Kürkçü Dükkanına Dönüş…🌹

 3-2-1….

Yayında mıyız Adrian??

Başlıyorum!



Selamlarrrrr Blog Dostlarım!

Ha tekrar yazdım,ha tekrar yazacağım derken bir an da klavyemi elimde buldum.😬

Bugün zor bir sınavım vardı.

Ve ciddi anlamda berbat geçti. (Telc B1 Almanca sertifika sınavıydı)

Modumun düşüklüğünü size anlatamam ama garip bir şekilde içimdeki ses “Büşra hadi,şimdi tam zamanı” dedi.

Ve,

2 yıl aradan sonra,

Göz bebeğim,beni ben yapan en önemli şeylerden birinde “Thesaglamss” tayım.

Yazmayı itiraf etmeliyim ki çok özledim…


Neden bu kadar ara verdim,

niye gittim inanın ben de hala tam anlamıyla çözemedim.

Çünkü yazmak aslında benim en büyük tutkumdur.

-Mutlu muyum? Hemen yazarım.

-Üzgün müyüm? Hemen yazarım.

-Korkularım endişelerim mi var? Hemen yazarım.

Yüreğimden geçen herşeyi yazıya dökmek çocukluğumdan beri büyük bir bağımlılığım.

Lakin malesef ki,

Kolay demorilize oluyorum.

Google Plus kapandığında,istediğim görüntülenme sayısını pek alamamıştım.

Aslında çokta aşırı bir düşüş olmamasına rağmen,

insanların o “ya okunmassak artık”telaşını da görünce geri çektim kendimi.

İnstagrama yöneldim.

Ve evet;orada da güzel bir kitleye ulaştım.

Ama hiçbir zaman blogun tadını alamadım!🥲

İnstagram hırslarının kurbanı olmus,

rahatlıkla ve arsızca içerik çalan kişilerle dolu.

(Üzgünüm ama gerçekten böyle.🤷‍♀️)

Kullanması blog’a kıyasla elbette ki kesinlikle daha kullanışlı ve basit.

Anlık yaşıyorsunuz herşeyi orada.

Blog için zaman ayırmanız gerekli hep ama çok sevdiğim bir arkadaşımın da dediği gibi 

“Samimi Niyet” bence her zaman çok daha önemli.O da bu platformda var.🙂🙏

Varsın okunma sayım çokta olmasın.

Biz bize yeteriz Ayol! 😎


Güzel hisler,

beraberinde de hep güzellikler getirir ben buna yürekten inanıyorum.Çok positive vibes Annecim! 😍

Olumlu olan,

somut ya da soyut olan tüm şeyleri kendime çekiyor,

an itibariyle kaldığım yerden devam ediyorum.


Aylık yazı serilerim,

Film-kitap analizlerim,

hayata dair olan A dan Z ye herşey…

Hatta yepyeni içerikler!🌸

Tekrar yeni,yine,yeniden…

Döndüm Anacım!Bu da bir duyuru yazısıdır!


“The Saglams is Back Bitch! 😎


Her zaman olduğu gibi;

Ver arka fonda Adrian bu yazının müziğini!

Dostlarım beni özlemiştir!🌹


https://youtu.be/N3WhY5mTMXA

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Samimi, duygulu, anlaşılır...
    Tebrik ederim. Yeni yazınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ☺️🌹

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kardeşim Meli’m🌹Yegane Dostum,her daim destek verenim Çok Çok Çok Teşekkür ederim ❤️

      Sil
  3. Hoşgeldiniz. 😀 İnsan çeşitli sebeplerle bir şeylerden uzak kalabiliyor. Blog benim için samimi ve güzel bir ortam. Sosyal medyayı sevmiyorum, orada gösteriş için uğraşan kişi çok, sahte geliyor bana biraz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini senkron bir şekilde yürütmek aslında en doğrusu bence çünkü malesef ki sosyal medya paylaşımlarımız olmadan en basitinden yazı duyurularımızı bile yapamıyoruz.🤷‍♀️Ama kesinlikle çok haklısın,biraz değil bayağı sahte orası 🙈😁
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.☺️❤️

      Sil
  4. İnstagramda görüyoruz ama yazılarını da bekleriz her zaman, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılar da gelecek artık inşallah 🙈😁Çok teşekkür ederim yorumun için Mehtap ☺️🌹

      Sil
  5. insta ve özellikle twittte sen eğlencelisin ama tabisi blog başkaaa :) hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun tadı o kadar başka ki gerçekten Deep…
      Hoşbuldum! ☺️🌹
      Hala sizi buralarda,sanki ara vermemişcesine bulmak çok özel ve güzel.🥲❤️

      Sil
  6. Merhablar.Bende B1 sınavına gireceğim .Sizin neden kötü geçti acaba zorluğu nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle kesinlikle modunu düşürme,benim kötü geçti diye herkesin sınavı kötü geçecek diye birşey yok 🙈.
      Mundliche Prüfung Bölümünde, Bildbeschreibung kısmı bayağı zorladı beni.Çıkan tema “Çocuklar ve Evcil hayvanlar”dı.
      Deneyimlerimi cümleler halinde toparlayabilmek bayağı yordu.
      Ek olarak haddinden fazla sınav stresim vardı,kendimi dizginlemekte zorluk çektim.
      Öyle ki; Mektup Yazma kısmında bildiğim kalıp cümleleri dahi unuttum.🤦‍♀️
      Tamamen benden kaynaklı durumlar yani.☺️

      Sınava gelirsek,
      Zor dersem yanlıs olur lakin kolay dersem de yanlıs olur.
      Bol bol tekrar et B1 konularını.Özellikle de Wortschatz kısmını çalış.Kelime haznenin fazla olması çok önemli.
      Begi Begi adında youtube kanalından da destek alabilirsin ders çalışırken.Bayağı etkili oluyor.

      Daha fazla sorun varsa da bana intagram adresimden ulaşabilirsin.DM atarsan sorularını seve seve cevaplarım. @thesaglamss
      İyi Günler diliyorum.
      Sevgiler. ☺️

      Sil
  7. İnstagram ve Facebook çok sevemediğim platformlar. Sadece yazı paylaşmak için kullanıyorum. Yoksa özel paylaşım için cok samimi bulmuyorum. Bloglar cok farklı ben bloglar sayesinde çok güzel arkadaşlar buldum. Daha samimi bir ortam oluşuyor 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Derya ablacım,Blogger platformunun bana kazandırdığı dostluklar çok daha fazla kalıcı oldu.🙏
      Ben İnstagramı da seviyorum ne yalan söyleyeyim ama buranın havasından mıdır suyundan mıdır giren çıkamıyor arkadaş!😂
      O tadı bir kere aldın mı,
      Tamam ya bıraktım yazmayacağım artık desen bile,
      “Ay acaba bloglarda durum nasıl,napıyorlar şu sıralar” diye düşünmeden edemiyorsun.🙈😄

      Sil
  8. bugünlerde yorumlarımız spama düşüyor, spamı bir kontrol ediver arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyardığın iyi oldu 2 kişinin yorumu spama düşmüş şu an farkettim Deep 🙈😬

      Sil
  9. Burada okumak takip etmek çok daha zevkli Büşracan,instadan nerdeyse kimseyi pek ciddiye alamıyorum artık ve beğeni dahi yapmak gelmiyor içimden,sen yaz ben çok memnun💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaaa Teşekkür ederim Canım ☺️❤️O kadar fazla fake etkileşim var ki zaten ben de artık şaşırıyorum kime ne beğe yapsam diye 🙈Biz bildiğimiz yoldan devam.🌹
      Teşekkür ederim güzel yorumun için 🌸

      Sil
  10. İnstagramı fotoğraf, faceyi de genelde haber-gündem tabiki için kullanıyorum. Bloğu ayrı bir seviyorum sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog ayrı gerçekten ya ben tüm sosyal ağlarımı aktif şekilde kullanıyorum ama buranın tadını alamıyorum 🥲❤️

      Sil
  11. Hoşgeldin canım tekrar :) Özlemiştik valla :))

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldiniz,ben de 10 yıl sonra geri dönenlerdenim takipteymişim zaten,ee tekrar tekrar görüşmek üzere o halde :D

    YanıtlaSil
  13. Mr. Pedro is an incredibly knowledgeable Loan Officer, courteous, and patient. I went through a couple of offers on properties before my final purchase, and Pedro was there to help with each one, often coordinating with my agent behind the scenes. I felt supported throughout the entire process. Thanks to Pedro and the tireless efforts of his team, I am now a proud homeowner! I would encourage you to consider Pedro and his loan company for any kind of loan.

    # Car loan

    # Home loan

    # Business loan

    # Personal loan


    Mr, Pedro Loan Offer

    Email- pedroloanss@gmail.com.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder