Aralık ayım nasıldı?...🎈

Hellöööövvv Sevgili Okuyucum;
2018 in ilk haftasından selam ederimmmm🖖
(Arka fonda "Wişşş yiluuyiriii merry krizmasssss🎶🎵" çalıyo şuanda😎)

31 Aralık 2017 gününden sonra hayatımda inanılmaz değişiklikler oldu.
Noel Emice Filipinli bakıcı yolladı bize!2 de hizmetçi!Töbe yarabbbiiii biz ailecek bir Şok!😮
Bundan sonra elimi sıcak sudan soğuk suya sokmayacakmışım.🤠(2018'den istediklerim çok fazla olunca geri dönüş yapmış bana, mesaj yollamış whatsapptan.Cınımm ya ne kadar da düşünceli bir baba💁😙)
Allah razı olsun ne diyemmm?😀

Şaka bir yana Yeni Yılın kutlu olsun "Thesaglams" müdavimi🎈
Umarım bu yıl dilediğin,istediğin herşey gerçekleşir💙



Aralık ayı ruh hali durumu bildirgesi:Tatsız.😒Garip,sıradan bir aydı.Makarna Salatasının tepesine,süs olsun diye konulan maydanoz kadar gereksizdi.
Çabuk bitti ama şükür.
Seviimmmmsssiiiz!😒😒




***İZLEDİKLERİM***

-Bright:Filmin detaylı incelemesini 1K1F-2 yazımda yapmıştım.Okumak isteyenler için linki buraya bıraktım👈😙
Happy Death Day(Ölüm günün kutlu olsun):Tür:Gerilim-Korku.İmdb puanı:6.6
Filmin konusu ne harbice anlamadım.😐Bir kız var,ölemiyor bir türlü.Her sabah aynı yerde uyanıyor felan."Ayhhhh bi geberde kurtulak beee!" demiş olabilirim filmi izlerken.İzlemeyiniz.Geçiniz😒
-Roommate(Oda arkadaşı):Tür:Gerilim Imdb puanı:7.3
Başrollerinde gossip gırl den tanıdığımız Leighton Meester bulunmakta.💁
Konusu:Sara üniversite öğrencisidir ve yurtta kalmaktadır.Hayatı birkaç sorun dışında gayet sakin geçmektedir.Ta ki Rebeccayla oda arkadaşı olana kadar...
Güzel film ben sevdim.✋
İçerde(À l'interieur):Tür:Korku İmdb:6.9
Sevgili Deeptone önerdi bu filmi bana.Korku filmlerini sevdiğimi biliyor kendisi.
Tavsiyelerde bulunuyor ve genelde altın vuruş yapıyor.Tercihleri çok iyi yani💙
Amaa amaaa amaaa;bu sefer ki önerisi çok başkaydı.2017'nin en büyük Trollünü yedim arkadaşlar.✌
Filmi izlerken kusuyodum.Sinirlerim bozuldu.Kan görmekten ruhumu teslim ettim.
Savolasın deepcim.🙋Al sana korku filmi dedin ve hakettiğimi verdin.😅💃💃(Ayrık dişli,siyah giyimli katil abla seni asla unutmayacağım...
Bu kelime fazlaca hüzün ve korku içermektedir.)
Flatliners(Çizgi ötesi):Tür:Gerilim-bilim kurgu-Korku İmdb puanı:5.0
Konusu:5 tıp öğrencisi ölümden sonra olanları merak eder ve tehlikeli bir deneye kalkışır.
Başrollerinde Ellen page bulunmakta.💙
Merakla beklediklerim arasındaydı bu film... Sonuç:hüsran😐
Kötü değil.Ama mükemmel de değil.😑İzlenilesi.😕
Dark:Netflix yapımı Alman dizisi.
Konusu:Almanya'nın Wilden kasabasında 33 yılda bir gizemli olaylar,kaybolmalar,ölümler yaşanmaktadır.(1953,1986,2019)
Hikayemiz Erik'in de bir anda esrarengiz şekilde ortadan kaybolmasıyla başlıyor.Temamız Zamanda yolculuk.✌
Elinize kağıt kalem alın ve Kimdir?Nedir?Nerden gelir?Tarih nedir? diye notlar yazarak bu diziyi seyredin arkadaşlar.Bayağı bildiğiniz beyin yakıyor çünkü...2 bölüm peş peşe izleyince kafadan dumanlar çıkmaya başlıyor.Güzel ama seyri ağır olan bir yapım.Stranger things tadında deniliyor ama Sooo Soorry canım!!Yanından,yöresinden geçemezsin.😒
Black Mirror:Black Mirror'u aramızda bilmeyen kaldı mı??
Her bölümü birbirinden bağımsız olan bilimkurgu dizisi.4.Sezonu yayınlandııııı💙6 bölümcükk ama olsun.😞
Black museum bölümü 4.sezon-favorim oldu👌


















***OKUDUKLARIM***
"Okuduğum" olucak Adrian o başlık.
1 tane malum.👀
Öyle işte.😶
Sonuçta okudum amaaaaa!!!😎
İyi okudum,güzel okudumm ohh ne de süper okudum.🙄🙄
Şişman kız(Popom olmadan asla):Detaylı incelenmesi için 1K1F-2 ye yönlediriyorum sizi.
Belediyeler de bir tanecik kağıt işlemi için insanı ordan oraya sürükleyen memur gibi oldum yeminle.😅







***BİTİRDİKLERİM***

-Bebe soft&lovely deodorant

-Kaufman haut und kinder creme(Çocuklar için el ve vücut kremi:Kaçıncı paket bitti hatırlamıyorum bile.
Ayaz için kullandığım bir krem.
Daha öncede bahsetmiştim.
Baş yardımcılarımdan💙

-Frosch Essig reiniger(Sirkeli temizleme sıvısı?)Tercüme edemedimmm😃):Türkiye'de Domestos ne demekse Almanya'da da Essigreinieger o demek.Temizlik malzemelerinin kralı.🤴
Frosch markasının ürünlerini çok seviyorum👍

-Maybelline fit 105 foundation:Cildimle uyumlu tek fondöten.Görüldüğü üzere dibini sıyırdım😁


Catrice'in Hd fondötenini o kadar fazla duydum ki alıp denemek istedim.Millet boşuna önermemiş bu ürünü Adrian,haklılarmış.👍
Böylesine hafif yapıda bir fondöten görmedim ben.👌Kapatıcılığı muhteşemm!Drop başlıklı olması da benim için güzel bir avantaj.Real techniques'ın beauty blender süngeriyle uyguluyorum cildime.Fırçayla olmuyor sanki ya.Tam dağıtılamıyor.🤔


-Venus Aqua face serum:Biliyorum nefret ettiniz sayemde Venus ürünlerinden ama vallahi bu son😅Çok memnun kaldığım bir ürün oldu.😍👍Tekrardan kesinlikle alırım!
Ama öncesinde,Loreal'in yüz bakım yağını denemek istiyorum 👀




-Schabens Perfeckt Skin Beauty konzentrat(Cilt düzgünleştiri ampuller):Düzenli kullandığım cilt ampüllerimden.Banyo sonrası,yüzümü tonikledikten sonra kullanıyorum.
1 küsür euro fiyatı.✌

-Essence express dry drops:Hayat kolaştırıcıııı😍Tırnak cilası kurutma sıvısı.Her oje sürdüğümde kullanıyorum.Maksimum 10 saniyede kurutuyor.

-Lenor 3in 1 pods color waschmittel(Renkli çamaşırlar için 3ü1arada çamaşır tableti):
"Amannnn alt tarafı küçücük tablet.Derinlemesine temizlemez ki bu çamaşırları beeeh.😒" diyerek aldığım bir ürün.(İndirimdeydi.Yoksa asla almazdım.Deli miyim neden beğenmediğim şeyi alıyım?👀😑😳)

Şaşırtmadı.
Fena değil ama tek başına iş görmez.Ek olarak deterjan koydum yine makineye.😕
Dipnot:Konsantre ürünleri de hiç samimi bulmuyorum ben.🙎

Reklamlarda;
-1 kapak deterjanla tüm çamaşırlarınız yıkansın.
Gerçek hayatta;
Tabiii canısı olur.
Kesin "1" kapakcık koyarım 😏

***AYIN OLAYLARI**

01.12.2017:Blogun bana kazandırdığı güzel arkadaşım,kaderdaşım İnciden Notlar doğum yaptı.
Efe kuzusu dünyaya gözlerini açtı😊
05.12.2017:Adrian büyük harflerle yaz!!!
EFSANE GERİ DÖNÜYORR!👰
SENİ YENİCEMMM KARAMÜRSELL🙅🙆🙌
BÜŞRA İZZ BAAACKKKK.👩
"26 OCAK 2018 TÜRKİYE'YE UÇUYORUM.BİLETLER ALINDI."
COME ON YELKEN CAFEEEE COME ON CUMA HALK PAZARII COME ONNN ADEM KEBAB!😎😎
25.12.2017:Adsense posta yoluyla pin kodumu yolladı.Size zengin olucam demiştim.💁
28.12.2017:Seren Serengil-Hande yener birbirine girdi.💣
Ahahaha yazmadan geçemezdim.😆
Tamam vurmayın🙈👀
31.12.2017:Yıl bitti.😊

***DİNLEDİKLERİM***
Aylık olarak yayınladığım blog yazılarımda ,"dinlediklerim" kısmı müziklerini,Spotify'de yayınlamaya başladım.
Neden?Çünkü herşey sizin içün😎Hizmette sınır tanımıyoruz.
Thesaglams kalitesiii💪

-Deniz Tekin:Beni Vur (Ahmet Kaya'nın efsaneleşmiş olan bu şarkısını birde Deniz Tekin'den dinleyin derim.Süper bir cover olmuş)
-Sam Smith:Palace
-Lily Allen:Somewhere only we know
-Demons:Live London sessions 2013 İmagine dragons
-Rag'n Bone Man:Skin
-Believer:Imagie dragons
-Welshly Arms:Legendary
-Bright:The Album 💙
Goodbye:Apparat. The devils walk (Dark Dizisi jenerik Müziği ayrıca)
-Gazapizm:Heyecanı Yok 
-Ayben:Başkan
-Feridun Düzağaç:Düşler Sokağı
Shawn Mendes:Mercy (Guitar Acoustic cover)
Veeee Can Bonomo:Yan😍

Ay ne yazdım be!Bitmedi bi türlü.Aralık ayı hasılatım bu şekildeydi Sayın Okuyucum.💁
İnşallah okurken bana sövmezsin "Yethherr artıkk Büşraa bitir yazıyı" diye😅
Hadi o zaman.💃
Hakem düdüğü çaldı,maç bitti.⚽✔
Behlül kaçarrr😎😘

Kendine ve "yıllarına" iyi bak
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzereee.🙌
Selametle...

Yorumlar