Haftalık Cilt Bakım Rutinim🎈

Selam Thesaglams’ın bakımlı Pıtırcıkları😎
Nasılsınız?
Haftasonunuz nasıl geçti?Neler yaptınız anlatın bakalım.💕
Bende durumlar stabil.
Booooll koşturmacalı cumartesi-pazar günü geçirdim yine😬
Çamaşır-bulaşık-yemek üçlüsünün köpeği oldum🤦
Sonu olmayan bir girdaaap bu kardeşlerim asla bitmiyor ev işleri😫
Almanların deyimiyle “Kleine Pauseeee bitte!”
Küçük bir mola lütfennn diye haykırasım var😬
Amaaa gururla söylüyorum ki;bunca işimin gücümün arasında düzenli olarak,aksatmadan yaptığım birşey var!💃🏻
Kişisel bakımım.🙌

Bu yazımda sizlere haftalık uyguladığım cilt bakım rutinimi anlatacağım💕
Yalnız altını tekrar çizeyim “Haftalık”.
Bunun ayrıca 2 haftada ve ayda bir uygulanan versiyonu var bende😂Tipik Bir Başak Burcuyum yani😎😂
Detaylı olarak başka yazılarda onları da anlatacağım💁
Hatta challenge gibi birşey yapabiliriz isterseniz “derinlemesine pazar günü bakımı” gibi.🤔
Hepimize uygun olan,belirlediğimiz bir haftasonu sağlıklı besleniriz,spa yaparız,bakım işlerimizi hallederiz.Sonrada neler yaptığımızı ayrıntılı olarak blogumuza yazarız.
Bence güzel olur💃🏻
Kafamda birtakım çalışmalar başladı bak şuanda klinkk klink klinkkkkkkk...😍✌🏻

Neysee lafı daha fazla uzatmadan adım adım yaptığım şeyleri yazmaya başlıyorum🙋
Keyifli Okumalar Efenimm💕

1.adım
PEELİNG:
Birinci adım olarak peeling yazdım ama makyajsız olduğunuzu varsayarak yazdım🙄🤣
Ben haftasonu yüzümü dinlendiriyorum çünkü makyaj yapmıyorum.Ya da sadece bir rimel sürüyorum.
Cildinizde Makyaj kalıntısı varsa temizleme suyuyla üzerinden mutlaka geçiniz.

Peeling için yaklasık 6 aydır NİP+FAB’ın GLYCOLIC SCRUBFIX ürününü kullanıyorum ve çok memnunum🙏🏻
Görkem Karman’ın tavsiyesi üzerine almıştım.💕
İçerisindeki tanecikler cildinizi tam anlamıyla arındırıyor ama asla kurutma yapmıyor,tahriş etmiyor.Gözeneklerimin açıldığını hissediyorum ben her uygulama sonrasında.
Ohhhh bi temizlenme hissi geldi bak yazarken bile😂💆

2.adım
MASKE:
Açılmış gözeneklerimiiii hemen fırsata çeviriyorum ve siyah noktalara,maske vuruşuyla savaş açıyorum!😂😍
Gönlümün Efendisi de bu👇🏻
THE BODY SHOP HİMALAYAN CHARCOAL PURIFYING GLOW MASK
T bölgesi yağlı olan kişilere içtenlikle öneririm ben inanılmaz memnunum🙏🏻
Tüm cildime uygulamıyorum burun,çene ve alnıma sürüyorum.Kuruyana kadar bekleyip,ılık suyla yıkıyorum.
İlk 5 dakika çok hafif kızarıklık oluyor cildimde ama sonrasında siyah noktaların temizlenip,arındığını net bir şekilde görebiliyorum. 😍

3.Adım
TONİKLEME:
Cilt temizlendi,siyah noktalardan arındı.
Ee artık bir cilasını atmak lazım değil mi?😍😂


LOREAL DEĞERLİ ÇİÇEKLER TONİĞİ’ni kullanıyorum bu işlem içinde.💁
İlk zamanlarda hiç sevmemiştim bu arkadaşı hatta sivilce yaptığından felan şüphelenmiştim ama günahını almışım🙄🙈
Sorry BebeğimSu.😘😆
Şu sıralar elimden düşmüyor.Kokusu da çok güzel😍Severek kullanıyorum❤️

4.adım
NEMLENDİRME:
Günlük hayatta su bazlı nemlendiriciler kullanıyorum emilimi kolay diye ama ;


Haftalık bakımımda tercihimi LOREAL PARİS MUCİZEVİ YÜZ BAKIM YAĞI'ndan yana kullanıyorum.
Karma ciltler için olanın içerisinde Lavanta ve Biberiye yağı bulunmakta.
Ama bu sizi yanıltmasın.Tamamen Doğal içerikli bir ürün değil.Kimyasal barındırıyor🙈Bende yalan yok🙄
Yine de severek kullanıyorum 🙋
Önerir misin peki Büşra derseniz?
Cevap yok derim.
Herkeste aynı sonucu veren bir ürün değil çünkü.
Deneyerek öğrenmelisiniz❤️

5.adım
GÖZ ÇEVRESİNİ NEMLENDİRME:
Cildinizi Arındırdınız,Nemlendirdiniz.
Şöyle 20-30 dakika kadar bekledikten sonra göz kreminizi de sürebilirsiniz.Ben emilim işlemleri tamamlandıktan sonra,en son aşama olarak göz kremini kullanmayı tercih ediyorum.
Ürünler birbirine karışmasın mantığındayım hatalı da olabilirim bilemiyorum🙈
ZİAJA markasının KEÇİ SÜTLÜ GÖZ KREMİ’ni kullanıyorum.Şimdilik memnunum❤️
Bu arada göz kremi kullanmanız şart değil.
27 yaşımdayım ben daha yeni yeni kullanmaya başladım göz kremi.
Kırışıklık,morluk,kararma gibi sorunlarınız yoksa hiçbirşey kullanmayın.🙄
Nemlendiriciniz yeterli olur.

6.adım
DUDAK NEMLENDİRME:
Elleri görebilir miyim dudak bakım ürünlerini severlerrr!😍😂🙆🙌
Envai çeşitttt Lip Oil,Lip Stick,Lip Balm kullanmış biri olarak HEMA nın bu 1 euroluk dudak balsamına aşık oldum.
Buram buram Karpuz kokuyor Kerata!
Gel de bayılmaa!😍😍😍
Sürdükten sonra azcıcık,bir miktarcık yiyiyorum ben hatta🙈
Dayanamıyorum ne yapayım!
Oburluk böyle birşey işte çeken bilir!🤣


Evetttt!Bitti!💫
Benim her pazar günü,aksatmadan uyguladığım rutinim bu şekilde Sevgili Okuyucum.👩
Kısa bir yazı oldu galiba ama neyse çaktırmayalım.🙄
Alışkın değilim ben 2-3 paragraf yazıp yazımı sonlandırmaya,eksik hissediyorum şuanda kendimi🙈😂
Umarım faydalı bulmuşsundur paylaşımlarımı❤️
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzeree
Kendine ve “Cildine” İyi Bak.

Sevgiyle,

Selametle...

Yorumlar

  1. Yazıyı tam yüzümde maskeyle okumam nasıl güzel bir tesadüf oldu böyle 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha Goncik yaaaa❤️🤣Çünkü:Aşk tesadüfleri sever bebeğim😎🤣😘

      Sil
  2. Kalkıp bir bakım yapasım geldi, eğlendim okurken yazdıklarınızı 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmadıysan hemen kalk!😍😂Daha haftasonu bitmedi bak😆💁🏻‍♀️Teşekkür ederim yorumun için😘

      Sil
  3. Challenge başlatsan süper olur büşracım. İnstagram üzerinden mesela. 😬 ben haftalık kil maskesi yapacam diye yola çıkıyorum. Bir haftadan sonra devamı gelmiyor. 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arınma haftası koyarız hatta adını 😍bak kafamda kuruldu birşeyler suanda biraz daha fikir yürüteyim ben 🧐Seni joker sayıyorum o zaman Yaseee kesin bizimlesin😆😍😘

      Sil
  4. Ben de cilt temizliğine dikkat ederim.Yüzümü yıkamadan,tonik ve krem sürmeden uyuyamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhhh süpersin Yurdagül ablacım 😍Desene güzelliğinin sırrını bu bakımlarına borclusun örnek aldım suanda seni❤️

      Sil
  5. Valla ben evde çok bir şey yapmıyorum hafta da bir kuaförde yapıyorlar o kadar geri kalan su sabun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okuyunca kahkaha attım yalnız🤣🤣
      Erkeklerde bu tavsiye ettiğim maskeyi kullanabilir ama biliyorsunuz degil mi?😊
      T bölgeniz yaglı ise ve siyah noktalardan muzdaripseniz alın deneyin derim.
      Ben de eşime zorla uyguluyorum mesela ama çıkan sonucu görünce iyi ki de yaptın haaaa burnumun üzeri temizlendi diyor😁

      Sil
  6. Işte beklediğim yazi dizisi. Sanırım gereken önemi tam göstermek için tüm ürünleri kullanmak lazim.
    Makyaj yapmayı seven biri olarak bahsettigin uygulamaları bende yapacağım :)
    Loreal yüz yağı ve tonigi
    dikkatimi çekti.Turkce yazmasında işime geldi:))
    Dolu dolu bu paylaşım için teşekkürler Büşooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Canısı düzenli kullanım önemli😍Tonik güzel,yağı ise deneye yanıla incelemelisin,öneririm diyemem🙈Ben teşekkür ederim güzel yorumun için incikooo💕😘

      Sil
  7. Keşke biri de bana yapsa bu bakımları
    Hiççç yapamadığım şeyler bunlar
    Sefan olsun ışıltılı cildinle kesin parlıyorsundur
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacınız pek yok zaten görüyorum instagram gönderilerinizde gayet saglıklı bir cildiniz var😁❤️Teşekkür ederim yorumunuz için🙏🏻

      Sil
  8. L oreal i alacaktim niveanin güllü olanini aldim 😂. Bunu da bir dahakine artik. Bu arada blogger profili ve yorumlarina gecmeyi unutma canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzelmiş ama cok duyuyorum methini❤️Geçtim Derya abla🙈😂❤️Ama tekrar kontrol ederim uyarın için ve yorumun için Teşekkür ederim🙏🏻

      Sil
  9. valla bizde iyiyiz asıl seni sormalı :)) öneriler güzel olmuş şu karpuz kokusunu bende istedim şimdi :) haftaya görüşürüz artıkın ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl da beni bilen bir okuyucumsun yalnız🙈🤣Ay sonu geldiği zaman hasılat yazısı geliyor ve 1 haftaya yayında olur😂
      Yuvarlanıp gidiyoruz diyeyim, tam anlamıyla bu durumdayım gercekten çünkü 🙈😂Nefes almadan çocuk bakıyorum efenimm🙈😁
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻💕

      Sil
  10. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  11. Ben bu konuda üşengecim. Alıyorum ama düzenli kullanım konusunda maalesef başarılı olamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir bu konuda üşengeç degilim Beyda abla vallahi 🙈😂
      Düzenli kullanım önemli❤️

      Sil
  12. Merhabalar. Sayfanızı yeni takibe aldım. İçeriklerinizi takip edeceğim sizleri de beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. benim de Nisan ayı paylaşımlarımda var haftalık bakımım..

    YanıtlaSil
  14. Ürün tanıtım ve değerlendirmeler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Ben de cilt bakım tutkunuyum açıkçası. Ama ben her sabah ve akşam yapmaya çalışıyorum. Son zamanlar boşladım gerçi ama:D Düzene dönmeye çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Yine döktürmüş benim kuzum... Ellerine sağlık! Gerçi biz geçen lak lak yapmıştık bu konu hakkında, bugün gittim ama inan türkiyede çok fahiş, saçma hatta uç fiyatlarda ürünler... Anlamadım gitti...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder