The Saglam's iz BACK Canısı!😎🎈

Benn Gelll-dimmmmm🤗
23.02.2018 tarihi itibariyle Monika ve Hans'ların Karasal iklimine geri döndüm.Almanya'dayım.Doğduğum değil,doyduğum yerdeyim yani...
Kendimi feci halde bitkin ve bıkkın hissediyorum.
Bi garibim böyle...
Galakside kaybolmuşum,kara delikte sürükleniyormuşum ama ona rağmen dünyaya ulaşabilmenin yollarını arıyormuşum gibiyim.(Töbe bismillah o ne di gııız?Cümleye bak kendimden korktum.👀Fazla Bilim-kurgu filmi izlemenin yan etkilerini bu cümleden bariz bir şekilde görebilirsiniz.💁İyi değilim gardaşlar kesin bilgi yayalım.)
Ama atlatıcam İnşallah.🙇
Daha doğrusu oğlum için,eşim için atlatmak zorundayım.
Enerjimi düşürmüyorum🙅💁!(Burun uzunluğum arşa değdi şuanda.🙄)

Adrian:
-Kız Büşraaaaa Ecinlerini tependen bi kov da bize tatilinin nasıl geçtiğini anlatttttt!Tamamladın mı Yapılacaklar listeni?
Listem bu şekildeydi efenim👆

Vlog çekimi ve Papuli Butik Otelde çay içme şeysi hariç hepsiniiiii tamamladım.😎🎉Ohhhh ne de güzel yaptımmm.💃Tatilimin bitimine 8 9 gün kala Ayaziko hasta olmasaydı eminim ki kalanları da yapardım.Ama oğlum sağolsun son dakika golünü 90 dan attı bana.😑Ağır bir nezleye tutuldu.39.5 dereceyi gördük ateş ölçer de.Öldük öldük dirildik,4 tane doktora gittik birşey olacak,havale geçirecek korkusuyla.Antibiyotik bile fayda etmedi ya!Öyle kötü bir durumdaydı çocuğum.2 yaşına kadar onu bu denli hasta görmemiştim.Salgın varmış Türkiye'de meğerse.Sonradan öğrendik.😒Neyse bağışıklık kazanmış oldu iyi yanından bakmak lazım 👍

Genel olarak dolu dolu geçen bir tatil oldu💙
Sokakta beni gören tanıdıkların ilk tepkisi "Büşra Allah aşkına otur mabadının üzerine ne çok gezdin!" oldu😁
Kübramla(Ruhunarenkat)buluştummm👭Bazılarınızın kulaklarını çıtlattık🙈😁Ağır dedikodu yaptık yaluunuuuzz öyle,böyle değil bakkkk!😂
Yalova'da güzel bir etkinlikte yer aldım sonra.Acayippp tatlı hatunlarla tanıştım.😍15.574 üncü kere "İyiki açmışım blogumu yaaaa!" dedim(Ayrıntılı yazısı gelicek.Loading Bebegim....😎)

Doyamadım işte be Sayın okuyucum...
Ne aileme ne de dostlarıma.
Yetmedi sanki günler.
Çabucak bitti herşey.

Neyse...
Daha da fazla uyuz uyuz konuşup,ruhunuzu emip,darlamayayım sizi.
Sorun yok merak etmeyin küllerimden doğacağım.😁💪
5 buçuk senedir her memleketten dönüşümde,aynı depresif ruh halini delicesine yaşıyorum .Acıtıyo ama öldürmüyo.İki üç ağlarım,akıtırım içimdekileri rahatlarım😊
Pehhhh ne demiş Zakkum kardeş "Ben ne yangınlar gördüm öylece bırak beniiiiyyyy🎵😁"

Tatilden geriye bana kalan,yüzümü güldüren birkaç fotoğrafı da buraya bırakıyorum.👇
Görüşürüz bir sonraki yazımda oldu mu?
Kendine ve "Ruhuna" iyi bak.
Selametle...

































Not:Tatilde olmama rağmen beni unutmayıp mim etkinliklerine davet eden güzel arkadaşlarım bu açıklamam size.💙En kısa sürede davetlerinize icabet edicem.Şu sıralar beynimi toparlamakla meşgulüm.Cümle bile kurmakta zorlanıyorum.Odaklanamıyorum.Kusuruma bakmayın.🙏

Yazının şarkısı:Yalın-Alışmak zorundayım🍀
"Alışmaya çalışmak diye birşey yok,
Alışmak zorundayım."

Yorumlar

  1. Ben de vizelerden sonra kısa bi aile ziyareti yaptım geldim 6 güncük 😊 aslında bir bakıma iyi oldu çok özlemişim annemi kardeşlerimi ama dönünce boşluğa düştüm resmen 😔 toparlanmak biraz zaman alıcak 😔 ama alışırım bende birkaç güne 🙂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder