Memnun muyum?Pişman mıyım?-2🎈


Merhaba mevsim geçişiyle yüzü pütür pütür olan,pullanma yapan Kuru ciltli Okuyucum🙋
Merhaba T bölgesi sorunlu karma,yağlı cilt yapısına sahip kardeşim🙋
Merhaba sürdüğü herşey cildini domates gibi kızartan hassas tipli arkadaşım🙋
Hadi sanada Merhaba hiçbir sorunu olmayan Normal cilt yapısına sahip “birey”🙄😂🙋
Dağa,taşa,ota,boŞa alayına selam olsun!
Bu yazım sizler için❤️

Konumuz;SU BAZLI NEMLENDİRİCİLER
Ve kullandığım iki ürünün incelemesi.
Biri tam anlamıyla hüsran,
Diğeri ise Başyapıt😎.

Buyrun oturun!
İnceleme Komisyonunu kurdum efenimmm
Başlayalım🤜🏻🤛🏻

-LOREAL PARİS HYDRA GENİUS ALOE WATER-
-İçeriğindee Hyalüronik asit ve Aloe vera bitkisinin özünü barındırıyor.
-Su bazlı bir nemlendirici.
-Emilimi ve sürümü çok kolay.
-3 çeşidi mevcut
*Normal&Karma Ciltler için
*Normal&Kuru Ciltler için
*Normal&Hassas Ciltler için
-Ağır olmayan hoş bir kokusu var.
Parfüm barındıran ürünler beni nedense rahatsız etmiyor.Ama koku hassasiyeti olan arkadaşlar denemeden almasın derim.Gün boyu cildinizde kalıyor çünkü.
-72 saat boyunca nem ihtiyacını karşılıyor deniliyor ama tabi ki de karşılamıyor.Yalan!🙄😂
Yok devenin bale pabucu piyasada öyle bir nemlendirici yok Ayol!🙈😂


Gelelim benim yorumuma;
Elimde gördüğünüz bitmek üzere olan 3.şişem.
Ürün daha Türkiye’de piyasa sürülmemişken,ben buradan temin edip kullanmaya başlamıştım.
İlk izlenimim mükemmeldi.Düzenli kullanımda süper sonuçlar aldım.Gözeneklerimi küçülttü,pul pul olan görünümü düzeltti,kırmızılıkları yok etti...
Arkadaşlarıma bile önerdim “Ya bu nemlendirici müthiş birşey geldiği gibi mutlaka alın” diye.
Ama sonraaaaa ah ya sonraaaaa!😪
2.şişem bitmek üzereydi ki “Sivilcelenmeye” başladım.
İlk baş kullandığın toniğin kötü bir ürün olduğunu düşündüm.
Toz konduramadım Hydra Genius’uma.Neyse efendim 3.şişemi de alıp devam ettim yoluma😎Bir şans daha verdim kendisine.
Çok İyi halt ettim ama🤦
Ömrüm boyunca akne sorunu yaşamayan ben,akneye meyilli sivilceler çıkarmaya başladım.İz bırakan türden hemde böyle!
O zaman jeton düştü.
“Tamam Büşra ilişkinizi sonlandırıyorsun!Bunun ya içeriği değişti ya da cilt tipinde bir problem oluştu” dedim.
Ve saygılı,seviyeli bi şekilde yollarımızı ayırdık kendisiyle.
Ayrılığımızın ardından ufak çapta bir stalk(araştırma) yaptım.
Alkol ve silikon da barındırdığını öğrendim.Ben Şok tabi!Nasıl tanrım nasıl kanarımmm böyle birşeye.Akıl edipte baştan bir inceleseydim keşke!🙄😂

Sonuç:
Çok PİŞMANIM Loreal’ciğim.
Tam bir hayal kırıklığı oldun benim için.
Hala bana bıraktığın izleri temizlemeye çalışıyorum.Özellikle alnımın tam orta yerinde,iki kaşımın arasında çıkarttığın o lanet olası sivilce ve lekesi yakamı asla bırakmamakta.Bu gidişle Hint filmlerinden yakında teklif alırım diye düşünüyorum.Hayırlısı...😬


-VİCHY MİNERAL 89-
Nem terapisinin açtığı derin yaraya tuz basmak isterken,aynı yapıya sahip fakat “temiz içerikli” su bazlı nemlendirici arayışına girdiğimde tanıştım bu beybimle.❤️
-Termal suyu ve Hyalüranik asit barındırmakta.
-Canlı,sağlıklı,sıkı bir cilt elde etmeyi vaat etmekte.Ki kesinlikle öyle!İlk kullandığım anda bile cildimle müthiş bir ferahlık hissi ve parlaklık yarattı.Loreal Nem terapisinin aksine yapışkanlık hissi de bırakmadı.
He ama emilimi bir tık daha zor,koyu kıvamda.
-Nemlendirme işlemi için ürünü 5-6 kere pompalamanıza gerek yok 2 pıt gerçek anlamda yeterli olmakta.
-Makyaj bazı olarakta kullanılabilir.Ben kullanıyorum en azından🙋Ve gayet memnunum💕
Bonus Süper Özellik:Diğer kremlerin aksine,göz çevresine rahatlıkla uygulanabilir.

Şimdilik Seviyeli bir ilişkimiz var Mineral 89 ile.
Bakalım zaman neler gösterecek.
Yaz Adrian;
MEMNUN

Yes Meine Baby’s lerim😎
Benim görüşlerim bu şekilde.
Serinin devam yazıları gelmeye devam edecek.İnşallah seversiniz🙏🏻
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere
Kendine ve “cildinin nem düzeyine” iyi bak Sayın Okuyucum.☘️

Sevgiyle,Selametle


Yorumlar

  1. Ben de loreali hiç sevmemiştim diğerini denemedim ama aklımın bir köşesinde bulunsun 😁 nasıl samimi nasıl güzel yazıyorsun sen böyle canım benim 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy güzel canım dene bak uygun bir zamanda❤️
      Yiiaaa Pınarikom çok teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕😁

      Sil
  2. Loreal ürünlerini genelde sever ve memnun kalırdım. Yorumunuzu okuyunca almamaya karar verdim. Ürünlerle oynamaları, silikon ve alkol insanı korkutuyor bilgi verdiğiniz için teşekkürler :) Bunlar yerine Aloe Vera bitkisini almak daha iyi gibi şuanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü Loreal’in bayagı kötü içerikli.İçtenlikle katılıyorum size doğal olanı almak çok daha mantıklı aslında.Aloe Vera bitkisinin leke giderici,yanık izi iyileştirici özelliği de var hem❤️Evde yara bandı niyetine bulundurulması gerek bence😁Teşekkür ederim yorumunuz için💕🙏🏻

      Sil
  3. Benim tam ihtiyacim olan urun Aa ne güzel loreal iyi derken sivilce yapmasi çok kotu olmud Ozaman diger urune bakarim Douglasta vardir mutlaka.
    Bu paylasimlarinin devaminı bekliyorum tatlim benim ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amazondan aldım ben kuzum Vichy’i ama douglasta mutlaka vardır aynen❤️Teşekkür ederim yorumun için😘💕🙏🏻

      Sil
  4. Bütün okuyuculara faydalı yazı olmuş ihtiyacı olana şifa olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Ramiz.İhtiyacın varsa kullan sana da şifa olsun.Nem önemli malum👌🏻

      Sil
  5. Eskiden anneanne ve babaannelerimiz vazelin sürüp geçerlermiş. Şimdi milyon tane zımbırtının içinde cildimizi mahvediyoruz. Geçmiş olsun canım sana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Beyda abla bi ton kimyasal içerikli ürün kullanıyoruz cildimize sonrada sivilce çıkarttı,iz bıraktı diye yakınıyoruz🙈❤️Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻💕

      Sil
    2. Babaannem ve Anneannem vefat ettiğinde ciltlerinde neredeyse hiç kırışıklık yoktu. Bu tür ürünlerle aslında iyilik değil kötülük yapıyoruz ama kullanmadan da duramıyoruz canım :)

      Sil
  6. her iki ürünüde severek kullandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben vichy’ciyim bu sefer🙈😁Teşekkür ederim yorumunuz için💕😌

      Sil
  7. L o real bende de sivilce yapti biraktim 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği çok kötü ya😢İster istemez bi müddet sonra zarar veriyor cilde🤷🏻‍♀️❤️

      Sil
  8. ikisini de kullanmadım, aslında merak da ettiğim ürünler özellikle Loreal, şimdi ne yapsam diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder