Ocak Ayım Nasıldı?🎈

Adriiiannnnnn!
Yolla Ciğerim arka fon müziğini!
AZER BÜLBÜL-ZORDAYIM
Bu şarkı eşliğinde yazacağım ayın hasılatı yazısını.
Çünkü YIKIK olmak bunu gerektirir Sevgili Okuyucum😎🤘

Hepinize Selamün Aleyküm🙋
Drama Queen’iniz an itibari ile Thesaglams’ta çevrimiçi.👸🏻
İçinizi sıkmaya geldim.
Birazda sizi darlayayım🤦😂

RUH HALİ DURUMU BİLDİRGEM:
Üzerime domestos döküp,ruhumu çitilediler.
Kötü olaylar silsilesi yapıştı tüm benliğime ve toplaşıp ayin yaptılar naciz bedenimde.

-Ayaz ilk defa 39.7 dereceyi gördü.Ateşlendi.Bademcik iltihabı oldu.Rahat 2 hafta yarı aygın yarı baygın şekilde yattı.
-Eşimin,kaç senelik sevdiceğimin doğum gününü kutlamayı unuttum.Vicdan azabından süründüm.
“Bende Senin doğum gününü unutucağım bak görürsün” diye tehditler alıyorum.
-Kas ağrılarım aşırı arttı.
Ev doktorum zamanında “romatizmal bir durum olabilir bu yaşadıkların.Römotoloğa yönlendiririm seni eğer semptomların devam ederse” demişti.🤦
Şimdi Korkuma randevu alamıyorum.
Allah askına bir romatizma şeysi eksikti çünkü!
-Yakup ameliyat oldu.En kötüsü de buydu zaten.
1 saatlik operasyon 5 saat sürdü.
Ömrümden bi 25 yıl kadarı ameliyathanenin kapısının önünde bıraktım.😓
Anksiyete,panik atak felan kalmadı ekmeğe batırıp yedim hepsini o sırada.💆

3 külhuvallah 1 elham,Felak,Nas,Ayetel kürsi ile yolluyorum seni Ocak.
Allah aşkınnnnaaaa nolur git gelme bi daha!
Yürü git lan👿

(Ayın Olayları kısmını bir çırpıda yazıverdim hararetle ve heyecanla.Beni bu seferlik mazur gör Sevgili Okuyucum🙈😂)


-OKUDUKLARIM
PERİHAN GÜN-ÖLDÜM ÇIK
Twitter fenomeni,namı diğer
@perizekalıyım ‘ ın ilk kitabı.
Fenomen diyince “Hehhh bir bu eksikti kitap çıkarmayan”  demiş olabilirsiniz.
Ama öyle değil.
Tüm içteliğimle söylüyorum,bu kitap başka❤️
Yaşanılan şeylerin hepsi gerçek.
Kurgu yok.Keşke olsa hatta😓
Perihan’ın Tuana isimli kuzeni,platonik aşkı tarafından darp edilip öldürülüyor.
O acı dolu paragrafları okurken boğazıma bir yumru oturdu resmen.Etkilenmemek mümkün değil.
Yas tutan haller,cümlelere çok net dökülmüş.
Levent Yüksel’in Tuana parçasını her dinlediğimde Öldüm Çık kitabı gelecek aklıma benim artık mesela.
Tuanaa huzurla uyu,ruhuna rahmet diliyorum🙏🏻💕



Sonra Yağız adında boyu devrilesice Sanal bir abimiz yer alıyor kitapta.Perihan’ı ordan oraya sürüklüyor kimliğini gizli tutabilmek için.
Tam ümüğünü sıkmalık bir tip🤦
Tipte değil gerçi ya Anonim’in teki!😬
Gece yarısı 4 bucukta uyudum kitabı bitireceğim diye.Ortaya çıkar eni sonu bu Mikrop Yağız dedim.
Ama sonuç hüsrannn😏
Yarım kaldı herşey anlamadım bile nasıl bitti ilişkileri.🤷
Devamı gelecek sanıyorum.
Gelsin yani,gelmeliiiii❤️
Keyifle okuyalım bizde kaldığımız yerden😍

-İZLEDİKLERİM
DOGS OF BERLİN
Tür:Polisiye,Gerilim
Konusu:Netflix yapımı Alman dizisi.
Türkiye-Almanya maçı öncesi Türk Milli Futbol takımının en başarılı oyuncusu Orkan Erdem kimliği belirsiz kişiler tarafından öldürülür.
Zamanında Nazi üyesi olan Kurt Grammer ve Türk kökenli Erol Birkan cinayeti çözmeleri için polis teşkilatı tarafından görevlendirilir.Yeraltı dünyasının tanınan isimlerinin de bu cinayette parmağı olduğu ortaya çıkınca işler iyice karışır.
Cinayet Toplumsal bir haber niteliği barındırdığından,ırkçı eylemlerin olması an meselesidir.

Normalde Polisiye türünü sevmeyen ben,bu diziyi Yakup’la beraber 2 günde jet hızıyla izledim.🙋Tanıdık geldi açıkçası bazı şeyler😁Almanların Türklere bakış açısı,Türklerin Almanlara davranış şekilleri çok net ve güzel biçimde anlatılmış.Mafyalaşma biçimine varana kadar doğru detaylar verilmiş.Buranın çok meşhur rapçisi Bushido bile arap mafyası üyesi mesela.💁Sonra Motorcu Hells Angel topluluğu.Sorgusuz sualsiz sokaklarından dahi geçemezsiniz.

YOU:
Tür:Gizem,Gerilim
Konusu:Roman uyarlaması olan,Netflix yapımı dizi.Kitap dükkanı işleten Joe’nin Beck’e olan saplantılı aşkı anlatılmaktadır.

Gossip Girl’den tanıdığımız Penn Badgley’in hatrına seyretmeye başlamıştım.
Ve sevdim. ❤️😍
Joe’nın fazla hastalıklı o ruh hali,bir tık sinir bozucu ama yine de izlettiriyor kendini dizi.
Aşırı mükemmel bir yapım değil.
Lakin kötü de asla değil.
Güzel.👍🏻

ÖLÜMLÜ DÜNYA:
Tür:Aksiyon-Komedi
IMDB:7.3
Konusu:Lokanta işletmeciliği yapan,Kiralık Katil ailesinin kaçış hikayesi.

Filmin konusu bile komik ya.
Yazarken güldüm resmen🙈😂
Canınız mı sıkkın?
Manyaklar gibi kahkaha atıp rahatlayasınız mı var?
Buyrunn efenimmm Ölümlü Dünya sizler için biçilmiş kaptan😂💁
Yönetmen koltuğunda Leyla ile Mecnun’dan tanıdığımız Ali Atay var😍
Oyuncu kadrosu muazzam👍🏻
Ahmet Mümtaz Taylan,İrem Sak,Alper Kul,Feyyaz Yiğit,Sarp Apak...

Ve son olarak birşey söylemek istiyorum;
Biri de çıkıp sormuyor ki Serbest’çiğim iyi misin birşeye ihtiyacın var mı diye?
Serbest’lere sahip çıkalım arkadaşlar!!😂
Seni çok iyi anlıyorum Serbest’çiğim.
Cağğnım Serbest’çiğim.
Serbest kim diyen arkadaşlar sizler için videosunu buraya bırakıyorum.Filmdeki en sevdiğim karakter😁👇🏻


(Video bir miktar argo barındırmaktadır.Haberiniz olsun.Büşra uyarmadı demeyin sonra.🙊☝)

GOBLİN
Tür:Fantastik,Romantik
IMDB:7.2
Konusu:Anoyyy çok karışık🙈.Yeminle nasıl toparlayıp,anlatacağımı bilemedim şuan🙄😂
Başrol oyuncumuz Goblin,1000 küsür sene önce kralı için savaşmış bir komutandır.
Ve kralı yetiştiren vezirin hırsı,ihtirası,dolduruşları yüzüne tüm ailesinin ve sevdiklerinin gözü önünde öldürülür.
Sonra tanrı tarafından kalbinde bir kılıçla dünyaya tekrar gönderilir.Hem ödüllendirilir,hemde sevdiği herkesin ölümünü görerek cezalandırılır.
Tek kurtuluşu sonsuzluğa dönebilmektir.Kalbine saplı kılıcı çıkarabilen tek kişi vardır.O da Goblinin Gelinidir.
Goblinin gelini ise aslında çoktan ölmesi gereken biridir.Ölüm meleğinin istisnalar listesinde yer almaktadır.Sonrasında olaylar gelişirrrr de gelişirrr.
2 paragrafcıkla anlatamadım suanda konusunu😂🙈
Her bölüm birşeyler oluyor öyle söyleyeyim.Tüm duyguları yaşıyorsunuz diziyi seyrederken.
Komedi,hüzün,gerilim hepsi bir arada❤️
İzlediğim ilk Kore dizisi oldu kendisi😍
Ama pişmanım keşke daha basit birşeyler ile başlasaydım çünkü Goblin’in üzerine çıkabilecek başka dizi yok ve olamaz sanıyorum🙈😁Zirvede bıraktım diyelim en iyisi😂
Son 4 bölümünü aşırı hızlandırılmış bulsam da,efsanelerim arasına girdi GOBLİN.
Keşke bir mucize olsa ve 2.sezonu gelse.Yapımcılar duyun sesimiziiiii!🙌
Ayrıca diziyi bana öneren sistercığıma da buradan teşekkürü bir borç bilirim.🙏🏻
Gizzoooooo(Mordüşlerkitaplığı) Seni Seviyorummmm❤️😂😘


-BİTİRDİKLERİM
2 aydır bayağı birikti dibini gördüklerim.💁
Öyle ki cilt ürünlerimi baştan aşağıya yenilemem gerek,alayı tükendi😁
Ayrı bir yazı halinde toplayacağım bu kısmı.Yazarsam fazla uzun olacak çünkü yazı🙈❤️

Ayaziko’nun bu ay bitirdiklerini paylaşabilirim ama sizlerle.🤦
Baştan uyarıyorum gülmek ve dalga geçmek yok☝🏻

1 kutu Erkek Şampuanı
Ben mutfakta bulaşık yıkarken,Arabalarını yıkamış,onun deyimiyle “bıcı bıcı yaptırmış”.
3 gün şampuan koktu,sildikçe köpürüp köpürüp durdu gariban koltuğum.

1 kutu ketçap;
Oto Yıkama işleriniz için bizimle irtibata geçebilirisiniz.
Değişik temizlik stillerimiz mevcut.
Ketçapla sı... sıvama gibi💁
Çıktı lekeler.Merak etmeyin🙋
Az miktar ağlamış olabilirim ama şu manzarayı gördüğümde.

Hep söylüyorum,yine diyeceğim;
EBEVEYNLİK MUHTEŞEM ARKADAŞLAR.HERKESE TAVSİYE EDİYORUM.❤️
(Hunimi getir Adriann!🤹)

-DİNLEDİKLERİM
Listeye Spotify’dan Thesaglams2019(Ocak) yazarak ulaşabilirsiniz.
*Gökhan Türkmen-İhtimaller Perisi
*M.O.P&Busta Rhymes&Teflon&Remi Martin-Ante Up
*Fikri Karayel-Hayal edemezsin
*French Montana&Drake-No stylist
*Diplo&French Montana&Lil Pump-Welcome to the Party
*Simge-Aşkın Olayım
*Lana Del Ray-Young and Beautiful
*Birdy-Skinny Love
*Hugel&Amber Von Day-WTF
*Ariana Grande-7 Rings
*Reynmen-Derdim Olsun
*Lauv-SuperHero

Ayın Favori Müzik Videosu👇🏻
French Montana&Drake-No Stylist



Ey Maşalllaaahhh!
Yine tüm zehrimi akıtmışım yazıma😎😂
Ama rahatladım.
Ohhh bir ferahlık geldi💆
Kötü rüyayı suya anlatınca geçip gider derler ya,benimki de o hesap işte yazınca geçiyor.😊
Az beynini yedim farkındayım.Hakkını helal et Canım Okuyucum🙈💕
Söz sana Şubat çok güzel geçecek!
Ya da bi dakka yok ya vazgeçtim.😐
Tutamayacağım sözler vermek istemem🙄😂
Hayırlısı artık,saldım iplerimin ucunu.Ne olursa olsun.💁
“Gel hele sen gel gellll!” kafasına geçiş yaptım😁
Sizleri Seviyorum.🙏
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere
Kendine ve “#Positivevibes hashtagine(çarpıldı)” iyi bak Sayın Okuyucum😂❤️

Sevgiyle.
Selametle.


Yorumlar

  1. adrian espirisi iyiydi .... cok gecmis olsun canim ... sene biraz senin icin zor baslamis ise de umarim devami guzel gelir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmeli artık vallaaa yaaa yıldımmmm😬
      Çok teşekkür ederim yorum için😘🙏🏻💕

      Sil
  2. Mr.sunshine 😊kalite olarak goblinle aynı seviyede ama konu olarak tamamıyla tarihi bir dizi bende uzun bir süre Goblin kalitesinde dizi aradım 😊 Çok geçmiş olsun. 2019 yılı güzel geçmesi dileğiyle hepimiz için 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ha da dizi önerisi geldi tamammmmdırrr havada yakaladım hemen😍😍😍😁
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻❤️

      Sil
  3. Ey benim can cağzım, güzel kuzum...
    Okurken yine dünyadan koptum ve yazmaya başladığım yorumu yarım bırakıp seni özelden azıcık tacizledim :)
    Ameliyat kısmını bende yaşadım senin gibi, o günler geldi gözümün önüne. Sende gurbette, bende...
    45 dk dedi doktor, 4saat bekledim. Giren çıktı, o çıkmadı. Canım çıktı, o yine çıkmadı. Maalesef hiç yaşamak istemediğim, düşmanıma bile dilemediğim bir andı... O yüzden o günler sana yazdım sık sık. O hava kararıp eşim uyuduktan sonra hastane koridorunun sessiz köşelerinde az ağlamadım. Öyle bir hikaye işte :) O yüzden bir daha yaşamayalım, inşAllah...

    Sana kurban olurum ben, üzülme. Allah şifa versin, eşine de çok selamlar!

    Film listen şahane, ama en şahane ne bu yazıda dersen. Ketçap! Var ya hahah, gülme tuttu beni :)) Seni düşündüm bir an... Daha da güldüm... Ne tatlısınız maşallah! Benim eve gel, çocuk yok, halılar leş. Her yer kahve lekesi. Anlamadım ki. Bunun içinse gidip çocuk yapıp geleceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa nasıl güzel yorum olmus bu böyle canısı🙏🏻💕Bak gelirim haaaaaaaa!😁❤️
      Teşekkür ederimmmmm😘

      Sil
  4. Yine samimiyet dolu bir yazı 😍 Öldün Çık kitabını çıktığı zaman aşırı öneri yorumlarıyla okumak istemiştim ama hala okumadım 😂 You dizisini de indirdim inşallah izleyeceğim bakalım. Goblin ise kdrama severler derneğine hoş geldin ama sana kötü bir haberim goblin kadar iyi bir dizi yok maalesef. 😭😭 Ayrıca umarım Şubat ayı ocağın acısını unutturacak kadar güzel geçer 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirim senin yorumunu goncikkkkkkk😍😍😍😍Goblin efsane yaaaaaa daha da gelmez onun gibisi😞Teşekkür ederim yorumun için ablacım🙏🏻💕

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efenimmmm omsizin müthişliğiniz😁❤️🙏🏻

      Sil
  6. Tam bir özet yazısı olmuş.Amann eşinin doğumgününü nasıl unuttun😁 Affedilir gibi değil.
    Ayaz koltuğu ne guzel yapmış. Bu fotoyu hatırlıyordum:) Olumlu dünya tam ihtiyacım olan türdenmis Bakalım nezaman izlerim. Yazını okurken keyif aldım .Yazı stilin mutlu ediyor insanı😍❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affetmiyo zaten İncikooooooo🤣🤣🤣🤣🤣Tehdit ediliyorum hediye almıcakmıs bana doguk günümde😬Canımsınnn teşekkür ederim sistercıgımmmm😍😘😘

      Sil
  7. Güzel bir istatistiki analiz olmuş.Biraz zorlu bir ay olmasına rağmen yine de verimli sayılabilecek bir ay olmuş.Bir daha da unutma şu yaş günlerini :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül ablaaaaaa sana aşırı mahcubum bir blog ziyareti yapamadım sayfanaaaa boşladım seni bu aralar çok özür dilerim jet hızıyla iadei ziyarete geliyorum😍😍😍Yok asla unutmam daha🤣🤣🙈

      Sil
  8. Cok gecmis olsun canim artik güzel günler gelsin. You dizisine ben de basladim bazen izliyorum. Google profilini bloggera cevirmeyi unutma canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla izleme sakın Derya abla yalnız🙄🙈😂😂❤️
      Çevirdim blogger üzeri artık hersey yaptım ayarlardan yorumlarımda allahtan blogger platformundanmış gitmedi hiçbiri🙈Teşekkür ederim uyarın için😘🙏🏻

      Sil
  9. Çok güzel bir seri ya, o kadar ki bende de böyle bir seri yazma isteği uyandırıyorsun ☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz tabiiii canısıı😍😍💕Bizde keyifle okuyalımmmm🙏🏻
      Teşekkür ederim güzel yorumun için😍

      Sil
  10. İnşallah diğer ayları yazınca mutlu ve huzurlu günlerinizi yazarsınız ailenizle beraber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok teşekkür ederimmmm🙏🏻😁❤️
      Bu arada ikidir blogunuzu ziyaret ediyorum izlemeye almak istedim sizi ama İzleyiciler gadgetiniz yok.Blogspot uzantılısınız wordpresste değil,bulamadım🙈Belki kendi isteginizle de koymak istememiş olabilirsiniz🙏🏻Haber vermek istedim mahcup olmak istemem size💕

      Sil
  11. Geçti gitti inşallah BüşraCan gelmesin de bir daha geri oluyor böyle bazen herşey üst üste ameliyat için uzun süre beklemeni anlıyorum kuzum anlıyorum bu gurbet elde bu ay ben de eşimi nerdeyse 4 saat bekledik hastanede o da ameliyat oldu bir Allah'ın kulu da yoktu yanında ben koridor çıkan ve eşim olmayan hastalar sonra yine ben yine boş koridor Rabbim her daim yardımcın olsun güçlü olmak zorundayız yavrum başka yolu yok öpüyorum sıkı tut kendini duydun mu sıkı!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl iyi geldi şu yorum.Gözlerim dolu dolu şuanda.Gurbette yasamak zor kiremithanem.Yasayan bilir😞❤️Bazen kendimi sıkı tutamıyorum işte.Koyveriyorum herseyi ama devam etmekte zorundayız ailemiz için.İnsanın ruhunun yaralı olması kötü birşey.
      Teşekkür ederim yorumun için çok teşekkür ederim hemde❤️🙏🏻

      Sil
  12. İçinde sıkıntı içermesine rağmen çok eğlenceli bir yazıydı Büşracım. Kötü şeyler gelmiş geçmiş olsun. Önümüzdeki aylara bakalım biz ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Yaseminnn❤️🙏🏻Önümüze bakıyoruz.
      Teşekkür ederim güzel yorumun için💕

      Sil
  13. Bence her şey on numara, dinlemişsin izlemişsin okumuşsun daha ne olsun. Tamam hastalıklar insanı yıpratıyor ama bunun ocak ayıyla ilgisi yok:)) Çocuklar her zaman hasta olabilir (Aman evlerden uzak), her zaman iniş çıkışlar yaşanır hayatta, hayatın anlamı burada. Hasta olunmasa sağlığın kıymetini kim bilir ki...Ama şu doğum günü unutma işi olmamış bak:) İşin şakası, telafi imkanın var önünde, sorun değil, sevgililer gününde hediye değer katsayısını arttırırsın birazcık, bitti gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha dimi o doğum günü şeysi hiç iyi olmadı🙈😂Bazen insanın ruhu yoruluyor iştr.Çok aslında hakkında bunlar olağan şeyler ama sabır tahammül sınırım tükendi sanırım.Ailemi,arkadaşlarımı çok özledim.Öyle işte dolu dolu yazarım daha buraya da susuyorum🙈😀
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  14. Tamamdır mutlaka bakacağım Furkan kardeşim😊🙏🏻

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun. Sağlık olsun da daha nice doğum günleri görürsünüz inşallah birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn cok teşekkür edermmmm🙏🏻❤️
      Bu arada sizinde izleyici gadgetinizi bulamadım blogunuzu takine alamadım haber vermek istedim💕

      Sil
  16. Öncelikle geçmiş olsun izlediklerin okudukların ama 3 -4 sayfaya makale çıkardı bu yazılardan okuduklarınız izledikleriniz tavsiyeler için teşekkürler ama çok ara vermemek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için😊🙏🏻

      Sil
  17. Gerçekten çok zor bir ay olmuş çok geçmiş olsun
    Goblini bir türlü tamamlayamadım ama Kore dizileri mükemmeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha gelmesin böyle aylarrr çok aminnnn💆🏻‍♀️🙏🏻Goblini en kısa sürede bitirmelin😍😍
      Teşekkür ederim yorumun için💕😊

      Sil
  18. Beklenen yazı gelmişse 💃💃 moduna geçilir efendim 😍😍
    Öncelikle ayaziko ve enişte beye tekrardan geçmiş olsun. Rabbim bir daha yaşatmasın insallin 🙏 kitabı tam dediğin gibi düşünerek okumayı düşünmüyordum ama sende görünce merak ettim. You'yu merak ediyorum, sistercimdan alıp izlerim ben de 😁 Goblin i sevmiş olmana nasıl mutlu oldum anlatamam 😍😍 ve ben de seni seviyorum bebeyiimmmm 😘😘 Şubat ayı ocak ayını unutturan şahanelikte geçer umarım 💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn caağnımm sistercıgım❤️🙏🏻Goblin deyimce aklıma direk sen geliyorsun hatta😁You güzel izle👍🏻
      Teşekkür ederim yorumun için canısı💕

      Sil
  19. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  20. çokkk geçmiş olsun diyorum öncelikle
    dogs of berlin'i sevmiştim
    uzun güzel bir yazı olmuş
    güzel sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder