1K1F -Zeytin Ağacı ve -Seninle Başlamadı 🎬📚

Selamlar Blog Canlarım!😻💅

Haftasonu için 1 Kitap 1 Film yanı namı değer 1K1F serisi için seçtiklerim;
1 KİTAP
1 FİLM
-Seninle Başlamadı📚
 -Zeytin Ağacı🎬 

Netflix’in yeni yapımı olan Zeytin ağacının başrollerinde 
Tuba Büyüküstün,Murat Boz,Fırat Tanış,Seda Bakan,Boncuk Yılmaz gibi oyuncular bulunuyor. 

Konusu:Aile dizilimi teması üzerinde ilerliyor. Geçmişten gelen kalıtsal travmalarımız gerçekten gerçek olabilir mi? Yoksa Bizler aslında birer taşıyıcı mıyız?

Dizi de sıkça söz edilen kitabımızın ismi de “Seninle başlamadı”. 
Kitapta da yine aynı şekilde DNA aktarımlı travmalar,psikolojik olayların genetik yolla nesillere aktarılması ele alınıyor. 

Yani aslında Zeytin ağacı için, Seninle başlamadı kitabından esinlenerek bambaşka bir hikaye yaratılmış da diyebiliriz. Benim diziden beklentim inanılmaz düşüktü işin açıkçası ama şaşırtıcı şekilde bayağı başarılı buldum.🙈 Tuba Büyüküstün’ün oyunculuğunu normalde hiç sevmeme rağmen bu yapımda keyifle izledim. Lakin tartışmasız favori Karakterlerim Zaman Bey ve Leyla oldu.❤️ 
Özellikle Leyla’nın Girit kökenli hikayesi çok etkileyiciydi. 

Hem kitaba,hem de diziye bir şans verin derim Dostlarım.Pişman olmayacaksınız. 
Keyifli Okumalar ve Seyirler diliyorum.☺️




Yorumlar

  1. balkan ninnisi izliyom ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Zeytin Ağacı bu ara hep karşıma çıkıyor netflix te var mı bakayım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix’te var ablacım evet.Ben beğeneceğini düşünüyorum senin psikoloji kökenli bir yapım biraz ❤️

      Sil
  3. Geçmişin travmalarından son yıllarda çok bahsediliyor da ne kadar doğru bilemiyorum. :) Tuba'yı ben Asi karakteri ile sevmiştim, başka hiçbir dizisi o tadı vermiyor.

    YanıtlaSil
  4. Mr. Pedro is an incredibly knowledgeable Loan Officer, courteous, and patient. I went through a couple of offers on properties before my final purchase, and Pedro was there to help with each one, often coordinating with my agent behind the scenes. I felt supported throughout the entire process. Thanks to Pedro and the tireless efforts of his team, I am now a proud homeowner! I would encourage you to consider Pedro and his loan company for any kind of loan.

    # Car loan

    # Home loan

    # Business loan

    # Personal loan


    Mr, Pedro Loan Offer

    Email- pedroloanss@gmail.com.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Thank You for your articles. BTW Greetings fellow bloggers from Indonesia i want be your friend :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder