1KİTAP 1FİLM(1K1F) -2 📕🎥

Selammm olsun sana benim güzel yürekli Okuyucum🙌
Nasılsın?Özledin mi beni🙃
Özledin özledinnn...👀Kaçırma bakışlarını benden😍
Duuu bakimmm utandın mı sen?🙈
Yiiiaaa kıyamam tatlı şey seni.😆

"Gözlerinden okunuyuuuoorrr beni seviyorsunnn😎🎶🎵"

Ich bin gekommen canısı.Kein problem!👩(Çeviri için müracat:Google translate lütfen👈herşeyi bu garibandan beklemeyin,çabalaayın bittee!😎)

1K1F serisinin 2.yazısıyla geldim bugün de karşınıza👌
Düğün devam ediiyiiii yani😀
Bakalım bu ay ki seçimlerimi beğenecek misinizzz...
Başla Adrian !

-1K (1KİTAP)
POPOM OLMADAN ASLA-ŞİŞMAN KIZ(Yasemin Erkent)


Dizüstü edebiyat serisini genel olarak seviyorum ben zaten.Bu kitap da onlardan biri💙

Konusu:"Şişman kız"ımız,sevgilisi Okan tarafından terkediliyor.
Kilolu olduğu için terkedilmiyor ama yanlış anlaşılma olmasın.
Kilonun ona getirmiş oldugu depresif ruh halinden dolayı terkediliyor
1.aşama:Terkedilince depresyona giriyor,
2.aşama:Depresyona girince kendini çiğ köfteye,su böreğine,pastaya ve abur cubura veriyor,
3.aşama:Sonra aşırı yemek yemekten dolayi kilo alıp,yeniden depresyona giriyor!
Kısır bir döngü.
İki ucu 💩'lı değnek misali😅
Yaşadığı bu trajikomik olayları da esprili bir dille kaleme alıyor.

Altını çizdiği,iz bırakan kısımlar;
-Annemin çok yakın bir arkadaşı vardı.Aysel teyze.Benim kilo almamamın sebebi bence o kadın.Psikoloğa gidip çocukluğuma dönsem o kadın kesin oradan bana birşeyler yedirmeye uğraşır yine
.-Kızım insanın en büyük dostu da düşmanı da ağzıdır.Başına ne gelirse bu ağızdan gelir.Ya yediğinden ya dediğinden...
-Ah böbreklerimi çalacağına midemi çalsa ya.Ama nerde...Kalbimi çaldı vicdansız!😃
-Akşam eve gelince de yine öğlenki gibi güzel bir sipariş veriyorum.Gece yemek için de eve gelirken bisküviler,çerezler,pudingler alıyorum.Gıda sektörünü tek başıma ayakta tutuyorum!
-Şimdide başımıza modacı kesildi.Herkesin amma çok ustalık alanı var ya?Ana mesleği manikürcülük olup aynı zamanda bir kamarot,müthiş bir manav ve bulunmaz bir tesisatçı da olan profesyonel köpek eğitmeni gibi.Kartvizit bastırsanız ağaç yetmez!
(Gülerken haykırdım şu satırları okurken☝️😂)
-Benim için düğünler,bir dilim pasta için bir çeyrek altın verdiğim en pahalı eğlencelerdir.✌
-Hiçbir şey yemeyip, 2,5 ay boyunca sadece su içersem anca kilo veririm.Gerçi bana su da yarıyor.
"SU böreği,SUpangle,SUcuklu yumurta,SUfleee😅

Ve beni benden alan başka bir kısım daha,Ayaz "nooluyoo annie yaaa?" der gibi baktı suratıma kahkaha atarken;
  *Tatlı olarak şefin hedele,hödelesinden tavsiye ederim
  -Yok ben tatlı istemiyorum,teşekkürler.Bir bardak daha su alayım.
   *Su aygırı mısınız hanımefendi?😂😂😂

Yorumum:Altını çizdiğim,iz bırakan kısımlardan da anlaşılacağı üzere okurken inanılmaz eğlendim.Ağır bir anlatımı asla yok.2 günde bitirdim.👍
İçerisinde beni anlatan cümleler buldum.Sanki biri hislerimi alıp kitaba dökmüş...
Sevdim ya!Çok içten,samimi ve cesur buldum yazar ablamızı.
I like it baby.😎
***Tikkattt Spoiler:Sonunda Okan'la barışaydı eyiydi amaaa neyse...😒Yüreğimi dağladın be şişman kız🙄






-1F(1FİLM)
BRİGHT:
IMDB:6.8

Başrollerinde Will Smith bulunmakta.
Will Smith.
Anlıyor musun Pakize Su??
WİLL SMİTH😍
Filmi izlemen için başlı başına,yeterli bir sebep bu!
Eşimle hayranlığımız büyüktür kendisine.😱😲I am Legend bizim için efsanevi filmlerdendir mesela.Oyunculuğu tartışmaya bile kapalıdır zaten.🤘

Konusu:Elflerin,Orkların,perilerin,büyücülerin ve insanların ortaklaşa yaşadığı bir alem düşünün.Fantastik,bambaşka Dünya!
Lakin yaratılan bu masalsı,modern dünyada Elf'ler kaliteli insan sınıfında yer alıyorken,Ork'lar zamanında yaptıkları yanlış tercihler yüzüne fazla ırkçı yaptırımlara maruz kalıyor.
Jacoby(Ork) ve Ward(İnsan.Ya da bidakka ya ne insanı be? Will Smith O!Tek!Küçücük bir "insan" sıfatı yakışmaz sana karşiim😎Sen insansan ben neyim?) beraber çalışan,partner iki polis memurudur.Aralarında olan farklılıklar yüzüne pekte iyi anlaşamamaktadırlar.
Beraber çıktıkları gece vardiyasında büyülü bir değnek istemeden de olsa ellerine geçer.Bu kutsal emaneti,kötü elflerden koruyabilmek için beraber hareket etmelidirler.

Yorumum:Aksiyonu bol,soluksuz hemencecik izleyip,bitirebileceğiniz bir film.Hiç darlamıyor,sıkmıyor insanı.Olaylar akıcı bir şekilde gelişiyor.
Bilemiyorum,Will Smith e olan hayranlığımdan mıdır ama ben filmi çok beğendim.💙Renkli bir dünya böyle.Tam kafa dağıtmalık.Cazip geliyor seyretmek.Jacoby ile Ward'ın partnerliğide ilgi çekici ve eğlenceli.
Soundtrack albümü de ayrı bir efsane zaten.😍
6 gün önce İnstaStoryimde paylaştığım bir gönderi.😅Bayağı bayağı bekledik yani biz bu filmi izlemek için.
Uzun lafın kısası 10 üzerinden 8 puan verdim filme.☝📹Delicesine tavsiye ediyorum.💃İzleyiniz efeniiimm.(Umarım sizi yanıltmam.İzleyenler geri dönüş yapsın e mi?Merak ediyorum görüşlerinizi))
Ve ve veee tabi ki de "Broken People" şarkısının Videosunu buraya bırakıyorum.👇Nerde görülmüş benim size kıyak yapmadan yazımı bitirdiğim😎😎😁

Evett geldik 1K1F yazımızın daha sonuna.💁💥Umarım sıkılmamışsındır Sayın Okuyucum.🙏
Bir sonraki yazımda görüşürüz yine tamam mı?
Kendine ve "beğendiğin şeylere" iyi bak.
Seni Seviyooomm😘
Selametle...🙅🙆🙋

Yorumlar