Mart Ayım Nasıldı?🎈



Yazıyı Tarkan’ın bu şarkısını dinleyerek okuyun Sevgili Ponçikella Müdavimlerim.👇🏻
Çünkü Thesaglams’ınız af dilemeye geldi!
Tilkinin dönüp dolaşacağı yer neresi idi?
Ev-vett!
Kürkçü dükkanına dayanamayıp geri döndüm!Yayın bu haberi!Büşra Bacınız geri döndü🤣💃🏻
İşte Kuzu Kuzu geldiiimmm,Dilediğince kapandım dizlerinneeee🎼


Nabersiniz İbibikler?🐦
Keyifler yerinde mi?
Hepinizi çok özledim vallahi benim güzel Blog Ailem🙏🏻❤️
“Büşra neden gittin?Nerelerdeydin?” diye az biraz kızdınız bana biliyorum.Çok haklısınız.🙏🏻
Yorulmuştum,sizinde ruhunuzu daha fazla sıkmamak için gittim.🙏🏻💕
Zor bir dönemden geçiyorum.Bir buçuk senedir ailemi,arkadaşlarımı,memleketimi görmedim.
Adeta kendime bile yabancılaştım yalnızlıktan.
Yazacak birşeyler bulamadım.
Ama Şükür ki düzeliyor herşey.🙏🏻
Az da olsa gücü,kuvveti toparlayıp,geri geldim.
Ben yazmadan duramıyormuşum onu anladım birde içim içimi kemirdi be!🙈
Ayda bir bile olsa o hasılat yazıları girilecek arkadaş!😆




Ruh Hali Durumu Bildirgem:
Aç Ve Saldırgan.😎
Ağır diyetteyim beybitolarım.Öyle böyle değil.Yumurta kapıya dayandı çünkü.
Ayın olayları kısmında detaylı anlatacağım👇🏻❤️.


*OKUDUKLARIM*

Dergi karıştırmak dışında okuyup,bitirdiğim hiçbirşey olmadı.Çok üzgünüm🙈🙏🏻.

Ama şu sıralar Sağlıklı beslenmeye merak saldığım için,Karatay Mutfağı’nı tekrar elime alıp incelemek istedim.
Güzel tarifler var.Daha önce bu kitabı okumuştum ben zaten👍🏻
Eğer isterseniz detaylı olarak sizlerle de paylaşırım❤️


*İZLEDİKLERİM*
-Working Moms

IMDB:6.4
Konusu:Doğum yapmış,birbirinden farklı 4 kadının iş ve ailesel hayatlarında yaşadığı trajikomik olaylar anlatılmaktadır.

Kahvaltımı yaparken,arkada öyle ses olsun diye açmıştım diziyi.
Anammm sonra beni bir sardı anlatamam🙄Kahvaltı bitti ama ben başından kalkıp ev işlerini yapamadım.O şekil.😂🙈
Annelik tabularını yıkan farklı bir yapım👍🏻
Ba-yıl-dım❤️
Küçük bi Uyarı:Süper Mamişkolar izlemesin.Workings Mom asla sizlik değil.🙄🤣


-After Life
IMDB:8.6
Konusu:Eşi öldükten sonra intihara olan meyili fazlasıyla artan Tony’nin,tekrardan hayata tutunmaya çalışma hikayesi.

Netflix yapımı Dram dizisi.
Dram diyorum ama içerisinde ince espiriler bulunduran bir dram After Life😻
Eğlenceli akışı var😁
6 bölümden oluşuyor.Tek oturuşta,kesintisiz izlenilebilir yani.
Karşılıklı konuşmalar,Diyaloglar müthiş.❤️
Sevdim ben.
Önerimdir🙋


-The Greatest Showman
IMDB:7.9
Konusu:Tarihin ilk sirkini oluşturan P.T Barnum’un biyografik hikayesi.

Türü müzikal..Bolcaaa ünlü barındırıyor oyuncu kadrosunda.
Hugh Jackman,Zac Efron,Michelle Williams,Zendeya gibi...
Görsel ögeler baştan sona çok güzel.
Masal dinlemiyormuşum da izliyormuşum gibi hissettim😁
Favori Sahnem ise,Keala Settle’nin “This is me” şarkısını seslendirdiği kısım😍👇🏻



Kız Gecemiz için bu filmi Seçen Gizem’ime(Mordüşlerkitaplığı) ve seyre eşlik eden Kübra’ma(ruhunarenkkat) buradan bolcaaaa Sevgiler,Öpücükler.😂😘😘



-A Star İs Born
IMDB:8.1
Konusu:Jackson Maine kariyerinde düşüş yaşayan müzisyendir.
Günlerden birgün eğlenmek için gittiği bir barda Ally adında,sesi muhteşem olan bir kızla tanışır.Arkadaş olur.İkilinin arkadaşlığı zamanla aşka dönüşür ve Jackson kız arkadaşı Ally’nin eşsiz yeteneğini herkese göstermek için elinden geleni yapmaya başlar.Yalnız bu durum zamanla sorun oluşturur.
Çünkü Jackson,Ally’nin gölgesi altında kalıp,yıpranır.

Çoğunlukla Bradley Cooper’ın oyunculuğu  beğenilmiş filmde ama ben Lady Gaga’nın performansını daha çok beğendim.💁Duru bir güzelliği var kendisinin😍
Shallow’u seslendirdikleri sahne çok romantikti.😍
Ama bunun dışında başka bir olayı yoktu.
Final sahnesi dokunaklı birde o yani.🙈🙄

Genel olarak incelediğimde güzel yapımdı.
Peki Oscar adayı olacak kadar güzel miydi?
-No.Nein.Hayır.🙄


-Love Death+Robots
IMDB:9.4
Konusu:18 farklı kısa hikayeden oluşan,bilim-kurgu,korku,komedi gibi türleri içerisinde barındıran,Netflix yapımı antoloji dizisi.

Uzun zaman sonra beni en heyecanlandıran yabancı dizi oldu kendisi😍Çok sevdim!
Black Mirror’un animasyon versiyonu gibimsiiii ama değil😂
Yayınlandığı gün oturdum tüm bölümleri izledim.😍
Umuyorum devam onayı alır.🙏🏻
Lütfen alsın!
Duy sesimi Netflix lütfen diyorum bak sanaaa!!😬🔪

Favori Bölümlerim:
-1)Sonnie’s Edge
-6)When the yogurt took over
-9)The Dump
-11)Helping Hand


*BİTİRDİKLERİM*

Bitirdiklerim bölümünü,affınıza sığınarak,bu seferlik es geçeceğim.🙏🏻
Çünkü rahat 2 buçuk aydır biriktirdiğim,bitmiş olan ürünler var elimde.Ayrı bir yazı konusu olarak yazacağım hepsini.
Arada kaynasınlar istemiyorum🙈🤣

*AYIN OLAYLARI*

04.03.2019:Influenza bizi de vurdu.😷🤒

Maaile gripten yataklara düştük.
Yakup’la ateş ölçeri fırlatıp durduk resmen birbirimize bi o ölçtü,bi ben.🤣
27 yıllık ömrü hayatımda ilk defa ateşim 39.6 ya çıktı.
Işığı gördüm.
Gittim,geri geldim.
Acıdı ama öldürmedi.
Yıkılmadım,ayakta da değilim.
Özetle;Şimdi İyiyim.Dağılabiliriz🤦😀


14.03.2019:FRİENDS’i izlemeye başladım.😍



“Ulan Sevgili Büşra'cığım bunun olay değeri de nedir?” diye sorabilirsiniz haklı olarak.🙄🤣Fazlasıyla önyargılıydım ben bu diziye karşı.Gereksiz abartıldığını düşünmüştüm Game Of Thrones misali.Amaaaaa ağır yanılmışım! 
Onun için şey ettim yaniii.🙈
Daha 1.sezondayım.Tadını çıkara çıkara tüm bölümleri seyredeceğim.
Bitirince haber ederim.🤣💕


17.03.2019:Sıkı bir diyete girdim.
Hemde çok Sıkı!
”Sıkı” kelimesini defalarca söyleyip,vurguluyorum ki önemi anlaşılsın.Bilinçaltıma çaktırmadan mesaj veriyorum.🤣
Mayıs ayında Türkiye’ye yolculuk var çünküüüü💃🏻
Karamürsel’ime kavuşuyorum sonunda inşallah.🙏🏻
Eşimin,dostumun karşısına az da olsa zayıflayarak çıkmak istiyorum.
5-6 kilo dahi versem kârdır💁

-Sağlıklı Beslenme
-Bol Su
-Haftada en az 3 gün spor.
Benimsediğim ve uyguladığım şeyler bunlar👆🏻
Özel olarak yaptığım birşey yok.
İnstagram hesabımdan #healtyhfood #eatclean gibi hashtagleri kullanarak günlük hikaye paylaşımları yapıyorum.
Detaylı görseller için oraya beklerim efenimmm💁
Çıkın çıkın gelin😂
İsmim:thesaglamss (2 S ile)
Şafak ve Hedef:60 
Hayde bakalım bana Rastgele!😎😁


*DİNLEDİKLERİM*
Listeye Spotify üzerinden,Thesaglams2019(mart) yazarak ulaşabilirsiniz.

-Feridun Düzağaç:Beni Bırakma
-Murat Dalkılıç:Son Liman
-Mirkelam:Her gece
-Ben Fero:Biladerim İçin.(Birader değil.İnce mesaj😎)
-Kezzo:Ritmi Duyduğun An
-Jonas Brothers:Sucker
-Merk Mill,Drake:Going Bad
-Panic!At the Disco-High Hopes

Ayın Joker Şarkısı ise😍;
-Eskiz,Kamufle,Da Poet:Sallan Yuvarlan👇🏻



Bitttiiiiiii🎉🎊
Bolcaaaa Şarkılı,türkülü,görselli bir Ay sonu hasılatı yazısı oldu ya bu Adrian!🤸👯
Acısını çıkardık mı uzun süredir buralarda olmayışımızın  hee ne diyorsun?😍
Ohh sefamız olsun!🤹🖤

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere Sevgili Okuyucum.🙋
Kendine ve “Yeteneğine” iyi bak.💕
Köreltme onu.İpin ucunu kaçırma.Toparlaması zor oluyor sonra bak tecrübeyle sabit.🙈😂
Ve ben yine,yeni,yeniden buralardayım.🙌
Sende hep benimle kal Olur mu?
Yorumlarına ve görüntülemelerine ihtiyacım var çünkü.🌸

Sevgiyle,Selametle...🙏🏻

#thesaglams

Yorumlar

  1. Hosgeldin canim, gecmis olsun. Dolu dolu bir ay olmus. Friends in büyük hayraniydim hepsini izledim o zamanlardan jennifer hayranligim basladi ☺️. Blogger profiline gecmemissin hala g+ yorumlari cikiyor 2Nisan da kapanacak biliyorsun. Yapamazsan yardimci olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarımı google plusa kapatalı bayağı oldu aslında.Google hesabı üzerinden yorum yapılabiliyor.
      Profilimi de blogger ayarına getirdim ama fotografımı yine aynı şekil koydum google plus hesabımdakiyle güzel duruyor diye🙈😁
      Yanlıs mı yapıyorum acaba birşeyleri cidden bende merak ettim şuanda Derya abla ya...
      Teşekkür ederim yorumun için bende bu akşam seni ziyarete geleceğim ihmal ettim biraz blog hesaplarını ziyaretlerimi farkındayım🙈❤️

      Sil
  2. Yazıyı görünce gözlerimden kalp çıktı vallahi nasıl özlemişim 😍😍 film gecemiz çok keyifli oldu bu kez. Bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim canlarım. 😍 Bir sonraki için sabırsızlanıyorum 💜 bitenler için yazacağın yazıyı da merakla bekliyorum, umarım hemencecik gelir. 😉😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben asıl teşekkür ederim canısı güzel film seçimin için😍🙏🏻Haha tamam söz hemencecik gelicek kuzu🙈🤣İhmal ettim buraları farkındayım🙈❤️

      Sil
  3. Kuzu kuzu geldim diyorsun da hiç gitmemiştin kiiii. Beden gider aklın kalırsa aslında sen hiç gitmemişsindir. O açıdan onu "deriiin bir nefes almak" olarak yorumlayalım:)
    İzlediklerini de beğendim. İstersen daha sık yaz, ayda bir diye kendini bağlama, sonuçta burası serbest kürsü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl doğru demişsin beden gidiyor da akıl burada kalıyor kopamıyorum.Alışkanlığım olmuş blogum😁
      Kesinlikle elimden geldiğince,zaman buldukça zaten yazıyorum.Ayda bir kereye bilerek şartlıyorum ki en azından hasılat yazılarımı ihmal etmeyeyim😂🙈
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  4. Çok dolu dolu bir yazıyla dönmüşsüüün iyi ki döndün 😍 benim de kendimi toparlayıp dönmem lazım acilen ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim pınarikoommm❤️😍Evet hadi sende dön iyice şenlensin artık buralar!😍

      Sil
  5. O kadar dolu dolu bir yazı olmuş ki. Öncelikle hoş geldin şekerim. Tarkan'ın bu parçasını çok severim. İlk çıktığı zamanlar tüm klibini taklit ediyordum. Güzel de oyunuyordum. After Life ben de izledim ve çok çok beğendim. İçindeki mesajlar harikaydı. Kaliteli bir dizi olmuş. Memlekete gidememe işinden ben de muzdaribim. 10 ay oldu. Ailemi ve arkadaşlarımı özlüyorum. Onun dışında pek bir şey özlemiyorum açıkcası. Friends adlı diziyi bana ingilizce çalıştığım dönemlerde önermişlerdi. İzledim biraz ama sıkıldım. Çünkü ders çalışıyormuşum gibi oluyordu. Belki o yüzden sıkıldım. Spor yapmanı sonuna kadar destekliyorum. Motivasyonunu düşürme hiç. Hastalıklarla uğraştın epeyce umarım baharla birlikte tüm hastalıklar sizin evden uzak olur. Ben de Mart ayım için ne umdum ne buldum yazısını oluşturdum. Taslakta bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha oynarken gözümün önüne geldin bir an Yasemin🤣❤️
      Ailem ve arkadaşlarım dışında bende pek birşey özlemiyorum aslında.Özellikle sevgili akrabalarımı hiç özlemiyorum🙄🙈
      Spor yapmamı desteklediğini biliyorum teşekkür ederimmmm canım🙏🏻
      Ne umdum ne buldum mart yazısını da merakla bekliyorum,taslaktan çıkar ve yayınla hemen😍😁
      Kocaman Sevgiler🙏🏻❤️😘😘

      Sil
  6. Hoşgeldin Büşom.Filim önergesine bayıldım.Tam benlik filimler.Ilk defa korku filmi koymamışsın :)) Sağlıklı beslenme çalışmalarını zevkle takip ediyorum. Turkiyeye gidene kadar hedefini başaracaksın biliyorum.Karatay diyetini çok duydum ama hiç yapmadım. Kitaptaki bilgileri arada biçimlere paylaş...
    Du dolu bir yazı olmuş yine.Ama yetmedi keşke devamı olsa dedim💗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkeden biri çıktı yalnız bende şok içindeyim İnci’m korku filmi dizisi yok!🙄🤣🤣🤣Karatay Diyeti tam anlamıyla bana uygun değil ama genel olarak benimsediğim diyet tarzı bu diyeyim.İncele bir belki seninde dikkatini çeker💕
      Tamamdır canısı arada kitabın içersindeki tarifleri uygulamalı olarak yapar, paylasırım❤️

      Sil
  7. Büşümm sonunda girdin şu yazını çok mutlu oldum ❤️artık gir gir gir diye 50 bin defa dedim ❤️😍😍çok renkli her şeyden birşeyler var harika ve tatlı bir yazı olmuş 😘😘 eee bizde bekliyoruz karamürsele çokkkkkk özlendinnn❤️❤️❤️ çok öpüyorum eline yüreğine sağlık bebeğim👍😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeminle yazmamda senin etkin cok büyük zaten Beyzoşum🤣❤️Canımmmmm çok teşekkür ederim desteğin ve yorumun için🙏🏻❤️

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun
    Filmler müzikler
    Ne güzel dolu dolu bir yazı olmuş
    Hep yaz sen
    Enerji verir
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederim Mavi annee❤️🙏🏻Hep yazalım.Hep beraber yazalım😁🌸
      Benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  9. Yazini keyifle okudum süpersin ��.O kadar sey izlemissin ki beni de heveslendiriyosun bu konusda hevesi kaçmiş biri olaraktan .Hoşgeldin bu arada da iyikide geldin ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen kesinlikle Love death+Robot u seversin Ruhsacım❤️Acil başlamalısın😍Teşvik etmeye calısıyorum suanda seni😁🙄🙈
      Teşekkür ederim yorumun için canımmm.
      Hoşbuldum🙏🏻

      Sil
  10. Harika bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  11. Çokkkkk severek okudum ne güzel uzun uzun yazmışsın, film önerini bebişleri olan çalışan anne arkadaşlarıma gönderdim. Hep burada ol 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederim canım güzel yorumun için🙏🏻❤️

      Sil
  12. Senin bu bırakıp gitme fikrine bombalar kuracağım, hepsi toz buz olsun diye... Bilesin sistercım!

    Valla yine yazmissin, okurken güldüm, deli bu dedim, sonra düşündüm acaba sende mi dışını kaybettin diye. Ama yok her şey yerinde gibi :) aylık yazıda en sevdiğim şey sanırım bitenler kısmıydı, o yüzden şimdilik mazur gördüm ama En kısa zamanda bekliyorum, çok güzel oluyor. Ellerine sağlık ayrıca, senden yine filmcik dizicik arakladim, ekledim listeme izlemek için. Bir tanesin❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok istesemde gidemiyorum canımcım zaten patlat gitsin onun için o bombaları🤣🙈❤️Film dizi önerilerim sana feda olsun all tabiiiii😘🙏🏻Sendeeee birtanesin💕

      Sil
  13. ayyy diyet kolay gelsin yaaa :) after life ve şarkılar için de saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolaysa basına gelsim diyesim geldi🤣🙈❤️
      Ne demek Deepciğiiiimmm after life bence tam senlik seveceğini düşünüyorum😁

      Sil
  14. Hasılat yazısı güzeldi. Mart ayının da hasılatını almış olduk. Bu arada diyet için Allah sabır versin diyorum. Zor süreç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn bolcaaaaa aminnnnn🙏🏻😂
      Teşekkür ederim yorumunuz için😊

      Sil
  15. Ne kadar eğlenceli bir yazı olmuş bu böyle! Bayıldım, hoşgeldin! Ben de bir süredir yoktum aslında ama, blog yazılarını okumak keyiflendirdi beni. :)
    After Life dizisini de çok merak ediyordum, yorumundan sonra (Netflix satın aldığımda :D) izleyeceğim. Teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara kaçışlar yapıyoruz.🙈 Hayat telaşesinden blogu ihmal felan ediyoruz ama neyse olur öyleee🙈😄After life güzel dizi nettende izleyebilirsin💕Ben teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻

      Sil
  16. Bende çok sıkı diyetteydim ve son bir aydır bir nedenden dolayı bırakmak zorunda kaldım. Ama yeniden başladım :) Sana da kolay gelsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh hadi bakalım sana da kolay gelsin o zaman hepimiz zayıflayalım!😍😁Sağolasın Beyda abla🙏🏻❤️

      Sil
  17. Çok geçmiş olsun :) Böyle aylık yazıları okumayı seviyorum takibe de aldım bu arada istediğiniz kiloya ulaşırsınız umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni takip ediyorum😊💕Teşekkür ederim güzel yorumun içinnnn🙏🏻

      Sil
  18. yazmak güzel gerçekten tekrar hoşgeldin ama yoğun bir ay olmuş yine de...

    YanıtlaSil
  19. İnşallah her şey gönlüne göre olur Büşra Hanım. Yazmaya fazla ara verme derim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder