Eşim'e...


Selam🙋
Bugün çok farklı bir şekilde geldim karşına Sayın Okuyucum...
Bambaşka bir yazı konusuyla.
Beni ben yapan en büyük şeylerden biri olan,diğer yarım “Eşimi” anlatacağım sana❤️

Kocasının prensesi,aşk böcüğü,balı,çiçeği felan hiçbir zaman olamadım ben ilk baş bunu bir belirteyim.😁
Neden böyle birşey yapıyorum  peki hemen açıklayayım;
01.09.2012 
01.09.2018
Bugün evliliğimizin 6.senesi.
Bu yazı da benim eşime olan hediyem💕
Anlatmak istiyorum içimdekileri.
Zorlandığım yazılardan biri olucak o anlaşıldı ama şimdiden.Kelimelerimi toparlayamıyorum🙈😁

Yakup'la tanıştığımda tam tamına 12 yaşındaydım.Evet şaka felan değil 12!😂
6.sınıfa yeni geçmişim çok büyümüşüm ortaokullu olmuşum,siyah önlükten üniformaya geçiş yapmışım felan🙄😂
Neyse efendim büyümenin de verdiği haklı gururla dönemin ilk dersine girmiştim.Hiç unutmam Kerem’le en ön sırada oturuyorduk.Kakara kikiri muhabbet ediyorduk ki sınıfın kapısı çaldı.💁
İçeriye tombalak bi oğlan çocuğu girdi.
“İsmim Yakup.Almanya’dan geliyorum dedi.”
Ay bu ne ya ne kasıntı biri bu diye kendi kendime gülümsedim.
Sonra bişey oldu.
Bir çekim.
Göz göze geldik uzunca bir süre.Dünya durdu ufak çapta “A ha!hadi bakalım Oyun başlasın” dedi sanki ilahi bir güç.Ve hikayemiz başladı.

Kader diye birşey varmış arkadaşlar.
Bence bizim hikayemiz bunun en güzel ispatı.
14 yaşındaki çocuk,8.sınıfa gitmesi gerekirken eğitim sistemi farklılıkları yüzüne 6.sınıfa geliyor ve hayat arkadaşını buluyor.Olaya bak!😂
(Hala hayretler içerisindeyim bu arada Harry Potter’ın kız versiyonuydum ben ortaokulda bana nasıl aşık oldun Yakupp o gözlüklerimle ya?🙄😂)

Yakup Türkiye’de sadece iki buçuk sene yaşadı ama biz neredeyse 15 senedir beraberiz.❤️
He tabi ki ayrılıklar da oldu bu süre zarfı içerisinde.
Ama “Çoktan bitti o hikaye” dediğim bir an da tekrar çıkageldi karşıma💁
Çocukluk aşkı olarak hiçbir zaman kalamadı gönlümde yani kendileri😁

İlişkimiz çok zorluydu.
Almanya-Türkiye arası malum.😬
Bir kavga ederdik 2 hafta konuşmazdık yakınımda olsa 1 saate halledebileceğimiz mevzuları mesafeler yüzüne uzatırdık.Canım arkadaşlarıma buradan selam olsun az kahrımızı çekmediler😂
“Örnek:Moruqqqq Şu kıza mesaj atsanıza bu çocuk niye duvarları yumrukluyo diye?!🙄😂😂😂

Sonra ailemle çatışmalar yaşadım.İkna aşaması fazlaca yordu.Ama çok haklılardı korkularında.Farklı bir ülkeye gitmekten hatta orada yaşamaktan bahsediyordum🤷
Fazlaca sınavlar verdik.
Ağladık.Kavgalar ettik.
Tükendiğimizi hissettiğimiz anlar oldu.Hatta düğünden 1 ay öncesi ayrılıp,barıştık🙈😂
Sonra Anne-Baba olduk.💕
Ayaz’ı tek başımıza,ikimiz büyüttük.
Bunu gururla söylüyorum ki;beni tek bir gün  bile kimseye muhtaç etmedi.Her daim yanımdaydı,yardımcımdı.
Kendimi çaresiz hissettiğim günlerde en çok Yakub’a sarılıp ağladım ben.En çok ona içimi döktüm.Hatta en çok onu yıprattım...
Almanya'da ailemden,çevremden uzak olmak,yapayalnız kalmak bana ağır geldi.
Psikolojim aşırı bozuldu.
Yakub’u beni buraya getirdiği için suçladığım günler çok oldu.
Ki suçu yoktu.Benim de yoktu.
Aşık olduk,evlendik işte ya...
Mütevazilik yapamayacağım,bağlılık duygusu olmayan bir çift olsaydık eğer böylesine zor bi yaşamı kaldıramazdık.
Bizi biz yapan en büyük özelliğimiz asla pes etmemiz bence.
2 kişilik koca bir takım olabilmemiz.
İçimdekileri daha dökmek istiyorum ama ağlamadan da bitirebilmek istiyorum.
Öyle işte...

Çocukluğum.
Masumiyetim.
Gülüşü güzelim...
İnşallah 60.senemizi görmeyi de nasip eder Allah bize.
Sadakatini,ruhunu,adamlığını sevdiğim...
Sen şu hayattaki başıma gelen en güzel şeysin.
Seni Çok seviyorum❤️

“Büşra’n”


Yorumlar

  1. Bir ömür boyu mutluluğunuz daim olsun Harry Potter’ın kız versiyonu 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha çok sağolasın Cem kardeşim😁🙏🏻Teşekkür ederim yorumun için💕

      Sil
  2. Bütün o zorluklar olmasaydı bu aşk bu evlilik hatta bu çocuk bile böyle güzel olmayacaktı💓
    Nice yıllara canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canım Kiremithanem çok teşekkür ederim🙏🏻💕

      Sil
  3. Böyle gerçek hayat arkadaşlıklarını gördükçe insan bir an bile olsa dünyada halen güzel şeylerin olduğuna umut ediyor. Hikayesi olan evlilikleri de daha bir seviyorum sanırım..
    Een kocamanından bir maşallah size! Bu hayattaki en güzel şeylerden birisi de emek harcayıp sıkıntılar çektikten sonra huzura erdiğini görmek olmalı. Daha nice uzun, bol kahkahalı yıllarınız olsunn, ağzınızın tadı hiç kaçmasın! <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şefimmmm nasıl güzel yorum bu beh!Tam senlik!😁❤️Aminnn çok çok teşekkür ederim💕🙏🏻

      Sil
  4. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok teşekkür ederim canım😘💕🙏🏻

      Sil
  5. Merhaba!

    Gülümseyerek ve duygulanarak okudum :)
    Şu ilk sınıfa giriş sahneleri gülümsetti, yazının sonları duygulandırdı...

    Harika bir yazıydı, bir ömür boyu mutluluklar dilerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ha yeni bi arkadaş daha keşfettim blog da!❤️😁Çok teşekkürler güzel yorumun için🙏🏻

      Sil
  6. Birbirinize karşı sevginizi o kadar güzel anlatmışsın ki okurken güzel duyguların bana da geçti ^_^ Sağlıkla, mutlulukla, birlikte nice seneleriniz olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa nasıl güzel bir yorum bu böyle çok teşekkür ederim💕🙏🏻

      Sil
  7. Canım benim nice nice yıllarınız olsun .Allah sizi hiç ayırmasın.Hep yüzünüz,gülsün❤💗💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn İncim🙏🏻💕Çok teşekkür ederim yorumun için❤️

      Sil
  8. İnsanın çocukluk aşkıyla evlenmesi ve yaşamda ilerlemesi ne güzel :) Okurken ben de duygulandım :) Yaşlanıyor muyum neyim ya da yeğenim gibi hissettiğimden midir nedir bilemedim :) Daim olsun mutluluğunuz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa yaşlanmak ne kelime sen benden daha gençsin be Yurdagül abla idolümsün yemin ediyorum.Derya abla bir sen iki ❤️O enerjiniz hiç gitmesin,bitmesin inşallah...
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  9. Doğacak tüm güneşler mutluluğunuzun ve birlikteliğinizin üzerine doğsun bir ömür boyu. Çok güzel ifade etmişsin duygularını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve yorumunuz için🙏🏻💕

      Sil
  10. Mutluluğunuz daim olsun Büşra :)

    YanıtlaSil
  11. Yasadiklarini o kadar iyi anliyorum ki... Mutlulugunuz ömür boyu artarak sürsün canim 😍

    YanıtlaSil
  12. Birlikte nice mutlu yıllara.

    YanıtlaSil
  13. Zorluklar sizi yıldırmamış ne güzel bir aşk hikayesi 💕

    YanıtlaSil
  14. Yaa çok duygulandım okurken, aşkınız daim olsun bir ömür diz dize göz göze olun inşallah kuzum benim <3 Öyle güzel anlatmışsın ki, gerçek aşk bu dedim içimden. Hatta şimdi dışımdan da yazıyorum :) Birbirinize kenetlendiğiniz sürece, iyi bir takım oldukça her şey çok güzel olur, daha da güzelleşir. İyi ki tanışmışsınız hem bak, Almanya'dan biz bile tanıştık :)) Eniştee iyi ki aldın bu güzeller güzeli kankicampingimi ! :D Nazar değmesin size, birbirinize emanetsiniz siz kardeşceğizim iyi ki varsın kalbin hep aşkla atsın :)

    YanıtlaSil
  15. Masallah size nice mutlu yillariniz olsun 😍😍

    YanıtlaSil
  16. Allah İlk günkü aşkla bir yastıkta torun sevmeyi nasip etsin :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder