mimli biliyorsun değil mi?
    Bence filmi falan çekilmeli hatta :p

    Justin Timberlake'e bu kadar hayran olduğunu bilmiyordum, şimdi Adrian'dan öğrendim
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemin ederim çok mantıklı garfield’tan bile daha fazla tutar😂Justim benim yeeee 13 14 yasımdan beri bebeğim😍😂
      Teşekkür ederim yorum için Sibelynkam❤️🙏🏻

      Sil
  9. Yaa gerçekten ne çabuk bitti bu sorularr🙈🙈 aşırıı güzel bir mim olmuş tabii ki senin samimi cevaplarınla tadından yenmiyor bebek 😍😍 ben de en kısa sürede yapacağım inşallah, mim için teşekkür ettim seni de kocaman öptümmm 😘😘💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplarını inanılmaz merak ettim bak şuanda kuzum😍😄Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  10. Çok güzeldi. Keyifle okudum👍👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende şimdi senin mime dogru yola cıkıyordum😁💕

      Sil
  11. Çok keyifli bir mim olmuş inşallah hayallerini gerçekleştirebilirsin ☺ beni mimlediğin için teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım ben de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Canım❤️Ben teşekkür ederim güzel yorumun için bekliyorum o zaman Mim’i😁💕

      Sil
  12. Yine kendine has cevaplar olmuş 😀 Mim için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻😄

      Sil
  13. Hakkaten ne çabuk bitti gııız :D Kankeytam çok eğlendim okurken be! Bende zevkle yapıcam, sayende blog dünyasına silkelenerek döndüm öpüyorum seni kocaman kocaman :* <3 Ayrıca tarihi bende okurken tüylerim diken diken oldu, samimiyetini dürstlüğünü güzel kalbini severim senin... Canımsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni yiyeremmmmm yiyyeremmmmm ❤️😁Merakla bekliyorum Mimini kankeyletam😍Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  14. Harika yanitlar ben de mimliyim yakinda yapacagim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci’den gördüm Derya abla mimlendiğini ondan etiketlemedim🙈😁Yoksa biliyorsun seni es geçmem❤️Merakla bekliyorum Mim cevaplarını😍
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  15. hihi çok tatlıııı :) johhny bravoooo yakuuuup :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin tatlı Deepcim❤️😁Aynen öyle sanırsın bana adamın animasyon şekli tavırları bile aynı🙄😂😂😂🤷🏻‍♀️
      Tesekkür ederim yoruum için🙏🏻💕

      Sil
  16. Büşra'cığım keyifle okudum, cumhuriyet konusunda hemfikiriz ben de aynı cevabı vermiştim:) Almanya konusundaki cevabına üzüldüm demek pişman oldun ama geç kalmış sayılmazsın ki, genceciksin sen, tekrar dönebilirsin vatanına. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kalplerimiz bir Müjde ablacım sasırmadım cevaplarımızın aynı olmasına😁❤️Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻

      Sil
  17. Canım ❤️ Beni mazur gör. Görmemişim Ne güzel bir mimdi. Hemen hazırlıyorum. Ben de 7. soruya kedi cevabını vereceğim, zira ben de bir kedi olmak isterdim. Aynı şeyi düşünmemize çok sevindim kızım.Cevapların çok güzel. Mimlediğin için çok teşekkürler.Sevgiyle kucaklıyorum. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estafurullah Ece ablam ne mazuru😘❤️Ohh kalplerimiz bir desene😁Merakla bekliyorum Mim yazını bende seni kocaman kucaklıyorum ve öpüyorum❤️

      Sil
  18. Güzel sorular güzel cevaplar :)
    Blogumu ziyaretiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl güzel yorum için😁❤️🙏🏻

      Sil
  19. İnşallah günün birinde yurda dönme imkanın olur canım. Allah borcunuzun da edasını versin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Beyda abla bütün gayretimiz geleceğimizi saglama alabilmek,temellü dönüş yapabilmek için zaten🙏🏻Teşekkür ederim yorumun için❤️

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Miriiiibaaa deepcim😎
      Yeni kahve yaptım öyle tatlı “miriiiiiba” dedin ki dayanamadım gel beraber içek davetlimsim😂❤️
      Aha buyur☕️☕️☕️😆

      Sil
  21. Very interesting post babe. I like your blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    YanıtlaSil
  22. Cry me a river benim de çok sevdiğim parçalardan biridir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yaaaaa Justin Sevilmez mi zaten hiç!😍😂

      Sil
  23. Okuduğumda yorum yapmayıp, hemen mimi yapmıştım. Beni mimlediğin için çok teşekkürler. Hem senin yazını okurken hem de yazarken çok keyif aldım. İnşallaj son kredi taksidinin dekontunu alırsınız. Yarın Cumhuriyeti ilan edeceğiz sözüne şahitlik etmek ne özel olurdu.

    YanıtlaSil
  24. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
  25. Dördüncü soru ve cevabını çok beğendim. Anlamlı.

    YanıtlaSil
  26. Beni kimse mimlememiş ama bende mimlenmiş gibi yazımı yazacağım. Sorular çok hoşuma gitti. İzin vardır umarım :)

    YanıtlaSil
  27. Bir gün ben de mimlenir miyim acaba ? Keyifle okudum sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder