DÜRÜST MÜYÜZ?🎈 Mim etkinliği

Selam Blog İnsanları!💕
Nasılsınız?
Çıktınız inşallah artık tatil modundan🙄
Ben İdo’cuğumun şarkısında söylediği gibiyim “Bileklerime kadar accııyooo!”😂
Eylül ayı gram yaramadı bana ya😒
Paniklerim atağa kalktı,anksiyete de ona eşlik etti ve beynimde hunharca horon teptiler🤦Yeni durdurdum kendilerini...
Hal durumum böyle olunca 1 ay kadar yazmama kararı almıştım kiiiiii;
Çok sevdiğim 2 blog arkadaşım tarafından mimlemdim.
Dedim Adrian Kalk lan kalk!
Millet yazı bekliiyooooo!😂🎈


*MİM-1*
Sevgili Ece ablanın başlattığı bu Mim’e,sportif Derya ablam etiketlemiş beni💕
İkisinin de yazılarına buradan ulaşabilirsiniz👇🏻


1- Dürüstçe fikirlerinizi söyleyecek yapıya sahip misiniz? Bu mecrada da öyle miydiniz? Kırılmasın diye geçiştirdiğiniz yorumlar oldu mu? Bazı yorumlar vardır, karakterlerimizden tüyolar verirler. Ben bunlara çok dikkat ederim. 

Patavatsızlık boyutunda dürüstüm.Hatta bu huyumu bazen hiç sevmiyorum.
Ama aynı zamanda kendimi ortamına göre törpülemeyi iyi biliyorum.Nabza göre şerbet veriyorum😁
Blog ortamında fazlaca “Benim”.
Kırılmasınlar diye geçiştirdiğim bir yorum şu ana kadar çok şükür ki olmadı.
1 tane hakaret içerikli mesaj aldım “Anonim” isimli bir kişiliksizden ama onu da geldiği yere söve söve geri yolladım.
Çünkü neden yollamayayım dimi?Burası benim!Tamamıyla bana ait❤️
Aa beyinsiz,vasıfsız sence ben Cağğnıımm blogumu senin nefretine kurban ettirir miyim?Yersin bi güzel küfürü.Sonra da aaaaa bi bakmışsın yok olmuş yorumun🙅Çıkışlar sağ üst çarpı butonundan hadiii bakim😘

2- Blog tutmaktan sıkıldığınız oluyor mu? Zaman zaman çekilmeler hissediyor ve üzülüyorum. Hani, sevdiğin komşundan uzak kalmışsın gibi… Aynı coşkuyu yakalayamadığımız zamanlar da oluyor. O zaman açıkçası eski hareketliliği özlüyorum. Hele alıştığım bir arkadaşım “şak”diye ilgisini kesince, normal yaşamımdaki kadar üzülüyor, nedenini anlamaya çalışıyorum. Siz sadece soru kısmına odaklanın lütfen…

1 seneden fazladır blog yazıyorum.
İlk defa,son yazıdığım ay sonu hasılatı yazısının okunma oranlarını görünce “Boşver Büşra bırak artık yazma” dedim.Sıkıldım🙈
Blogger platformu çok farklı bir yer.Aşırı emek istiyor.
Bir yazı için en az 2-3 saatini ayırman gerekli.Yani en azından benim için öyle🤦
Ufakta olsa bir okuyucu kitlen olması lazım.Sesini duyurman,topluluklara katılman şart...
Hee ama bunca zorluğa rağmen bir müddet sonra da ciddi anlamda burası evladınız,parçanız gibi oluyor.💕
İnsan emek verdiğini,çocuğunu bir anda öylece terkedebilir mi?🤷
İstesemde bırakamıyorum yani sıkıntımla,esereklerimle baş başa kalıp duruyorum😁

3- Yazdıkça rahatlıyor musunuz? Yani yazmak sizin için bir ihtiyaç mı?

Hep söylerim yazmak benim Terapim.
-İlkokula giderken günlük tutardım.(Annemin gizlice açıp okuduğunu farkettiğimde bıraktım.Mutlu son🙄😂)
-Aşık oldum.Mektuplar yazdım💕
-Sınavlara bile yazarak hazırlandım.
-Evlendim.Çoluk çocuğa karıştım.Blog açtım ve hala yazıyorum.
Daha ne diyebilirim?
Bende ki yazma isteği tutku mu yoksa ihtiyaç mı?Artık adını sen koyarsın Canım Okuyucum😁

4-Geçiştirmek için yazdığınız oldu mu? Ya da bloğumu ihmal etmeyeyim diye demek daha sıcak bir ifade olur…

Net:HAYIR
Blogumu takip edenler bilir ben anlık duygu durumuyla yazarım.Plan,proje yapmam.Okurumla aramda samimiyet olsun isterim❤️
Birşeyleri zoraki yaptıktan sonra devamlılığı gelmez diye düşünüyorum.
Thesaglams’a fazlaca değer veriyorum.Hatta Ayaz’a bırakabileceğim maneviyatı yüksek bir miras olarak kalmasını istiyorum.İleride yazılarımı okurken eğlenebilsin.💕🙏🏻
Sırf trafik gelsin diye içime sinmeyen,duygusuz bir yazı yazıp blogumun havasını hatta “kişiliğini” bozamam.😁Adı üzerinde Kişisel Blog💁

5-Yorumların niteliklerinden memnun musunuz? Yapay olduklarını düşündükleriniz oluyor mu? Burada ferdi bloglarız, hep aynı yere yüklenip, abone gibi sürekli oraya yorum yapmanın altındaki sebep ne olabilir sizce? O kişi; elliye varan yorumlardan memnun olur mu ki?

Yorumlardan memnunum.
Hepsini er ya da geç mutlaka cevaplıyorum🙏🏻İade-i ziyaretler sık sık yapıyorum.💕
Az yorum gelse sorun etmezdim.
Okunma sayısını daha fazla önemsiyorum.

6-Bir bloğu nesine göre değerlendirirsiniz? Tema ve blog düzenine mi, yazdıklarına mı? Ya da hepsi mi önemlidir?

Blog teması yapılamazsa bile satın alınılabilir.Er ya da geç tasarım işi yoluna konulur.Halledilir.
Ama okuduğum yazının beni içine çekmesi gerekir.İlk paragrafı okuyup direk son kısma geçmek istemem🙈Enerjiyi,yazara ait olan birkaç parçayı yazısında hissedebilmem lazım.
Özet çıkarmışcasına düpdüz yazılan yazıları asla okuyamıyorum mesela💁

7-Antipatik bulduğunuz bloglar var mı? Buna rağmen onlara da yorum yapar mısınız, eleştirel de olsa? Zira buna da ihtiyacımız var…

Antipatik bulduğum bloglar tabi ki var.Ama yorum yaparım.Niye yapmayayım ki zaten?🤔Herkes birbirini sevecek diye birşey yok.
He ama blogunu ticarethaneye çevirmiş,tanıtım yazısından başka bir paylaşımı olmayan insanlara kolay kolay yorum yapmıyorum.
Reklam alarak tanıtım yapılmasına asla karşı değilim bu arada.Yanlış anlaşılmasın.
Tadını,ayarını kaçırmamak gerekli diye düşünüyorum sadece💕

8-Aramızda olmaktan mutlu musunuz?

Delicesine mutluyum hemde!
Burada çok sevdiğim,fikirlerine önem verdiğim ablalarım,kardeşlerim var💕
TheSaglams’ın bana getirisi çok fazla oldu🙏🏻

9-Zaman zaman ters düştüklerimiz oldu. Bunu uzun sürdürür müsünüz? Yani büyük bir sorunmuş gibi mi algılarsınız? Ben en son tecrübelerimi bu ters düşmelere borçluyum şahsen. Payıma düşeni aldım. Artık dingin yaşımdayım. Çok etkilendiğimi söyleyemeyeceğim doğrusu..

Yok ya sürdüremem.Küs kalmak beni darlıyooo😂
Kaldı ki fikir bu terste,düz de olur.💁
Herkesin fikrine kimse karışamaz!☝🏻😂

10-Blog tutmanın sizce yararları nedir?

Blog:
-Antidepresan
-Bunayamama
-Aktif Beyin
-Canlılık
-Sosyallik.

Havalı cevaplar oldu haa!Kendimle gurur duydum şuanda😎😂
Artisttikk modumu açtım🤙🏻
Yazımı da bitirdim.
Ee gidiyorum ben ufaktan o zaman.
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere,
Kendine ve “Dürüstlüğüne” iyi bak Sayın Okuyucum.

Selametle...

***Mimlediklerim:
Bloğunu açalı 2-3 ay olmuş,en az 10 yazı yayınlamış olan herkes.Buyurun sahne sizin🎈




Ufak Not:Ruhuna Renk kat’ın beni etiketlediği,2.Mim konusu olan “Kokteyl’i” de 3-4 gün içerisinde paylaşırım.
İki konuyu birleştirmek istemedim.Uzun oldu.Sıkılırsınız diye düşündüm🌸
Sevgiler...

Yorumlar

  1. Caniiim, tam Busraca yanitlar olmus cok tesekkür ederim beni kirmadigin icin 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl💕🙏🏻İnanılmaz eğlendim yazarken😘

      Sil
  2. Canım yazılarını seviyorum ve blog dünyasında iyi tanıdığım dedim insanlardansın. Yazmaya devam. Seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Beyda abla çok teşekkür ederim mutlu oldum yorumunu okuyunca 💕Sizler de benim için çok kıymetlisiniz.Fikir ablalarımsınız🙏🏻

      Sil
  3. Tatlı kızım benim. Senin bu konuşur gibi yazmana bayılıyorum. Mimi yaptığın için teşekkürler. O küsme konusunda (çocuk gibi) ,aslında tam küsme denemez.Hakaret edip, kaçıp, tüm kanalları kapatmak. Yani, cevap hakkının insana yutturulması. Hiçbirini affetmiyorum. Ne hikmetse hepsi erkek :))) Asla yaşım ileri diye değil, genç olsaydım yine aynı tepkiyi verirdim. Büşra'cığım, sevgiyle gözlerinden öperim yavrum.Çok güzeldi, keyif aldım çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana söz hakkı tanımadan kaçan giden birine zaten ne diyebilirsin ki be Ece ablam?Kendi ezikliğinde boğulmaya devam etsin bence 🤷🏻‍♀️
      Ben teşekkür ederim asıl böyle güzel bir mim başlattığın için,yazarken inanılmaz keyif aldım❤️🙏🏻

      Sil
  4. Bak o kadar doğru demişsin ki, burası insanın bir parçası oluyor. Yanii hiç önemi olmayan okunma oranlarına bakıp da bizi ansızın terk ediverirsen ağlarızz! :P
    TheSaglam's bence de bir marka gibi, bizler varlığından pek mutluyuz. Mühim olan da bu bence.. ;) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiiiaaaa şefimm!Yine süper bi yorum olmuş ya bu😍😁Nasıl içtenlikle teşekkür ediyorum bu güzel düşüncelerine belli değil🙏🏻💕

      Sil
  5. Ben de senin blog aleminde olmandan ,aramızda olmandan delicesine mutluyum canım 😍Kalbinden yüreğinden geldiği gibi yaz sen, hep yaz ❤harika bir mim olmuş 👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim Canımcım güzel yorumun için🙏🏻💕Hep birlikte durmaksızın sonsuza dek yazalım inşallah😁🎈

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hemen bi blogunuza ziyaret yaptım,izlemeye aldım ve sizin mimlenme kriterlerine uydugunuzu farkettim💁🏻‍♀️😁Ee bekliyorum o zaman en kısa sürede yazınızı💕Sevgiler ve yorum içinde teşekkürler🎈

      Sil
  7. Blog yazmak,gerçekten antidepresan.Çok samimi olmuş cevapların.Seviyoruz seni deli kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül abla güzel yorumun için bende sizi seviyorummm🙈😁💕

      Sil
  8. Kendine has bir yazı tarzın var. Bizlerden farklı. Aynı şekilde yazmaya devam. Bizde okumaya 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim Cem kardeşim🙏🏻💕

      Sil
  9. Kalemine yüreğine saglik arkadaşım.Benim için ne kadar özel oldugunu zaten biliyorsun.Yazilarin moral ve keyif veriyor.Herzaman yaz ve lutfen cok ara verme

    Seviyorum seni tatli kiz kardeşim 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim için çok çok özelsin dememe bile gerek yok zaten biliyorsun❤️Canım İncim,kaderdaşım...🙏🏻

      Sil
  10. Çok doğal bir yazı olmuş canım benim.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatofotofanımmmm çok teşekkür ederim canımmm❤️

      Sil
  11. Ben samimi tarzını seviyorum. Bence görüntülenme konusuna da çok takılma. Bir süre sonra burası evimiz gibi oluyor, insan evini terketmeyi düşünebilir mi, tabii ki hayır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yorum tam düşüncelerimin üzerine geldi.Bu aralar resmen yazmıyorum kompleks yaptım sanıyorum.Kendime haksızlık edemem aslında iyi bir okunma sayım da çok şükür ki var.Burası benim parçam gerçekten en bıkkın olduğum zamanlarda bile kapatmayı asla düşünmedim,düşünmüyorum..Buralarda olalı 1 buçuk sene oldu ama zaman nasıl aktı farkında bile değilim.
      Off içimi döktüm yavastan yalnız🙈😂
      Özetle;yorumun için teşekkür ederim Sevgili Beyaz Yakalı kardeşim.🙏🏻💕

      Sil
  12. Çok içten ve samimi yazmışsınız. "okuduğum yazının beni içine çekmesi gerekir.İlk paragrafı okuyup direk son kısma geçmek istemem" demişsiniz inanın bende kelime bile atlamadan sonuna kadar okudum yazınızı. 👍👍👍👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorum oldu bu benim için içtenlikle teşekkür ediyorum💕🙏🏻😊

      Sil
  13. İçtenlikle yazmışsınız keyifle okudum yazdıklarınızı. Her zaman yazmaya devam ☺

    YanıtlaSil
  14. Güzel ve içten bir yazı olmuş. Sitenizi yeni keşfettim. Başarılar diliyorum kendi bloguma da bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Senin cevaplarına kurbaney! Ben her kelimende içimi dökmüşsün gibi hissettim, benim canım kardeşceğizim. Sen hep yaz, hep gül, hep güldür enerjinle tatlılığınla. Ayaz'da büyüdüğünde eminim bize kahkahalarla eşlik edecek <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder