Değişimin 100 günü🤸🎈

Fazla kilo problemi sorunu olanlar!
Hayatında herhangi bir sebepten ötürü,kendiyle ilgili köklü değişime gitmek isteyenler!
Come Onnnn!😎
Bu yazım sizler için.💁❤️

Reklam tadında bir giriş oldu yalnız haaa de mi Adriş?😂
Vallahi zayıflama hapı,shake,sihirli bir değnek felan satmıyorum😂
Gayet makul,güzel bir öneriyle geldim😍
Benimle #Değişimin100günü hashtagini paylaşmaya ne dersin Coolboy,Coolgirl?🙅🙆🙋


Hemen açıyorum konuyu.
3 haftadır sıkı bir diyetteyim.
Ya da bir dakika baştan alıyorum cümlemi;
“3 haftadır sağlıklı besleniyorum,haftanın 3 günü de spor yapıyorum.
Ve bunların artık benimsediğim bir yaşam tarzı haline dönüşmesini istiyorum...”
Kendime 100 gün hedefi koydum.Birşeyi alışkanlığa dönüştürebilmek için 21 gün yapmak gerekirmiş ya heh ben işte onu 100’e çıkardım ancak keser bu bünyeyi malum🙄😂
Veee yanıma yandaş,yoldaş arkadaşlar arıyorum 🙋
Motive edelim birbirimizi derdim bu.❤️
Kilo vermek için söylemiyorum sadece bunu.
Hayatınızda değiştirmek istediğiniz herhangi birşeyi,kendinize hediye ettiğiniz bu 100 günde başarabilmenizden,başarabilmemizden bahsediyorum.Birlik olabiliriz bence🎈

-Peki neden böyle birşeye kalkıştım?Onuda anlatayım...
Sıkıldım arkadaşlar.
Kendimden ve içerisinde yaşadığım bu ağır,hantal bedenden çok sıkıldım.
Yaz mevsimini sizler gibi bende sevmek istiyorum artık.
Mesela oluk oluk terlemek istemiyorum!Oğlumun peşinden koştururken Tık nefes kalmak istemiyorum.😐
En önemlisi de sağlıklı bir yaşam sürmek istiyorum.🙏🏻
Kolestrol problemi,şeker hastalığı ya da tansiyon problemleriyle erken yaşta uğraşmak,hayatı kendime zindan etmek istemiyorum.(Aile geçmişimde kolestrol,şeker,tansiyon yüksekliği problemleri de var)
Özetle;kendi bedenime olan saygımı yitirmemek için zayıflamak istiyorum.❤️
34-36 beden olmak gibi bir amacım yok ama yanlış anlaşılmasın.Zaten iri kemikli bir kadınım ben istesemde incecik bir bedene sahip olamıyorum🤷(Basenler foraaaa💔)
İdeal kilom ve ölçülerime ulaşabileyim yeter.
Hafif hissedebilmek benim derdim.

-Hedefim:
Yağdan kaybedip,kastan kazanmak.
Su içme alışkanlığı oluşturabilmek.

Kendimce oluşturduğum bir programım var.
Sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Aşırı önemli NOT:Ben bir beslenme uzmanı ya da diyetisyen değilim belirtmeden geçemeyeceğim.Mümkünse kişiye özel diyet programı oluşturabilmek için bir doktora danışın.Veeeeee mutlaka detaylı bir kan tahlili yaptırın.Ben yaptırdım🙌D vitaminim aşırı düşük çıktı.Ve troid hapımın Mg’ı yükseltildi.
Ev doktorumun onayıyla hareket ediyorum yani tasvip etmediği hiçbir şeyi yapmıyorum.Sizde yapmayın🙅

-Sabah:
1 bardak limonlu su ile güne başlıyorum.💆
Yarım saat sonra troid hapımı içiyorum.

-Kahvaltı:
2 dilim tam tahıllı ince dilim ekmek
Yumurta(Haşlanmış ya da tereyağında sebzeli omlet şeklinde tüketiyorum)
Domates,salatalık
2 parmak kalınlığında beyaz peynir.
6-7 adet zeytin
Az sütlü şekersiz kahve ya da çay
Standart bir Türk kahvaltısı yapıyorum.
Ben kahvaltının metabolizma hızı ve gün boyu tokluk hissi için aşırııııı önemli olduğunu düşünüyorum.✅

-Öğle:
Özellikle yediğim bir öğlen yemeği yok.
Daha doğrusu küçüklüğümden beri kazanabildiğim "öğle yemeği öğünü yapma alışkanlığım yok"😁2 ara öğün yapıyorum sadece hatta bazen bir.
Süt ve süt ürünleri,taze hazırlanmış smoothieler,200 kaloriyi geçmeyecek sağlıklı atıştırmalıklar tüketiyorum.

-Akşam:
Haftalık hazırladığım,akşam yemeği menü listemden 1’ini seçiyorum ve onu hazırlayıp yiyiyorum.Ekmek kesinlikle tüketmiyorum.Porsiyon miktarımı dengeli tutmaya çalışıyorum.
Sebze yemeklerinin yanına yoğurt,protein türevi olan besinlerin yanına ise salata koyuyorum.
Köfte-yeşil salata
Sebze Türlüsü-Ayran
Çorba-Kurufasulye
Az Kıymalı pirinçli biber dolması-Dereotlu cacık gibi...
(Farkında olmadan 4 günlük menü oluşturdum yalnız iyi oldu bu🙄😂)

-Günde en az 2 litre su içmeye çalışıyorum.
-Kardiyo yapmak spor tercihlerim arasında.Eliptik bisikletle çalışıyorum ama 45 dakikalık tempolu yürüyüş favorim❤️
-Spora başlamadan 20 30 dakika öncesi şekersiz Türk kahvesi içiyorum.
-Yediklerimi not alıyorum.Kalori hesabı delicesine yapmıyorum ama günlük 1600 kaloriyi geçmemeye çalışıyorum.
-Ayda 1 kere tartılmayı düşünüyorum.Çünkü aşırı yavaş kilo veren biriyim haftada bir tartılmak motivasyonumu bozuyor😐
-Bloguma da “Diyet hasılatı raporu” adı altında 2 haftada bir kısa yazı girmeyi planlıyorum.Hem bahaneyle biraz daha aktifleşirim,trafiğim de artar❤️

Kilomu da asla kimseciklere söylemiyorum.(Eşim hariç🙄)
Takıntım var kompleksliyim bu konuda Evet!😬
Küçüklüğümden beri hoşlanmıyorum "ısrarla" kilomun sorulmasından.😒
Sanannee karşiiiimmmm!😂
Boyum:1.72
Yaşım:26
Beden:44
Vermek isteğim rakam:-15 kg✌
Evett Hepsi bu.💁
Katı kurallarım yok.
Kaçamaklarda yapabilirim ama cheat day(izin günü) olayına karşıyım.
Dışarı çıktığımız zaman çok yediysem eğer öğünler arasında oluşturduğum bir dengem var.
Sabah çok yediysem akşam az yemek gibi...


















Detaylı bir şekilde herşeyi açıkladığımı düşünüyorum.
Başka sorusu olan varsa yorumlara yazabilir😘
Var mısın Yok musunnnnn Ey Sevgili Okuyucum?
Beynimde Arka fonda Yokum diyoorrrr diye Acun bağırdı şuanda yalnız😂🙈
Olmasanız da olur sorun değil ama en azından destekleyin beni olur mu ya?❤️
Sizi Seviyorum...
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere kendinize ve “Hafif hayatınıza” iyi bakın...
Sevgiyle,Selametle...☘

#thesaglams
İnstagram:thesaglamss






Yorumlar

  1. Canım arkadaşım hedefine ulasacagindan eminim durmak yok yola devam 😍👍

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ya beyzoşum ya Büşüm hanginiz yaptı bu yorumu bilemiyorum ama siizi seviyommmmmm😂❤️🙏🏻

    YanıtlaSil
  3. Ben buradayım beyzosun şimdi yorum yaoicak 😘 kuzum bu düzende ve istikrarda gidersen kesinlikle istediğin sonuca ulasicaksin.💪 Ve bu senin motivasyonunu hayata bakış açını bile degistiricek bence. En onemlisi kilo vermek insani süper mutlu eder. Ben zayıf olduğum halde 1 kilo veriyim çok mutlu oluyorum . Senin mutluluğunu düşünemiyorum. Bide sağlıklı beslenme ve spor aslinda hayatımızın her anında olmali kesinlikle . Bende istiyorum yuruyus falan yaoiyim ama malesef yaoamiyorum.İstedigin kiloya ulaştıktan sonra bile sporu bırakma bence . Oradaki hayatina daha güzel bakarsin . Yeri gelir oglusunla cikarsin yürüyüşe mesela 😉😉 gece gece çenem düştu . Hadi ben kaçtım . Takioteyim seni her zaman ona göre 💕💕💕😍😍😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni varya geldiğimde nasıl mıncırıcam belli değil!❤️Canım kardeşim yorumun için cook tesekkür ederim benim için çok kıymetlisin biliyosun zaten dememe bile gerek yok🙏🏻💕İyiki varsınız behhhhh!😂

      Sil
  4. Ben de bir aydır dikkat etmeye çalışıyorum yediklerime. Düşük kalorili bir diyet yapamıyorum ama hareket miktarımı arttırıp tatlı miktarını azalttım. Ve bol su içmeye çalışıyorum. 48 yaşındayım , 1.73 boyum var. Kilom 80. Hahaha. Hadi Büşra, kim tutar bizi :D Yalnız kaç kilo verdiğimi söylemeyeceğim işin sonunda, ne zaman bloğumda kilo verdim desem bacağım sakatlanıyor, 13 senedir her defasında oldu, artık çaktırmamaya karar verdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınırlara saygımız sonsuz bende kilomu söylemekten nefret ediyorum mesela😂😂😂😂Hayde allahhhh nasıl sevindim teşvik oldugumuza suanda anlatamam❤️Teşekkür ederim desteğin içiiiinnm😘😍

      Sil
  5. Vuhuu yine samimilik fışkıran bir yazı gelmiş 😍😍 benim de sürekli yapmak isteyip bir türlü başarılı olamadığım bir olay hakkında yazmışsın aşko. Kendimden çok emin olmamakla birlikte sana destek olmayı çok isterim tabiisii 😍😍
    Detayları da çok güzel anlatmışsın aklımda hiç soru kalmadı. 🤗 Ve söylemeden asla geçemeyeceğim şey fotoğrafların şahaneee! Hepsine bayıldım gerçekten 😍 emeğine sağlık kuzum. 🤗😘💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senle kübomun varlıgını hissetmek bile yetiyo bana be❤️Pehhh diyette neymiş😏Biliyorum ki hep yanımdasınız zaten😘Fotoğraf sevdalı kızçelerim benim 😁Geldiğimde makinemi yanımda getirmeyi düşünüyorum yine ama bu sefer modellerim sizzz olacaaağğnızzz söz😎😂
      Teşekkür ederim canımcım yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  6. İstikrarlı bir şekilde ilerlerseniz hedefe ulaşırsınız. Kim tutar sizi? Başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün itibariyle 22 gün oldu inşallah 100 e tamamlarım 😍😁Teşekkür ederim hem yorum için hem destek için🙏🏻💕

      Sil
  7. Her şey dilediğinizce olsun :) Sağlıklı bir beden insanın hayatına kalite katıyor. İstikrarlı olmak için çok güzel bir yol bulmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogum benim için çok değerli önem veriyorum buraya...Aklıma böyle bir fikir geldi kendimi motive edebilmek için ve böyle birşey başlattım kendimce😁Teşekkür ederim desteğin için🙏🏻❤️

      Sil
  8. Bende varımmm canim. Verdiğim kilolar istanbulda itinayla geri alınmış durumda ��
    Birlikten kuvvet doğar.Hadi hayırlı olsun������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten bingo benimlesin incikooo sorry itiraz asla kabul etmiyodum senin adına weil sisterlık bunu gerektirir canısı😎😂❤️Tecrübelerine ve tavsiyelerine ihtiyacım var😘Kopuyo muyuz o zamannnnnnn?💃🏻💃🏻💃🏻💪🏻

      Sil
  9. Valla biz evde Survivor hayatı yaşıyoruz :) Annem çalıştığı için yemek yapmıyor bende haliyle yemek yapmaya üşeniyorum, işte 2 öğün yiyorum, yatıp kalkıyorum. Sanırım ben bir ruhum 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha ey ruhhhh geldiysen kilo verrrrr😂😂❤️Umarım en kısa sürede düzene sokarsın herşeyini🙏🏻
      Teşekkür ederim yorumun için💕

      Sil
  10. Bu kararini tebrik ediyor ve sonuna kadar destekliyorum canim. Her zaman yardima hazirim. Nacizane önerim, sadece kardio ile yetinmemen bol bacak hateketi ve üst vücut icin hafif agirliklarla hareketler yapman. Kas kütlesi kazanirsan kastan degil yagdan zayiflarsin. Sevgiler ve basarilar canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim Derya abla💕Çok haklısın amazondan 3 er kiloluk dambıllara felan bakıyorum alıcam inşallah ve senin deryanınsporgünlüğünden bolca yararlanıcam bu aşamada😁❤️Özellikle kol ve basen bölgesi için bir çalısma planı hazırlayacagım kendime.
      Çok teşekkür ederim desteğin ve yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  11. Gölcük’ten selam Büşra !!
    Fotoğraflara bakarken bile yutkumdum :/ Hadi yap şunu da hepimize örnek ol :)
    Su içme konusunda ben de yanında olacağım ayrıca onu becerebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaaa bi memleketlim daha buldum ya blogdan!😍😂Yalova Kocaeli civarı tamamı benim tayfa😎😂Su içme konusunda bende sıkıntı yasıyorum ya...Alıskanlık haline getirebilmek birşeyleri cok zor değil mi?🙄
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  12. Tabii ki yanındayız canım Büşracım:) Çok iyi bir şey yapmışşsın. Ben yemek yemeden duramayan biriyim ama son zamanlarda daha sağlıklı beslenmeye çalışıyorum:) 5 gündür falan da karın hareketleri yapmaya başladım yani senle eş zamanlı olarak bunları planlamışız ne güzel:)) Tavsiyelerin çok güzel,değerlendireceğim..Su içmeyi artırmam lazım..Sevgiler ve Başarılar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa canımcım çok teşekkür ederim desteğin içinnn😍💕❤️Sana da başarılar🙏🏻😘

      Sil
  13. Restorantın suçu bütün bunlar. Gider salata ve diet kola ısmarlarsın, onlar yanlışlıkla 1,5 adana ve ayran getirir. Bana öyle oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahrolsun bazı şeylerrr!Salata diyorsak salata getirin önümüze arkadaş yeterr hep bu sistem yüzüne kilo aldız biz ya hu çok haklısın Syrakusa kardeş😁
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  14. Bende uzun zamandır yaşam tarzımı sağlıklı beslenmeye göre ayarlamıştım ama son aylarda maalesef istikrar sıfır. Cenazelerden sonra kendimi çok toparlayamadım. Benimde silkelenip kendime gelmem gerek canım. Umarım istediğin hedefe ulaşırsın canım. Çok öptüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat devam ediyo Beyda abla napalım😢toparlanmamız gerekiyor yaşam bu şekilde sürdürülmüyor vallahi.Yani en azından benim için böyle bu durum..Sıkıldım ve yoruldum.Bu sefer olucak inşallah sende sahalara dön hadi yapabiliriz💪🏻
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻💕

      Sil
    2. Evet canım toparlanmak gerekiyor. Hayat devam ediyor. Aynen bende öyle sıkıldım. Ama yaş geçiyor ve ileride vermek daha da zorlaşacak. Bende başladım bakalım yeniden. Ne olacak :)

      Sil
  15. ahhh benim de yapmak istediğim ama bi türlü hayatıma oturtamadığım karar... keşke bende uygulayabilsem... kararın ve azmin için tebrik ederim ve her daim destekçinim... hadi o zaman fighttinggg :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin ve yorumun için çok teşekkür ederim oldu da kararın değişir sende bize katılmak istersen her daim buradayız💕🙏🏻😊

      Sil
  16. Büşra, sana daha önce de söyledim, seninle aynı düşünceler içindeyim. Huzurlu ve sorunsuz bir yaşam için elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Ve şimdi belki de senin sayende bu konuda birbirimize destek ve fikir vererek çok daha kararlı şekilde ilerleyeceğiz 🤗🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beybito bugün itibariyle 27.Günümü tamamladım😎Tam destek hep destek ❤️🏃🏻‍♀️
      Su içmeyi unutma Zeynooo😁💕
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻

      Sil
  17. instagramda sürekli hastagi görüyordum ama yazıyı yeni okudum malesef :( ben de düzenli spor yapmak ve bunu alışkanlık haline getirmek istiyorum ve ben de 100 günlük değişim programına katılıyorum :) birazcık geç oldu ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bugün itibariyle start verildi Pınariko yardır bacım arkandayız😳😁❤️Wilkommen in Club baby😎

      Sil
  18. Sağlıklı beslenme ve spor aslında olması gereken,doğal olan zaten değil mi? Bence çok doğru bir adım atmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gereken saglıklı yaşam tarzını benimsemek çok haklısın yani ama ben aslaaaa yapılmaması gereken beslenme şekillerini benimsedim yıllarca🙄😂Düzeltmeye çalışıyorum ilte şimdi de🙈Çok teşekkür ederim desteğin ve yorumun içinnn💕🙏🏻

      Sil

Yorum Gönder