-Temmuz Ayım nasıldı+Diyet Raporum🎈

Merhabaaa yaz mevsimi tadında Dondurma gibimsi olan Okuyucum😎
Nasılsın?Erimedin inşallah?
Malum aş-şıııııııı-rrrıııı sıcaakkkk💆
Güneşe küfür etmelik günler yaşıyoruz.
Sevgili Sunny Kardeş az sakin olur musun?🌞
Dünyadan bildiriyorum:TÜKENDİK
.
Üç dört damla pıt pıt akan terimi bilgisayara bıraktım,2 yazı konumu birleştirdim ve yazmaya niyet ettim bugün.
A ha da karşınızdayım!

-Temmuz Ayım nasıldı?
-Diyet Raporu 1

Tansiyonum düşmeden bitirebilsem bari🤦
Adriaaannnnnn sodaaaa getirrr annemmm başlıyorum!
(Nem çok Nem!😅)
Temmuz Ayı Ruh hali durumu bildirgesi:
Yorgun.
Fiziken değil ama ruhen yorgun.
Uzuunnn bir aydı benim için Temmuz.
Bitti,gitti ama az tüketti.
Canım Annem ufak bir operasyon geçirdi.
Ufak ama riski fazla olan bir ameliyat oldu.Çok detaya girmek istemiyorum...
Ömrümden ömür gitti diyebilirim.
Çok şükür ki şuanda herşey stabil🙏🏻
Sadece fazlaca canımı acıttı aileme destek olamamak,mobil üzerinden iletişim kurmak.
Öyle işte.Her zamanki durumlar yani
Alıştım.

*İZLEDİKLERİM*
Baştan söyleyeyim keyif alarak izlediğim 1-2 film dışında sanırım benimde mutsuzluk durumumdan ötürü seyrettiğim hiçbir filmden haz alamadım.
Kendimi dizilere vurdum😎
Kafamı boşaltabiliyorum çünkü dizi izlerken odaklanmam gerekmiyor.Akıyor gidiyor zaman.
Not:Limonata tadında film maratonuna katılan Sevgili arkadaşlarım hiç sevinmeyin bu durumuma.
Çünkü durgunluğuma rağmen en çok filmi yine de ben izleyeceğim !Öpüldünüz😎😂

-Ayla
Tür:Dram Imdb:9.3
“Keşke daha önce izleseydim!” dedim.
Çok güzeldi.Boşuna oskar aday adayı olmamış 💁
İsmail Hacıoğlu,Ali Atay ve Çetin Tekindor o nasıl oyunculuktur?
Rollerini inanılmaz benimseyen 3 usta oyuncu.👏🏻
Anlatamıyorum bile ya izlenilmesi gerekli.
Son sahnesi çok güzeldi.💕
Süleyman amcanın ve Ayla’nın kavuşma anı ciğerimi az biraz elime verdi ama olsun😢❤️
İzlediğim en iyi Türk filmleri listeme ilk 5 ten giriş yaptı “Ayla”. 

-La La Land:
Tür:Müzikal IMDB:8.6
Kübra’m(Ruhunarenkkat) ve Gizem’imle(Mordüşlerkitaplığı) beraber seyrettik bu filmi!💃🏻💕
Binbir hevesle izlemeye başladık.Ama şiştik.🙅
Caz sevmiyor ve müzikalden hoşlanmıyorsanız,korku-gerilim-bilim kurgu türlerinin aşığıysanız bu filmden uzak durun kardeşlerim.
Ryan Gosling bile kurtaramadı be o şekil!😒
Sonu havada kaldı,eksik olan parçalar tamamlanmadı🤷
Soramadan geçemeyeceğim;
Allah aşkına bu filmi niye bu kadar şişirdiniz Eyyyyy Sayın Halkım?🙄

-Ghostland
Tür:Korku,Gerilim IMDB:6.4
Korku değil de Gizem-Gerilim türü demek daha doğru olur bence.
Çok farklı bir konusu var.Sevdim✌🏻İçtenlikle önerebilirim.Adrenalini bir dakika bile düşmüyor.
Hatta İzlerken stresten tırnaklarımı az kemirmiş olabilirim🙈Bana bir kalsiyum jeli borçlusun Sevgili Ghostland😎

-Ready Player One
Tür:Bilim kurgu,Fantastik IMDB:7.8
İlk 40 dakikasını izledim ve uyuyakaldım🙄(Gülme Adriş!🔪🙄)
İçine giremedim bir türlü filmin ya.
Ama sorun sende değil bende ready player one kardeş😬Odaklanma problemi yaşıyorum.Sözüm olsun sana birkez daha şans vereceğim❤️

-The Client List:
Tür:Dram Imdb:7.1
Ah benim güzel bebeğim❤️
Sen olmasaydın şu Büşra kardeşin napardı bu ay?
Keşke 3.sezonun iptal olmasaydı.
Keşke Jennifer’cığım hamile kaldı diye diziyi bırakmasaydı.Keşkeeeeee😢
Yaş sınırlaması olan bir dizi.
Bilginiz olsun💕

-Zumbo's Just Desserts
Netflix'te keşfettiğim yemek-yarışma programı.
Konumuz:Tatlılar😍
Hipnoz olmuşcasına izliyorum😂Özellikle akşam 11 den sonra açıp izliyorum birde yaa 🤷
Diyetteyken kendine ızdırap çektirmeyi sevenler elleri bi görebilir miyim lütfen?😅✌🏻



*OKUDUKLARIM*


-Bilinmeyen bir kadının Mektubu
Stefan Zweig
Konusu:
İsmi bilinmeyen,kimliği belirsiz bir kadın platonik olarak aşık olduğu erkeğe yaşamının son anlarında uzunca bir mektup yazar.
Yorumum:
Bir solukta okunup,bitiriliyor kitap.
Akıcı,iyi,güzel,hoş...
Ama allah affetsin,topa tutulmayacaksam söylemek istiyorum ki ben sevemedim ya.🙄
Bilinmeyen Kadının ruhunu aşırı hastalıklı buldum.Fazla sinir bozucu.
Aşk değil yaşadığı şey bariz takıntı.
Adama bi nefes aldırmadın be isimsiz ablam 7/24 gözetleme hali!🙈😂
Yazık o garibim sabi sübyana üzüldüm ben hiçbirinize değil.Aşkmış peeehhhh!😏
(İçimdeki analık canavarı uyanışa geçti.Kaçın!🙄😂)

*BİTİRDİKLERİM*
Emoji Candy Love Duş jeli:
İsminden de anlaşılacağı üzere şekerli,sakız gibi kokan duş jeli.Kalıcılığı çok yüksek.Tüm ürünlerini denemek istiyorum çok sevdim!😍

*DİNLEDİKLERİM*
Listeyi Spotify’da Thesaglams7(Temmuz) yazarak bulabilirsiniz.

Teoman-Çoban Yıldızı
Teoman-Mavi kuş ile küçük kız
Göksel-Denize bıraksam
Adamlar-Koca yaşlı şişko dünya
Adamlar-Rüyalarda buruşmuşum
Ed sheeran-Dive
Canbay&Wolker-Elbet bir gün
Drake-In my feelings
Imagine dragons-Naturel
Ariane Grande-god is woman
Marwr Loud-Bad boy
Kenan Doğulu-Issız Ada
Tuğkan-Geber
Şanışer-Vatanım Issız
Tyga,Offset-Taste

En çok Dinlediğim:
Koca yaşlı Şişko Dünnyaaaaaaaaa💃🏻🎼



*AYIN OLAYLARI*
-Annemin ameliyat olayını geçiyorum.Daha fazla hatırlamak istemiyorum çünkü yaşadığım o iğrenç korku duygusunu.

-06.07.2018:Diyete başladım.
#Değişimin100günü hashtagiyle sosyal medya hesaplarımda paylaşımlar yapıyorum.
Tabiri caizse “yardırıyorum”.🙄😂
Bahsi de açılmışken,İkinci yazı konumu hemen şuracığa yapıştırıveriyorum.👇🏻
Birikmiş olan konuları da bu şekilde toptan halletmiş oluyorum.😂💪🏻
“Müthiş biriyim biliyorum😎

DİYET RAPORUM:
05.08.2017 tarihinde,diyetimin 29.gününde tartıldım.
Verilen Kilo:-4.500 gram💃🏻😍
Kalan Kilo sayısı:11
Ağustos ayı için vermeyi hedeflediğim kilo:-4


-Spor programım
Haftanın 3 günü yaptığım kardiyo çalışmasını 5’e çıkardım.
15 dakikalık kol inceltici egzersizlere başladım. 
2,5 kiloluk ağırlıklarla çalışıyorum.Kendimi zorlamamaya özen gösteriyorum.
Kilo vermemin durmaması için spor hızımı adım adım ilerleyecek şekilde yükseltiyorum.

-Beslenme Şeklim
Bu konuda ki detaylı açıklamayı geçen yazımda yapmıştım.(Buraya tıklayarak tekrar okuyabilirsiniz✌🏻)Aynı şekilde devam ediyorum.
Ek olarak:
Günde 1 yemek kaşığını geçmeyecek ölçüde,salatalarıma ve ara öğünlerime Chia tohumu eklemeye başladım.
Sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı Aspir yağı içiyorum.Faydasını görürsem yazarım.3 gün oldu daha deneme aşamasındayım❤️
-Su içme alışkanlığı:Kazanıldı✅😎
Günde 2 litre su içiyorum.Asla geçiştirmiyorum.İhmal etmiyorum.

Şuan da 34.gündeyim✅
Hedefe Kalan gün sayısı:66 



Annooooyyy beni tutabilene aşk olsun!🙈
Tüm hararetimle dört nala koşmuşum ya yine😂
Bitti yazı arkadaşlar derince bir nefes alabiliriz!😄
Az biraz karışıklık oldu sanki ama olsun çorbasını yaparız en kötü🙄
Bu seferlikte böyle olsundu duuu💕🙆🙅🤹

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere
Kendine ve “Annene” iyi bak Sevgili Okuyucum.
Anne önemli.
Çok önemli.
Hatta;
Seni Seviyorummmmm Anneeeee!🍀

Sevgiyle,Selametle...



İnstagram:thesaglamss

Yorumlar

  1. Bebeğimmm yine çok güzel olmus ve senin sanki yanımda bana Biseler anlatıyormuş hissin uyandı 😍😔 Ayla filmi için kesinlikle geç kalmissin ama neyse ki izledin ve efsane film. La la land filmini de izledim ve pişman oldum gerçekten gereksiz abartilan film 👍 eline yüreğine saglik diğer yazında gorusmek üzere çoookkk öptüm seni 😘😘😘😍😍💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabe oglum ben hep yanındayım ki zateeeeee😍😂Laynnn benim minnak jokerimmm😍Senin o yorumunun tatlişkolugumu yerim😘😘

      Sil
  2. Büşra'cığım annene çok geçmiş olsun, iyi geçmiş ameliyatı çok sevindim senin için. La La Land'i ben de çok abartılmış buldum, Oscar'lık bile değildi bence. Sadece son sahnesini sevdim. Ayla'yı hala izlemedim çok istiyorum inşallah tv ye gelir, diyet için kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde Abla.🙏🏻Dimi ya bende bi anormallik yok yani Film güzel değil🙄😂Ayla’yı netten açıp sende seyredebilirsin televizyonu beklemene gerek yok.İstersen ben sana atarım filmin linkini❤️Öpüldün çokça💕

      Sil
  3. Yine aşırı samimilik akan ve yazı gelmeyen günlerin acısını çıkartırcasına dolu dolu bir yazi gelmiş kiii 😍😍yazının her detayına yanıt veresim var ama üşengecliğim tavan bu ara biliyorsun 😂😂 kötü zamanlar geçti gitti çok şükür kuzum. Diyetinde de azmine hayranım vallahi. Yürü be Büş 😎😎😙😙💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah ben duruyom duruyom bi andaaa destan niteliğinde patlatıyom yazıyı canısı biliyosun😂Çok şükür be desteğizi asla unutmucam kardolarım benim😘
      Ne yürümesi kosuyorum biladerriiiimmmm🙈😂Teşekkür ederim yorumun için kuzum🙏🏻💕

      Sil
  4. ne güzel olmuş bütün yaptıklarınız bir post altında yazmışsınız, çok sevdim bu tarzı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize😁💕🙏🏻
      Bir tane yazı altında hepsini toplayıp paylaşmak istedim yaz aylarındayız malum insanların pek birşeyler okuyası yok zaten sıcaktan🙈😁
      Yorum için çok teşekkür ederim🎈🙏🏻

      Sil
  5. Annene şifalar diliyorum,Allahım sağlıktan eksik bırakmasın inşaAllah..Ayla çokkkk güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim aminnnn çok çok çok aminnnnn🙏🏻❤️Ayla bence de gerçekten çok güzeldi😍

      Sil
  6. Geçmiş olsun, anneler,mize aman bir şey olmasın... Onlarsız çok zor olur bu hayat eminim.

    Diyette kolaylıklar diliyorum sana, gaza gelirim belki diye ince ince okudum. Henüz gelmedi :) Gelir umarım bana da :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar fazlaca düşündüğüm şey zaten “Ya annemin yanında değilken ona birşey olursa?”..
      Ah ya karısık duygular hali içindeyim.💕
      Gaza getirmek bizim işimiz sen bi başlaaa hepimiz arkadayızzz😁Teşekkür ederim yorum için🙏🏻❤️

      Sil

Yorum Gönder