Kasım Ayım Nasıldı?🎈



Selamlar Olsun size Blog Sevdalılarım!
Meine Liebling'elerim,Çiçeklerim💕
TheSaglams’ınız geldiii yine!Başınızın tatlı belası.
Az Eserekli blog yazarınız.🙈🤣
“Şu zamana kadar neredeydin Allahın Cezası?Biz seni çoktan unuttuk.Defol git geldiğin yere!Hoşttt!”
deseniz dahi cevap veremem,çok haklısınız.😬
2019 senesi,yazı yazma açısından benim için hiç verimli geçmedi ya...
Bahaneler üretmeyeceğim alanen doğruyu söylüyorum;ben yazmadım.
Soğudum.
Peki neden soğudum?
-Google Plus’un kapanmasıyla başladı bende ki bu durum.Sevdiğim,içten bulduğum blogger platformu kaos ortamına dönüştü sanki bir an da.
Ve çok saçma gelebilir bu söyleyeceğim şimdi size ama insanların “acımasızlaştığını” gördüm sivrilebilmek adına.
1.nedenim bu oldu.
-Ardından yılın ortalarına doğru,saçma sapan bir buhran dönemi geçirdim.
Atlattım derken kas ağrılarım hortladı,odaklanma problemleri yaşamaya başladım.Bunlar da beraberinde herşeye karşı bir isteksizlik getirdi.
Yazı yazmayı bırakın,evi toparlamak bile zor gelmeye başladı.
İstediğim şekilde içerikler oluşturamadım.
Ve malesef ki şöyle lanet bir huyum var;
Benimsediğim bir şeyi özenerek,güzel yapamıyorsam eğer hiç yapmam.
Yarım yamalak iş yapmayı sevmem.
Sırf "yazmak için yazamam."
Belki de ben yanlış düşünüyorum bilemiyorum ama huyum bu🤷
Allahtan bahaneler üretmeyeceğim dedim,paragraf paragraf sıraladım kdşdjfşfkfdl🤣
Velhasıl;Ben yine kendimi burada buldum arkadaşlar.
Ve en azından aylık yazı serilerimi bırakmama,ihmal etmeme kararı aldım.❤️
Beni ben yapan,
Nacizane “TheSaglams” olmamı sağlayan bu seriye ihanet etmek istemiyorum daha fazla.
Kaldığım yerden devam ediyorum.🙏🏻

Ruh Hali Durumu Bildirgesi:

Patlamaya hazır bomba gibiyim.
2019’un son saniyelerini saymak için sabırsızlanıyorum.😬
Ne mikrop bir yıldın be!😒
Bit artık allahın Cezası BİT!

Okuduklarım:
-Artık Ağrımasın

Yazar:Banu Taşçı Fresko
Konusu:Kronik ağrı ve Fibromiyaljiye çözüm önerileri.
Yorumum:
“Bu nerden çıktı?Fibromiyalji nedir Büşra?” diyen kardeşlerim,sizi maksimum 2 haftacık daha bekleteceğim kitabın detaylı yorumlamasını yazmak için.🙏🏻
Şu kadar söyleyeyim;
Aylardır,hatta yıllardır çektiğim kronik yorgunluk ve kas ağrılarımın sebebi %90 oranında teşhis edildi.Sonuçların netleşmesini bekliyoruz.
“Artık ağrımasın” da benim yeni rehberim oldu.
Özellikle kadınlarda gözüken bu romatizmal hastalığı 2-3 paragrafa sığdırıp,geçmek istemiyorum...
Konuşacağız.❤️

İzlediklerim:


-Anne With an E
IMDB:8.5
Tür:Dram
Konusu:Küçük yaşta ebeveynlerini kaybeden Anne,kısa süre amcasının ve yengesinin yanında kalır.Sonrasında ise yetimhaneye verilir.Ancak yetimhanede yaşanan kötü bir olay sonucu Marille ve Matthew’e evlatlık verilir.
Anne,yaşadığı tüm olumsuzluklara rağmen kısa sürede uzun turuncu saçları,sonsuz hayal gücü ve mutluluğuyla kasabalının dikkatini çekmeyi başarır.
Yorumum:
Dram türü sevmiyorum aslında,biliyorsunuz.Ama sırf görselliği için bir şans vermek istedim bu diziye.
Bir bölüm,iki bölüm derken tüm hafta sonumu yedi kendisi😁
Özellikle çocuk başrol oyuncusunun pozitif enerjisi için bile izlenir bence.
Sevdim.İçtenlikle de öneririm.❤️

-Ölü Ozanlar Derneği


IMDB:7.5
Konusu:Welton Akademisi saygınlığı yüksek,disiplinli bir okuldur.Okul yönetimi öğrencilerine karşı fazla muhafazakardır.Ancak yeni gelen İngilizce Öğretmeni,oluşturulan bu dominant sistemi kendince biraz değiştirecektir.
Yorumum:
İzlenilmesi gereken,efsanevi filmler kısmında yer arıyor Ölü Ozanlar Derneği.
İlk sıralarda hatta yani.
Ancak ben öyle düşünmüyorum.
Tamam kötü bir film değil kesinlikle kabul ediyorum ama fazla şişirilmiş ya.
Konusu ağır ilerliyor bir kere.
Ortalarına doğru yavaş yavaş kopuyor olaylar.
Sistem eleştiriliyor,güzel ancak istenilen duyguyu veremiyor bir türlü.
Filmi yıldız yapan tek unsur var o da;
Robin Williams.
(Melisa Kuzumla izledim filmi.
İtiraf ediyorum;
o olmasa sonunu getiremeden kapatırdım herhalde.Sorumluluk yüklüyor bana kendisi farkında olmadan.Görev bilinci şeysine giriyorum "hadi Büşra sonunu görmelisin ayıp olmasın kıza" diye şdjdldkd.😘😂@Melgüncesi)

-Şeytan Kapısı


IMDB:5.1
Tür:Korku
Konusu:Uzaylı istilası mı desem,Ele geçirilen ruh mu desem ne desem?
Yazmıyorum.
Değmez kendimi yormaya,vallahi bak.😒
Yorumum:
“Ne izledik lan biz?” dedik filmin sonunda Yakup’la.
Seyretmeyin.
Biz düştük bu gaflete siz düşmeyin.
Yorum morum yok.🙄

-Aykut Enişte


IMDB:6.1
Konusu:Aile özlemiyle yanıp tutuşan ve düğününe sadece 1 hafta kalan Aykut’un dükkanı soyulur.Sigorta acentasından gelen Gülşah’la yolları kesişir.Sonrasında ise işler,atılan bir yalan sonucunda içinden çıkılamaz bir hale gelir.
Yorumum:Uzun zamandır bu kadar güldüğüm bir yapım izlememiştim.🙏🏻🤣
Sevdiğim Yerli Komediler,bir elin parmağını geçmez.Abartısız söylüyorum bunu.
Ama Aykut Enişte bel altına aşırı vurmadan,tatlı aşk hikayesiyle ve Cem Gelinoğlu’nun muhteşem oyunculuğuyla komedinin hakkını vermiş!❤️
Haftasonu için özellikle tavsiyemdir.
Açın,seyredin.😄
Buyrun hatta bu da Fragmanı:👇🏻




Bitirdiklerim:
-Guhl Şampuan ve Spülung:



Ürün tanıtımı için,bir web sitesi tarafından geldi bana bu şampuan ve saç kremi.
Vaatlerinin hepsini yerine getiriyor.Saçlara hacim ve dolgunluk kazandırıyor.Öyle ki fön sonrası saçlarım aşırı canlı,parlak durdu.
Saç kremi de aynı şekilde çok başarılı.Şeffaf jelimsi bir yapısı var.
Tekrar kesinlikle alırım dediğim saç bakım markası artık GUHL.
(Evet arkadaşlar,instagram profilimde ürün tanıtımı da yapıyorum 5-6 aydır.Beğenmediğim hiç bir ürünü önermiyorum yalnız ufak bir anektot geçmek istiyorum.
İsmim:Thesaglamss.  iki dakkada reklamımı yaptım.🙈🤣)

-Febreze Oda kokusu:

Markanın diğer ürünlerini de kullanmış biri olarak söylüyorum,oda kokusunda üzerilerine tanımıyorum.🤜🏻
İlkbahar ferahlığında,hafif çiçek notaları barındırıyor.

-Blistex Nemlendirici dudak balmı:
Vazgeçemediğim,2.ye bitirdiğim balmım.
Nane yağı var içerisinde,hafif şişkinlik veriyor.
Ruj sürmeden önce uygularsanız eğer çok daha dolgun dudaklara sahip olursunuz.💕
Almaya devam edeceğim kesinlikle.🤙🏻


-Isana Wasser Gesicht&Wasser Spray:
Makyaj sabitlediğini iddia eden yüz ve vücut spreyi.
İşlevsiz ürün dedikleri tam anlamıyla bu olmalı.Neye yaradığını hala çözemedim.
Nemlendirme özelliği yok aksine kurutma yapıyor.
Sabitleme spreyi de kesinlikle değil.
Rossmann’ın markası diye güvenip,kullandım ve makyajımı defalarca mahfettim.
Sonuç:Çöpe gidiyor.🤦

*Ayın Olayları:
29.11.2019:Burnumu deldirdim.

İlk piercingimi taktım.
Teeee lise zamanlarımdan beri yaptırmak istediğim bu eylemi,28 yaşımda ancak hayata geçirebildim.
Buradan “oranı buranı deldirirsen eğer sana hakkımı helal etmem Büşra” diyen Sevgili Anneme Selamlar.🙋
Kendisini ikna etmek deveye hendek atlattırmaktan daha zor oldu.🙄

Bunun haricinde başka da bir olayım yok.
Kısa ve Net oldu bu bölüm,sorry canısı’lar.🤣
Sıradan geçti Kasım ayı benim için.
İş,Ayaz’ın Kreşi,Ev üçgeni arasında koşturdum durdum.





*Dinlediklerim:
Mero-Kafa Leyla
Apache 207-Roller
Don’t Start Now-Dua Lipa
Neresi?-Bege/EfeSavage
Everything i wanted-Billie Ellish
Zor Kadın-Sertap Erener
Lights Up-Harry Styles
Dance Monkey-Tones and I
RITMO-The Black Eyes Peas/J balvin
Düşünce Gördüm-Velet/Decrat
Rozz Kalliope-Benjamin

Dilerseniz,
Spotify’a TheSaglams2019(kasım) yazarak listeye ulaşabilirsiniz.

Ve ayın Şarkısı tartışmasız;
Rozz Kalliope-Junya Mafia
(Yüksek Sesle dinlenilmesi tavsiye edilir.👇🏻😎)




Yazımı buraya kadar okuyan kardeşlerim Müjde!
Sizler için müko bir çekilişim var!
I phone X dağıtıyorum şdjdşdndk🤣😎
Yorum kısmına 673 arkadaşınızı etiketleyip,
“Oha Büşra Dîvânü Lugâti't-Türk’ü yeniden mi yazdın,Ne konuştun be ayarsız!”
yazmanız yeterli.🤷🤣

Şaka bir yana özlemişim yazmayı.
Uzun sürdü biraz durduramadım kendimi.Mazur görün.🙏🏻

Son olarak;
Beni hiç bir zaman bırakmayıp,
“Büşra artık yazı yazar mısın?”
diye yakama yapışan,
arada hatta beni ufak çapta bir darlayan Sevgili Okuyucum🙈😄;
Çok teşekkür ederim,İyi ki varsın...

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere.
Kendinize ve “Aylık Serilerinize😜” iyi bakın😁.

Sevgiyle,Selametle...

Yorumlar

  1. Haha yazın sayesinde güne keyifle başladım Büşra, yine harikasın! 😄 Blog yazmayı çok sevsem de zaman zaman bana da bir soğuma geliyor, blogların desteklenmesini geçtim sanki yazmamamız için tüm şartlar sağlanıyor 😄 Neyse ki böyle güzel yazılar beni de itekliyor yazmam için bakalım 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa nasıl güzel yorum bu böyle💕
      O kadar haklısın ki şu platform yazmamız için elinden geleni yapıyor sanki🤦🏻‍♀️
      Seni teşvik edebildiysem ne mutlu bana❤️
      Teşekkür ederim güzel yorumun için canım😘

      Sil
  2. hoşgelmişsin
    iyiki yazıyorsun
    bu da bir terapi bence
    anne e ye ben bayılmıştım
    ne güzeldi
    sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mavianne!❤️
      Çok dogru söylüyorsun yazmak terapi bence de.
      Benden de kocaman sevgiler öpücükler😘💕🙏🏻

      Sil
  3. 2019 hakkındaki cümlenize hem güldüm hem de bir o kadar hak verdim. Bir bitsin artık 😊 2020 gelsin ve güzel gecsin insAllah... Kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defolsun gitsin bir an önce ya ne lanet bir yıldı töbe yarabbim🙈
      Teşekkür ederim yorum için☺️💕

      Sil
  4. İnstagramdan takip ediyorum.Kilo da verdin.Bu yıl senin için zorlu bir yıl olduğunu biliyorum çünkü bol küfürlü hikayelerine de vakıfım.Ne güzel yazmışsın,burada yaz işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaa Kahkaha ttım yalnız Yurdagül abla yorumunu okuyunca.🤣Bana katlandığın için teşekkür eder,hala takibi bırakmadığın için ayrıca teşekkür ederim onca serzenişimee rağmen.🙈🤣❤️
      Yazacağım.Özlemişim zaten blogger’ı ve sizleri💕
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
  5. Kızım benim işte bu dediğim bir yazi👍Filimler şahane. AHH bende zaman olsa izleyeceğim ama malum biliyorsun. Kitap çok iyi bir kitap. Mutlaka alıp bir ara okuyacağım Ürün tanıtımlarında çok iyisin.Benim hocamsın biliyorsun😁😁
    Ruh hali hepimize gelip giden durum.Ama bu hâller sana daha mi iyi geliyor bilemedim.Nasil güzel içerik dolu bir yazı, görselin mübarek dergi kapağı gibi olmuş ♥️♥️👍
    Aylık serilerini eminim benim gib bir çok okuyucun merakla bekliyordur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum benimmm nasıl içten bir yorum olmus çok teşekkür ederim❤️Motivasyon kaynaklarım iyiki varsınız😘
      Beni dürteklemeyi,Büşra yazı gir bloguna demeyi hiç bir zaman bırakma olur mu kuzu?🙈Her daim Sista’lık bunu gerektirir hem biliyorsun!😁❤️

      Sil
  6. Ölü Ozanlar Derneği başlığına gelince istemsiz bir gülümsedim. Sonrasında adımı görünce aha dedim, bende varım! Canım benim.

    Benimle aynı şeyi düşünenler olduğuna emin olmakla birlikte yazmayı birakmaman gerektiğini yeniden vurguluyorum. Özgün ve kendine has tarzın emin ol keyifli. Bu konuda sürekli bik bik konuşan birisi olarak buradan sana selam olsun sistercim😘
    2020...
    Artık gerçekten gelsin diye bekliyorum bende!
    Malum biliyorsun üç beş plan sigdirdik içine 2020'nin❤
    Yaz.
    Yazmaya devam et.
    Sana has bu kalemini çok seviyorum🥰💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sistercığım İyi ki varsın.
      Hep de Ol!
      Devam edeceğim söz🙏🏻
      2020 de bizim senemiz olacak!💕
      Bende senin kalemini cok seviyorum.
      Seni de Çok Seviyorummm😁❤️

      Sil
  7. Sağlam bir geri dönüş olmuş 👍

    YanıtlaSil
  8. Selamlar olsun tatlım. Tekrar hoşgeldin aramıza. Dönem dönem hepimize aynı hisler oluşuyor. Google plustan sonra okunma oranları düşünce bende sinir olmuştum ama sonra amaaaan kimse okumazsa okumasın demiştim :)) yazmaya devam demiştim. Kasım ayın dolu dolu geçmiş. 2020 Mutluluklar getirsin sana tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lerzan abladım yorumun için🙏🏻💕
      Hepimize mutluluk getirsin inşallah yeni yıl❤️

      Sil
  9. izlediklerin güzeeeel fotiler güzeel hoşgeldin geçmiş olsuun tamams 2019 da kah yazmadın zaman zaman yazmadın ama 2020 bak ne güzel rakamlar da. yine eskisi gibi ool. blogçular çok tatliş çevremiz yaa :) kah acımasızlar filansı yook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2019 da kah yazmadım kah yazmadım kah yine yazmadım Deepcim amaaa 2020 de dolu dolu yazacağım söz🤣🤣❤️
      Blogger dostlukları çok özel 💕

      Sil
  10. Heheh harıka yazmıssın kuzu iyi gülümsettin beni :))) Dizi önerilerinden bilim kurgu varsa alırım, en son the raın ve altered carbonu ızleyıp cok begendım dahada bulamadım dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix yapımı Mars dizisi güzel canısı onu tavsiye edebilirim gerçeklikten yola cıkılarak hazırlanan bir yapım💕

      Sil
    2. Ya gördüm biraz onu tamam izlerim kuzu cok saağol <3

      Sil
  11. Hızman hayırlı olsun güzel bir ay olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Büşracım yazmayı bırakmamana sevindim. Bu yıl bloggerler için pek sevimli geçmedi. Plusın kapanmasına ben de pek içerledim doğrusu. Tüm olumsuzluklara rağmen yazmak aslında bloglarımızı ne çok sevdiğimizi kanıtlıyor bize. Umarım ki 2020 yılı tüm olumsuzlukları geride bırakırsın. Phone fena olmazdı lakin o kadar tanıdığım yok ki etiketleyim :)))
    Sevgiler
    Yasemin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak gönül işi bağlandığın zaman istesen de bırakamıyorsun Yasecim💕
      Hepimiz için 2020 güzel bir yıl olur umuyorum teşekkür ederim canım güzel yorumun için🙏🏻❤️

      Sil
  13. Hos geldin. Bu sene ben de ayniyim. Pek yazamadim. 2020 iyi gelecek insallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne verimsiz bir yıl dı 2019 ya hepimiz kitlendik sanki🙈😬
      İnşallah💕🙏🏻

      Sil
  14. Aman efenim kimleri görüyorumm :))))
    Hoş geldin beybisiiii ♥
    Çok özledik seni beehhh!! arayı bu kadar açma artık. :(
    2020 bolca yazdığın bir yıl olsun inşallah :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canısı aylık yazı serimi en azından ihmal etmeyeceğim artık özlüyorum bende çünkü onu farkettim🙈❤️

      Sil
  15. Hoşgeldin canım. Ölü ozanlar derneğini çok severim ben de. Instagramda takip ediyorum çok güzel yapiyorsun tanıtımları tebrik ederim. Buraya da yaz arada bloglarin yeri ayrı 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya ablacım💕
      İnstagram benim için iş alanı gibi birşey ama bloglar değerli ya..Samimi ve içten🙏🏻❤️
      Teşekkür ederim güzel yorumun için💕

      Sil
  16. Piercingin hayırlı olsun ben de 28 imde diğer kulak deliklerini deldirebildim geç olsun güç olmasın. Listeme hoş geldin pardon ben sana hoş geldim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde sırada kulak deliği var inşallah bakalım hayırlısı🙈😁
      İkimiz de Hoşgeldik diyelim o zaman en makulu❤️😁

      Sil
  17. Büşracığım bazen olur öyle. Kendini ne zaman iyi hissedersen o zaman yaz. Ama yazmayı bırakma tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda Ablacım kusuruma bakma geç cevaplıyorum biraz özür dilerim❣️🙏🏻
      Yazmaya tutkun olanlar,ne kadar bırakmak istese de kopamıyor bloglardan.
      İstesemde gidemiyorum bazen yani🤭😁
      Teşekkür ederim güzel yorumun için❣️

      Sil
  18. Yazılarını okumak büyük keyif, zaman zaman hepimize geliyor sonra gidiyor bu soğuma halleri. Listelerini takip ediyor notlar alıyorum. 2020 yılında senin yazılarını daha çok okumak isteyenelerden biri de benim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir yorum bu böyle🙏🏻Çok teşekkür ederim☺️

      Sil
  19. Evet yokluğunuzu hissettik ama ara bir gözüküp bir kayboldunuz.Bu arada bende site adını filan değiştirdim çok tanıyan yok .bu arada bu sene blog aleminde yaprak dökümü çok oldu: Bu sivrilmek isteyenler de çok sivrildiler ama törpülendiler :) Çokta umursamamak gerekli yazıp paylaşıp yorumlaşöak yeterli ama çokta boş durulmamış gibi kendinize haksızlık etmeyin teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder