TOP 20 FANTASTİK-BİLİM KURGU FİLM LİSTESİ🎞🕶🎈

Selamlar Olsun Thesaglams’ın ponçikella Okuyucularına❤️👧🕵
Nasılsınız efenim?Keyifler ne durumda?
Biz iç güveysinden halliceyiz.
Biraz bedbaht,little little depresif🤡
Hunharca dayak yemişiz ama “puhahaha bak nasılda kırdım ağzını yüzünü şerefsizin” diye kendimizi avutuyor gibiyiz.
Tutunmaya çalışıyoruz.😂

-Büşracığım peki sen bugün neden 1.çoğul şahıs ekiyle konuşuyorsun? diye sordu dış ses olarak Adriancığım.😎
Hemen açıklayayım Ciğerim,
Yalnız değilim çünkü.💁
Sevgili Beyceğizim,eşim,canumun içüü bana eşlik ediyor bu yazımda yine.💏
Daha önce Top 20 korku filmi listesi yazmıştık,hatırlarsınız.✍🏻👫(Linki burada👉🏻https://thesaglams.blogspot.com/2017/09/top-20-korku-filmi-listemiz.html)
Onun devam serisi geliyor bugün işte😍
İnşallah bu listeyi de seversiniz🙏🏻
Hadi başlayım💃🏻


-TOP 20 FANTASTİK-BİLİM KURGU FİLM LİSTESİ-

1)Charlie’nin Çikolata Fabrikası
IMDB:6.7
Bu filmin ilk sırada olmasına Şaşırdınız mı ?
Tabi ki de HAYIR😁
Fazla özel biri Willy Wonka benim için💕

2)Birinci sırayı zorlayan ama manevi değerlerden ötürü ötelenmiş üvey evlat muamelesi gören ikinci film HARRY POTTER😁
Fantastik türünün padişahıdır kendileri👑
“Ringardıyınumm Levüyossssaaa🤹🤺

Hermonie Granger
Harry Potter
Ronald Weasley
Muhteşem üç’lü❤️
Seviliyorsunuz çocuklar💃🏻🕺🏻😍

-Felsefe Taşı IMDB:7.3
-Sırlar Odası IMDB:7.4
-Azkaban Tutsağı IMDB:7.7
-Ateş Kadehi IMDB:7.6
-Zümrüdüanka Yoldaşlığı IMDB:7.3
-Melez Prens IMDB:7.3
-Ölüm Yadigarları 1 IMDB:7.7
-Ölüm Yadigarları 2 IMDB:8.6


3)Yüzüklerin Efendisi
Yakup tarafından İlk 3’e “zorla” sokuldu Lord of the Ring.😐
Çünkü ben izlemedim.
Daha doğrusu ne zaman seyretmeye kalksam 1 saat sonra içim geçti,uyuyakaldım🙄
Fazla uzun süreli ya🙈
2 buçuk-3 saat film mi olur be😐
Algılarım tıkanıyor bir saatten sonra.
Sözüm olsun ama Gollumcuğumun yüzü suyu hürmetine baştan açıp,dikkatle izleyeceğim hepsini!😂

3 seriden oluşuyor
-Yüzük Kardeşliği IMDB:8.8
-İki Kule(İkiz Kule diye biliyordum ben mesela bunu o kadar uzağım🙈😂) IMDB:8.7
-Kralın Dönüşü IMDB:8.9

4)Jurassic Park
Avatar’ın da yönetmeni olarak tanıdığımız
Steven Spielberg’in yine yönetmen koltuğunda oturduğu filmdir.
İlk ikisini yönetmiş,üçüncüsünde ise yapımcı tayfasında yer almıştır.

-Jurassic Park IMDB:8.1
-Kayıp Dünya:Jurassic Park IMDB:6.5
-Jurassic Park 3 IMDB:5.9
-Jurassic World IMDB:7.0
-Jurassic World:Yıkılmış Krallık IMDB:6.2


5)Açlık Oyunları
Jennifer Lawrence'ı bize sevdiren seri❤️
Katniss Everdeen rolüyle oyunculuğunu parlatmıştır kendisi🙏🏻
4 devam filminden oluşmaktadır ve hepsi ayrı ayrı güzeldir.
Sıkılmadan izleyebilirsiniz.
-Açlık Oyunları IMDB:7.9
-Ateşi Yakalamak IMDB:7.5
-Alaycı Kuş Bölüm 1 IMDB:6.7
-Alaycı kuş bölüm 2 IMDB:6.6

Jennifer Lawrence'in film için seslendirdiği bu şarkıyı da çok sevmiştim.
Sizinlede paylaşmak istedim😊
👇👇



6)Jumanji
IMDB:6.9
Konusu:26 yıl boyunca Jumanji adındaki oyun tahtasında hapsolan Alan Parrisin,iki çocuğun yeniden oyunu oynamasıyla gerçek dünyaya geri döner.Ancak içlerinde vahşi hayvanlarında bulunduğu türlü tehlikeler çocukları ve Alan'ı tehdit etmektedir.

Jumanji’nin bana göre tek bir bölümü vardır.
2.si asla çekilmemiştir.
3.sü ise kesinlikleee “Çekilmemelidir”😒
Robin Williams’ın anısının hatrına lütfen yapımcı abilerim gözünüzü seveyim ya😐

7)Makas Eller
IMDB:7.9
Konusu:Edward karanlıkta yaşayan,mucidi tarafından elleri tamamlanmamış,makas ellere sahip biridir.
Günlerden birgün kapısına gelen satış elemanı ile tanışır ve birden hayatı değişir.Ancak gerçek dünyaya adapte olmak onun için hiçte kolay olmayacaktır.
Johnny Deep’e olan hayranlığım bariz ortada bence artık😁❤️
Kendisinin neredeyse tüm filmlerini izledim🙏🏻
Makas Eller benim için çok özel olanlardan biridir💕

8)İnception
IMDB:8.8
Konusu:Dom Cobb çok yetenekli bir “rüya” hırsızıdır.
Kurumsal dünyanın tanınan en büyük casusu olmaya başlamıştır.
Lakin zamanla bu yeteneği sayesinde hayatı tehlikeye girmeye başlar.

Başrollerinde Leonardo Di Caprio bulunmakta.Film son 25 yılın en iyileri arasına girmiş.
Ama nacizane tavsiyem anksiyetesi,panik atağı olan kişiler seyretmesin.
Valla bak çok ciddiyim🙄😂
Depersonalizasyon yaşatıyor adama ya.
Yabancılaşma yaşamaya başlıyorsun istemsizce.Rüyada mıyım lan yoksa şu anda diye😂🙈

9)Avengers
Yine benim izlemediğim,ama Yakup’cuğumun “ilk 10 da olmalı bu saçmalama”diye çemkirdiği bir yapım ile karşınızdayım😐
Aşırı iyiymiş.En iyi Marvel şeysiymiş.
Çok iyiymiş.Fazla iyiymiş.
Ok-keyyyy👍🏻😏

-Yenilmezler IMDB:8.1
-Yenilmezler 2 IMDB:7.4
-Avengers:Sonsuzluk Savaşı IMDB:8.7

Tamam.
 Sıradakiiiiii🤦🙋

10)The Martian
IMDB:8.2 
Konusu:Mars’ta bir kaza sonucu mahsur kalan astronotun ölüm-kalım mücadelesi anlatılmaktadır

Seyrettiğimiz en iyi Bilim-Kurgu “Marslı” 🖖
Interstellar halt etmiş yanında😏
Soluksuz izleyebileceğiniz bir başyapıt❤️
Matt Damon’un oyunculuğu takdire şayan.

İlk 10 bu şekilde☝🏻
Kalan filmleri de hızlıca sıralıyorum.


11)P.K
IMDB:8.2
Hint yapımı.
Amir Khan başrolünde bulunuyor.


12)Victor Frankeştayn
Oyuncular:Split’ten tanıdığımız James McAvoy ve Harry Potter:Daniel Radcliffe❤️
IMDB:6.2 (Neden bu kadar düşük hiçbir fikrim yok🤷)


13)Interstellar
IMDB:8.6
Fazla şişirilmiş bir bilim-kurgu.
Puanına çokta aldanmayın yani.


14)Narnia Günlükleri
Mirayy selam olsun sana Canısıııı😁❤️
Listeye koymaya unutmuştuk bu filmi sağolsun canım dostum hatırlattı😍Seni Seviyoruzz💕

IMDB:6.9
Güzel bir fantastik film serisi.
Haftasonu için ideal seyretmeyen varsa eğer öneririz


15)Uyumsuz
IMDB:6.7
“Theo James” biladerim olasın.
Maşallah ne yakışıklısın.
Allah sahibine bağışlasın seni KARDEŞİM🙄
👉🏻Benim beyim kadar çekici değilsin tabi bunu da dipnot geçmek isterim.👈🏻

KIZLAR çok güzel film.ÇOK.
İzleyin.😶
Adnan Oktar’a bağlamıştım izlerken.
Maşallah Maşallah.🙃

16)Bayan Peregrine’in Tuhaf çocukları
IMDB:7.0
Roman uyarlamasıdır.
Fena değildir
Çıtır çerezliklerden sayılabilir♥

17)In Time
IMDB:Yok.Yazmıyorum!10 dur o 10!
Justin Timberlake oynuyor başrolde ne puanııı?
Siz allahtan belanızı mı istiyorsunuz ?
Töbe yarabbiiiii.
Kınarım.
Esefle Kınarım!

18)Hancock
IMDB:6.3
Will Smith’in I am Legend'tan sonra en sevilen filmi❤️

19)Deadpool
IMDB:8.6
Eğlenerek izlediğim tek Marvel yapımı.
Yakup'unda başlıca favorilerinden.👱

20)Life Of Pi
IMDB:7.9
Dram türündeki fantastiklerden.
Aslan az sinirimi bozmuştu,fazla nankör çıkmıştı ama neysee🙈

İlk 20’de yer alamayan ama yinede kenara atmaya kıyamadığımız diğer yapımlar ise ;

-Alien
-Avatar
-Zathura
-Noel Gecesi Hatırası
-Twilight
-Jumper
-Müzede bir Gece 
-Pasific Rim
-Sihirbazın Çırağı
-Suicide Squad


Bitti!
Yemin ederim bitti!
İstemediğiniz kadar film önerisi a ha!☝🏻
30 taneCİK😎
Daha da ben ne izleyeceğim yaa diye ağlamayın.Rica ediyorum bak!
Amme hizmeti veriyoruz burada daha ne yapalım?😂
Bu arada frenlemesek kendimizi liste 50’ye kadar uzar giderdi🙈
Neyse.🙄😁
Yazarken çok yorulduğum ama bi o kadar keyif aldığım yazılarımdan biri oldu ❤️
Eşceğizime desteği için ayrıca teşekkür ederim😁💏
Umarım sizde sevmişsinizdir.🙏🏻
Ufak bir Spoiler:Devamı gelecek😁
Şimdilik bu kadar.

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere
kendine ve “Listelerine” iyi bak Sayın Okuyucum🎈

Sevgiyle,Selametle...

Yorumlar

  1. Ah harika oldu benim için madem 40 film hedefim var burdan da yararlanıyorum hemennnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlan hemşommm al senin olsun liste😁❤️
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  2. Ne güzel liste vallahi. Harry Potter'ı küçükken izlemiştim. Şimdi oda arkadaşlarımla tekrar izliyoruz. Avatar ve Alacakaranlık voa! Çılgın bir Alacakaranlık fani olarak 4839595847 kere izlemişliğim var. In time da çok güzel bir filmdi 😍 Uyumsuzdan sonra Theo James hayranı olmuştum. Adam efsane!!!!! Insterstellar ı da izleyip beynim yanmıştı hala anlamadım ne döndüğünü bir ara tekrar izleyeceğim 😂 P.K ne tatlı bir filmdi yahuuu😍 ay kendimi kaptırıp hepsine yorum yapıyordum dhdjdj😂 Çok güzel bir liste Büşra abla. Sayende bir ara ne kadar çok film izlediğimi fark ettim 😂🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncikkkk hislerimiz zevklerimiz fazla birrrr farkında mısınnnnn😍❤️Çok teşekkür ederim ablacım güzel yorumun için🎈🙏🏻
      Ablanıda seni de Aşşırıııı seviyorumm iyiki varsınız😂

      Sil
  3. Bu liste için öncelikle size ve eşinize çook teşekkür ediyorum :D Ne kadar beklediğimi bilemezsiniz. Sürekli google ile bir çatışma içerisindeydim. Aralarında izlemediğim filmler oldukça fazla hepsini sizin yaptığınız sıraya göre tek tek izleyeceğim :D İn Time filminin imbd puanını görünce bende böyle bir tepki vermiştim. Pardoooon siz kimsiniz acaba da bu filme bu puanı layık gördünüz şeklinde bir sitem yaptığımı hatırlıyorum :D Tekrar elinize sağlık Sevgiler 😍❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IMDB puanlarını eskiden film seçerken çok önerserdim ama şimdi pekte takılmıyorum.🙈Aynennn dediğin gibi sesleniyorum o topluluga;sen kimsiz bee hadsiz de Justin Timberlakeın cağğnım filmine düşük puan verirsin😂😂😂
      Teşekkür ederim güzel yorumun için benden de kocaman sevgiler🙏🏻💕

      Sil
  4. Wowww harika bir liste olmuş.Izlemediklerim çoğunlukta:) Yüzüklerin efendisi efsane bir numaramdır..Bu listeyi eşime gönderdim.Malum dizi izlemek için zamanım neredeyse yok.Ama eşim izler ve detaylar,bilgiler şahane olmuş. Eşinin ve senin ellerine sağlık canim. Ortak projelerinizin devamını bekliyorum 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzüklerin efendisini cidden bir kez daha isleyeceğim bende kuzu🙈Ama bu sefer tüm dikkatimle seyredicem uyumak yok😂Eniştee yorumları okuyorsan eğer Marvel serisinden Deadpool’u öneriririm sana tüm içtenliğimle🙏🏻😁
      Gelicek inşallah İncim çok teşekkür ederim güzel yorumun için❤️

      Sil
  5. Eşinizle birlikte harika bir liste hazırlamışsınız. Emeğinize sağlık. Çok teşekkürler. Bugün blog listemdesiniz. Not alıyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir yorum bu böyle çok teşekkür ederim😊🙏🏻Bende blogunuzu ziyarete gidiyorum şimdi.
      Aksattım son zamanlarda blog ziyaretlerimi zaten mahcubum biraz💕🙏🏻

      Sil
  6. süper ve sımsıcak samimi bir tatlı dille öneri bayıldım :) emeginize sağlık güzel yürekli insan

    YanıtlaSil
  7. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Ohh ellerinize sağlık o halde :) Yalnız iyi bir bilim kurgu takipçisiyim galiba Avengers dışında listeyi silip süpürmüşüm. Ama gözlerim Arrival'ı aradı. İzledin mi ?

    Bu arada Yüzüklerin Efendisi kısmındaki yorumuna ben de katılıyorum hep bi içim geçiyor :)))
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa arrıval ı izlemem mi ya resmen unuttummm😬😁Yakup sağolsum marvel yapımlarıyla biraz beynimi sulandırdığı için aklıma bile gelmedi onuda listeye almak🙈
      Ben teşekkür ederim yorumun için benden de kocaman Sevgiler💕🙏🏻

      Sil
  9. Bilim kurgu çok sevmem ama Deadpool favorilerimden 🙃 erkek arkadaşımla gittiğimiz ilk filmdi, birden bire anılarım canlandı 🎞📽

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deadpool u bende eğlenerek izlemiştim güzeldi evet😁
      Teşekkür ederim yorum için💕🙏🏻

      Sil
  10. Zengin çok dolgun ve çoğunu izledim. En beğendiğim yüzüklerin efendisi serisidir. Sitenizi yeni farkettim ve takibe aldım. Benim siteye de beklerim... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi hemen ziyarete geliyorum size🙋🏻‍♀️😊
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻

      Sil
  11. Peregrin film olarak fena değildi ama kitabın üzerine seyredince insan çileden çıkıyordu. Hadi kitabı mahvettin de karakterlerin isimleri niye karıştı. Bak yine kızdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah evet çok eleştiri almış film o konuda🙈Ben kitabını okumadığımdan izlemesi darlamamıştı beni😁
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻💕

      Sil
  12. Çok güzel bir liste. Çoğunu izledim ama Johnny Depp filmlerini seven biri olarak makas elleri izlememişim. İlk fırsatta bakacağım. Bu arada Aylak Editör bloğu vesilesiyle takibe aldım. Bende beklerim. İyi yayınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makas Eller iiii kesinlikle en kısa sürede izlemelisin😍Tamamdır bende hemen geliyorum blogunu ziyarete😊💕
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻

      Sil
  13. Harry Potter, Charlie'nin Çikolata Fabrikası izledim. Kalanlarına da bakayım canım :) Çok teşekkürler şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Beyda ablacım güzel yorumun için💕🙏🏻😊

      Sil
  14. çok güzel bir liste olmuş ,seyretmediklerim var.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  15. Hep sevdiklerimi secmissiniz bravo size 😊. Busroscum senin yeni yayinlarin feedlyye gelmiyor instagramda gördüm de geldim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feedly nedir yeni öğrendim desem Derya Abla sen diyince arastırdım bi yeni kayıt oldum ama blog adresimi felanda eklemem gerek sanırım daha da detaylıca arastırıcam🙈Ben sana bosuna demiyorum ben teknik bilgi engellisiyim diye🙈😂😂😂Teşekkür ederim hem yorumun hemde bilgilendirmen için🙏🏻💕

      Sil
  16. Eski yeni demeden geniş yelpazeli bir liste olmuş. Bu sayede eski izlemediklerimi not almış oldum. Detaylı çalışma için teşekkürler. Favorilerim mi? Açlık Oyunları ve Başlangıç diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açlık oyunları inanılmaz güzeldir ve tüm serisi güzeldir yani 😍Başlangıç benim psikolojimi bozdunbir müddet ya🙈😁İnsan istemsizce rüyada mıyım ben moduna giriyor film sonrasında😁
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻

      Sil
  17. İbrahim bahsedince merak ettim. Aralarında beğenerek izlediklerim var. Emeğine sağlık Büşracığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canımm😇❤Güzel yorumun için çok teşekkür ederim🙏

      Sil
  18. İzlemediklerim var, bakacağım hemen . Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için❤🙏😇

      Sil
  19. Ah bu yazı benim okuma listeme nedense düşmemiş, instagramdan görüyorum buraya bakıyorum yok :( Neyse ki ulaştım sonunda :D
    Garanti olsun diye birkaç kopyasını aldım bu yazının, vallahi emeğinize sağlık. Hayatımızda TheSaglam's gibi bir ayrıntı olmasaydı ne yapacaktık bilemiyorumm <3
    Devamı mutlaka gelmelii! ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım önüme şuanda "laptoptan bozma" beni deli eden tabletimi araştırıyorum feddly nasıl kullanılır diye.Yemin ederim ilk defa duyuyorum 2 3 geri dönüş geldi sende şimdi söylemişsin düşmüyor yazın o platforma diye.😅C
      anımmm şefciğimmm teşekkür ederim güzel yorumun için sende benim ilk göz ağrılarımdansın takip ettiğimm ilk andan beri yazılarını bayılarak okuyorum❤Hep bizimle kal!

      Sil
  20. Listedeki filmlerin büyük çoğunluğunu izledim, izlemediklerimi de listeme aldım. Süper bir yazı olmuş Büşra devamı gelsiiin ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek inşallahhhhh🙏🏻😁💕
      Ben teşekkür ederimm güzel yorumun içinnn😍

      Sil
  21. Suan bloguna tiklayip okudugum icin cokkk mutlu oldum. Daha yeni netflix e kaydolan biri olarak ne izlesem diyip duruyordum
    Gunlerdir🙏🏻 Çokkk thanks thanks thanks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm ne güzel yorum bu teşekkür ederim🙏🏻❤️

      Sil
  22. bir çoğunu izlemiştim gerçekten güzel film listesi :) film izlemek istersem bu listeden yararlanacağım :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman faydam olacaksaaaa😁❤️
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻

      Sil
  23. Film listesi harika, çoğunu da izledim. Jumanji 2 ve bilmediğim Zathura izlemediklerim. Emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok mutlu oldum beğenmenizeeeee😍🙏🏻
      Teşekkür ederim güzel yorumunuz için💕

      Sil
  24. İnception'ı çok sevmiştim
    güzel liste olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnception benim bi müddet psikolojimi bozmustu ama bende sevmiştim😂❤️Teşekkürler yorum için🙏🏻

      Sil
  25. aralarında bi pk'yı izlemedim o da hint filmlerini gerçekten sevmiyorum. Fantastik bilim kurgu filmlerini çok severim listendeki filmler kesinlikle harika seçimler abla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevmiyorum pek hint filmi ablacım ama bu güzel🙈😁❤️Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  26. Bu listeden birkaç film izledim.Hepsi de çok iyiydi.Fantastik filmleri de çok seçerek izliyorum.Yüzüklerin Efendisi gibi filmler pek tarzım değil açıkçası.Ama tabi izlesin gençler :)Teşekkürler Büşracığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yurdagül ablacım güzel yorumun için🙏🏻❤️❤️

      Sil
  27. Merhaba!
    Blog Sayfanızı Çok Beğendim www.teknoneed.com Benimde Sitemi Ziyaret Ederseniz Sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hemen geleceğim blog ziyaretlerini aksattım su sıralar zaten🙈😁🙏🏻

      Sil
  28. Listede yer alan birçok filmi izlemişim .Bazılarını tekrar hatırlattınız teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  29. YAzılarınızı okudum. Sizi izlemeye aldım. Bloguma sizi de bekliyorum. İyi günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim geliyorum hemennn😊❤️

      Sil
  30. Ohhhh sen ne güzel şeyler yazmışsın öyle! İnception, Alaycı kuş görünce bir eskilere gittim, hey gidi hey dedim... Şu aralar film arıyordum netflix'ten kendime, senden birkaç film aldım, helal et hakkını kuzum)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helali hos olsun canısııııı❤️Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  31. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. İyi akşamlar bu güzel yayın için sizi tebrik ederim.
    https://muhammedsema1001.blogspot.com Sayfamı takip ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretinize geleceğim😊🙏🏻

      Sil
  33. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce cevapladım😁🙏🏻Ben teşekkür ederim😊

      Sil
  34. Tamam yorum cevaplarım bitsin geliyorum hemen😊

    YanıtlaSil
  35. Jurassic Park tutkunu oldum bugünlerde. her gün olsa izlerim..

    YanıtlaSil
  36. Fantastik film sever olarak hepsini izlediğimi fark ettim :D Mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  37. Benim en sevdiklerimi listelemişsiniz. Charlie'nin çikolata fabrikası favorimdir. Harry Potter ve Jumanji de izlediklerim arasındadır. Şimdi tekrar izlemek istedim burada görünce. Teşekkürler bu keyifli liste için.

    YanıtlaSil
  38. Bilim kurgu filmlerini çok seviyorum. Aralarında severek izlemiş olduklarım var diğerlerine bir ara bakacağım teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder