Ekim Ayım Nasıldı?🎈


Hobareyy!
Selam olsun sana benim tatlı,küçük,pretty Okuyucum💕
Deli’niz geldiiiii😎🙋
Varsa yeni demlenmiş çayınız,kahveniz içerim vallahi.
Ekim ayı hasılatı yazısını giricem.Uzunca bir yazı olacak malum kafein lazım bana👩🏻‍💻👌🏻
Adriannnn kalk git sende Hunimi getir Çiçeğim.Takmayı unutmuşum🤓😂

Ruh Hali Durumu Bildirgem:
Şöyle Böyle.🤙🏻
Eserekli gibiyim de,değilim gibiyim de...
Bak cümlesini bile kuramadım o şekil🙄😁
İçimdeki Savaş bitti.Eve dönüyor gibiyim.
Yıprandım ama fazlasıylada güçlü hissediyorum.
İyiyim Behh!😍


*OKUDUKLARIM*
Franz Kafka-Dönüşüm
Aylardır elimde süründü,bitmedi gitti bu kitap.Çok özür dilerim Kafka’cım kemiklerini sızlattım.Bilinen en meşhur kitabını okumakta zorlandım.Neden bu kadar şişirildi bu kitabın onu da hiç anlamadım.Bi sabah uyandın böceğe dönüştün,yabancılaştın herkese.Patronuna kinlendin,adamcağıza içten içe bilendin felan.Herşeyi geçtim senin kendinin bile severek yazmadığı bu kitabından,millet nasıl toplumsal içerikli mesajlar çıkardı hiç anlamadım.Daha da konuşmayacağım.Saygılar.Hürmetler.🙄

Pink Freud(nam-ı değer bikotbitisortmag)-Sorun Bendeymiş
Ya ben varya kesin topa tutulacağım hissediyorum.Nasıl Dönüşüm’ü sevmedin de Dizüstü Edebiyat serisini beğendin diye.🙄
Allahım affet beni ama Okurken aş-şı-rrı eğlendim💃🏻 
Aynı seriye ait Şişman Kız’ı da okumuştum ve çok sevmiştim hatırlarsanız.Yazım dili çekiyor herhalde beni kitap tercihlerimde.İlerlemeli ya,ağır anlatımlı olmamalı böyle.
“A ha yazar burada aslında ne anlatmak istedi?” diye düşünmek bünyemi fazla yoruyor.😬
Zira şu sıralar beynim bana bile az yetiyor.🙈😂





*İZLEDİKLERİM*


-ELİTE:

Sayfa sayfa yazasım var senin hakkında Elite’ciğim ama hanım çizgimden kaymadan eleştireceğim seni
😎
Sevgili Netflix;
The Haunting of Hill House dizisi gibi muhteşem bir yapıma lansman yapma zahmetinde bulunmadın da,Bu Pis yedili’nin ağır sapık versiyonuna niye yaptın?
Ne gereği vardı?
Anlat bak dinliyorum seni.
İspanyol şeysi diye mi?
Allah’tan bir La Casa De Papel tuttu be.Ayıptır.😒
Dizinin son iki bölümü güzel sadece arkadaşlar.Grup “etkinlikleri”🙄 yerini gerilim-gizeme devrediyor.Benim gibi büyük bir hevesle başlayanlara,başlamak isteyenlere önerim şudur;
Kumandayı,Mousse’yi yanınızdan ayırmayın.Sahne ilerletmeleri için bayağı lazım olacak.😬


-CREEPED OUT:

Black Mirror-Stranger things karışımı korku dizisi.Kadroda genelde Çocuk Oyuncular yer alıyor.Her bölüm 45 dakikalık hikayelerdenden oluşuyor.
Haftasonu için ideal bir dizi önerisi👌🏻
I like it Baby😻❎
-BLUE VALENTİNE:

Tür:Romantik,Dram
IMDB:7.4
Konusu:Dean ve Cindy boşanmanın eşiğindedir.Evliliklerini gözden geçirmeye karar vermişlerdir.Olaylar silsilesi sonucunda bir karara varırlar...
Başrollerinde Ryan Gosling bulunuyor.Tavsiye üzerine not alıp,izlediğim bir film.Beklentim daha yüksekti kendisinden ama ne biliyim.Vasattı.
Kötü de değildi ama hakkını yiyemem🤷


-THE HAUNTİNG OF HİLL HOUSE:
Netflix yapımı korku-gerilim dizisi.
Konusu:Shirley Jackson’un aynı isimli kitabının uyarlamasıdır.Perili köşkte yaşayan bir aile,yıllar sonra evin en küçüğü olan Nelly’nin ölümüyle sarsılır.Geçmişleri peşlerini bırakmamıştır.Tepedeki Ev onları geri çağırmaktadır. 
Son zamanlarda izlediğim en kaliteli yapım!
Bayıldım.Her bölümü adeta bir film tadında.Hikayenin işleniş şeklinde gram durgunluk yok.Akıyor,gidiyor böyle.Seyretmeye doyamadım resmen.Özellikle çocukların annesi rolündeki Carla Gugüno’yu çok başarılı buldum.Kadın Yürüyen Asillik’ti adeta.
2.sezonu lütfen ama lütfen gelsin!Çok amin Allahım🙏


-CHİLLİNG ADVENTURE OF SABRİNA:
Konusu:Yarı insan yarı cadı olan Sabrina,16.yaş gününde önemli bir karar vermelidir.Ne arkadaşlarından ne de şeytani köklerinden vazgeçemez.Kötü ruhlarla ve ailesiyle,vereceği karar yüzüne savaşmak zorunda kalır.
“Yine” Netflix yapımı olan bir Korku dizisi.Evet!Yemedim,içmedim Hallowen ganimetlerinden yararlandım bu ay🙈😂
Hallowen ve Weinachten’ı sırf güzel diziler ve filmler çıkıyor diye seviyorum zaten.😆

Elite gibi bu da şişirildi bolca.Negatiftim onun için Sabrina’ya.
Dedim tamam,bununda kutusundan kesin “Şey💩” çıkacak😬😂
Ama öyle olmadı.Sevdim❤️
Daha bitiremediğim 2 3 bölümü var.Bakalım hayırlısı.Yorumlarım yine😁


*BİTİRDİKLERİM*

-Balea Schönheits Geheimnisse Shampoo und Spülung:
Uygun fiyatlı şampuan ve saç kremi.Gayet başarılı iki üründe.İçeriğinde Yulaf sütü var.Özellikle kuru saçlı kişiler için kullanımı ideal.👍🏻
-Rexona Cotton Dry:İz bırakmıyor.Kokusu çok soft,temiz.Gün boyu koruma sağlıyor diyemem çok iddialı olur.Deodorantının,Roll-on’a kıyasla daha başarılı olduğunu duydum.Artık gerisi size kalmış🤷😁
-Dalin Bebek kolonyası:Ayaz için Türkiye’deyken aldığım bir üründü.Çiçeksi,hoş kokulu💕Saç taraması yaparken kullandım genelde.Kalıcılığı da çok iyiydi.Gittiğimde yine alacağım👌🏻
-İsminin ne olduğunu bilmediğim Parfüm:
Gülmeyin🙄.Ne yapayım ya kutusunu atmışım,adı yok onun için🙈😂
Yalova Blogger etkinliği sponsorlarından @ParfümKokucum’un hediyesiydi.Çantaya atmalık bir ürün oldu benim için.Yedek parfümümdü.Beğenerek kullandım.Kendilerine buradan teşekkür ederim🙏🏻💁

*AYIN OLAYLARI*


Gündem haberleri serpiştiriyim azcıcık buralara dedim.Çünkü hayatımda şu sıralar atraksiyonlu bir durum hiiiiiç yokkk.
Bi baygınlık geldi ruhuma artık oyyyhh!😂😂
Neyse Hem Twitter hesabımın reklamını yapmış oldum.Çakallık Mode On.👀
Hemen yazıyorum şuracığa bakınız👇🏻
Twitter:@busrakupsaglam
İnstagram:@thesaglamss
Sevgiler.
😎😂


*DİNLEDİKLERİM*
Listeye Spotify üzerinden,”Thesaglams10(Ekim)”yazarak ulaşabilirsiniz🤘🤸
-Justin Timberlake:Tunnel Vision
-Cem Karaca:Beni siz delirttiniz
-Müslüm Gürses:Affet
-Meghan Trainor:No
-Yasemin Mori:Nolur nolur nolur
-Fikri Karayel:Beni Bırakma
-Fikri Karayel:Morg
-Kahraman Deniz:Suç mahali
-Evrencan Gündüz:Zordu Aslında
-Lady Gaga,Bradley Cooper:Shallow

Ayın Müzik Videosu🎼:
Yasemin Mori-Nolur nolur nolur




Ey Maşallahhhh!Çenem bir durmadı yine haaa🙄
Ama seviyoruz be Ağbeyyy napalım?Yazmak,ölümüne,hunharca yazmak bizim işimiz🤙✍
Ekim ayı hasılatım bu şekildeydi.Umarım okurken keyif almışsındır Sayın Okuyucum🙏🏻💕
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere
Kendine ve “Sıradanlığına” iyi bak.

Selametle...

Yorumlar

  1. Kuzucum yine beni rahatlatan bir yazı olmuş😁 ne ara bitti anlamadım. The haunting of hill house dizisini bende izledim. Gerçekten çok başarılı. Çok öpüyorum seni eline koluna yüreğine sağlık 😘😘😘💖💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha kocamından öpüyorum seni şekerpareeemmmm😍😂😘😘Teşekkür ederim🙏🏻

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Eyvallah kiremithanemm🙋🏻‍♀️😂❤️

      Sil
  3. Okurken bir solukta okudum😊 eğlenceli yorumlamalarınız çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim beğenmene🙏🏻💕Teşekkür ederim güzel yorumun için❤️

      Sil
  4. Dönüşüm benim de okuyacaklarım arasında, şu ara eski tiyatro oyunlarını izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh en güzeli tiyatro başlı başına zaten insanı motive eden,gülümseten birşey.Aynı şekilde devam👍🏻😁💕Sevgiler bolca.Yorum için teşekkür ederim🙏🏻

      Sil
  5. "Bitirdiklerim" kısmına gelince kitap yada film beklerkene, kozmetiks falan şeylere rastlayınca höyynnk dedim.

    duvara çarpmış gibi hissettiriveriyyeee ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduklarım kısmında kitapları,izlediklerim kısmında da filmleri paylaşıyorum zaten ama orayı kaçırmışsınız sanıyorum🙈😁Teşekkür ederim yorumunuz için🙏🏻

      Sil
  6. Dönüsümü ben be okudum da sira gelmedi yazmaya 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fazla şişirilmiş buldum Dönüşüm’ü ya🙈Tamam güzel ama mesajlar çıkarılabilecek kadar müthiş bir başyapıtta değil bence.Bilemedim ya da bende sorun var😁😁
      Teşekkür ederim yorum için🙏🏻💕

      Sil
  7. Ben bu 'izlediklerim' kısmını pür dikkat okuyorum, çıkarım gibi çıkarımlar ki senin kaleminden taşıp da yanlış önerilen birşey görmedi bu gözler <3
    Yazıya başlarken modum biraz düşüktü, iki defa okudum ki enerjiyi tam depolayabileyim diyee :D
    Çiçekli öpücüklerim benden sana caanım TheSaglam'scığımm! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ha çiçek kokuları geldi bak an itibariyle buralara yaa!😍😁Canım Şefciğim teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  8. Merakla beklediğim yazi ��Cok keyifle okudum tatlim ve post duzenin cok hosuma gityi.Gorsellerin cok profosyonel olmus tebrik ederim.
    Dm urunlerini merK ettim.Korku pizisini izlemeye cesaret edememde digerini izlemek isterim.
    Sabah sabah yazini okumak enerji verdi.
    Yüreğine, kalemine sağlık kardesim ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa İncimm💕🙏🏻
      Sabrina ağır korku değil kuzu fantastik türde aslında rahatlıkla izleyebilirsin yani.Seversin diye de düşünüyorum.
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım sistercığım😘❤️

      Sil
  9. Elite izlemeyi düşünüyordum vazgeçtim :D Dönüşüm kitabını okurken ben çok etkilenmiştim :) Bebek kolonyalarını çok severim deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki senin zevkine uyar şans ver sen yine de bazıları benim aksime çok beğendi mesela Elite’ı🤷🏻‍♀️😁Bebek kolonyası seviyorsan bunu mutlaka denemelisin 😍
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  10. Hasılat bir solukta keyifle bitti.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne de güzel oldu💃🏻😁💕Teşekkür ederim güzel yorum için🙏🏻❤️

      Sil
  11. Eeen bir sevdiğimin ennn sevdiğim yazısı gelmiş :)) Her zamanki gibi samimilik akan bir yazı olmuş kuzucuum emeğine sağlık <3 Tavsiyelerine bakıp sevmediklerinden koşarak uzaklaşacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ennn ennn bi sevdiceğimin yorumu gelmiiiişşşş😍😁Elite’yi izlemeyi bile düşünme kuzucum.Diğerleri mübahtır😂
      Güzel yorumun için teşekkür ederim🙏🏻💕😘

      Sil
  12. sırıttım valla bol bol. şarkıları dinleyim :) blue valentine filminin hastasıyııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blue Valentine güzel aslında evet ama benim beklentim çok mu yüksekti filmden de hayal kırıklığına uğradım bilemiyorum Deepciğim💁🏻‍♀️💕Ryan Gosling başrol olunca hikayesi daha sürükleyici birşey beklemiştim.Romantik,Dram türünü sevmiyorum ben bilindiği üzere belki de ondandır🙄😂🙈
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻❤️

      Sil
  13. yasemin mori aşktır, derim. dolu bir ay olmuş. ben sadece uyudum. yazını okuyunca kendime üzüldüm. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde son ses açıp dinliyorum bu şarkısını özellikle de sabahları bayağı iyi geliyo😂❤️Benimde doluymuş gibi gözüküyor ama çokta aktif olduğum bir ay değildi😁
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  14. son yazısımı gördün müüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa gördümmmm😍😍Canımcım deepciğim Çok teşekkür ederim😍😁🙏🏻

      Sil
  15. Merhaba. Ne güzel demiş şair, Eylül toparlandı gitti işte Ekim filanda gider bu gidişle. Biz ekimi değil kasımı da yolluyoruz şaka maka. Renkli ve güzel paylaşımlarınız var. Deep sayesinde keşfettim. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi öyle zaman çok hızlı aktı sanki 2018 de...Güzel yorumunuz için cok teşekkür ederim🙏🏻💕Bende sizi takipteyim😊

      Sil
  16. Eğlenceli bir yazıydı. Gülümsetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa ne mutlu bana o zaman😁🙏🏻Teşekkür ederim yorum için💕

      Sil
  17. tepedeki ev'i gerçekten merak ediyorum ama korku olması biraz düşündürüyor :))
    1-10 arası nasıl derecelendirirsin korku seviyesini??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 11🙄😂Gercekten saglam dizi içtenlikle öneririm❤️Aşırı korku degil zaten ya gerilim daha cok.
      Teşekkür ederim yorum için💕🙏🏻

      Sil
  18. Merhabalar ,bolgunuzu yeni keşif ettim.Bloglarımdan takip ettim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri)Blogunu çok sevdim.Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  19. Kendine nota bayıldım hehe :))) Güzel yazmışsın benimde yazasım geliyor böyle ay favorıleri görünce.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder