Ekim ayım nasıldı?...🎈

Selammlar💁
"Ekim ayı" yazarken bile bi ürperti geldi bak şuanda içime.😠Öyleeeeee depresif bir ay idi benim için.😟Volkan konağın şarkı sözlerinde ki gibi ;

-Aksiiii çirrrkkkkkiiiyynnn nnnnnaaaaallleytt!🎶😅

Bitti ama şükür.🙏
Geldi ve gitti...
("Yeter" normali.Evet biliyorum Türkçe Sözlük yutmuş ablam,abim!Sakin😁)
Modumu değiştiriyorum artık!Ruh hali dengesizliği mod:offline çiçeğim.Kapattık.Taşındık.💆👏
Adrian beni bi günceller misin lütfen!
Selenaaaaa selennaaaaaa seleennaaaaaaa( 3 kere çağırınca geliyordu dimi🙄?)Hadi gel sende ayın hasılatını yazıcammm.😗
Neyse efenimm Başlıyorum!(çokta cıvıtmadan,uzatmadan..😎)


***İZLEDİKLERİM***

Depresif halimin Everestinde olduğum bu dönemimde,bana iyi gelen tek şey bu maraton oldu vallahi.Vurdum kendimi filmlere,dizilere.

Esseve Rin'in başlatmış olduğu Horror a than maratonuna katılmıştım biliyorsunuz ki.

Seçtiğim filmler bunlardı.👆Hepsi de çok güzeldi.
Türk yapımı korku filminden(Htr2b:Dönüşüm)fazla bir beklentim olmamasına rağmen bayağı sürükleyici ve güzeldi..Hemde cin konusu,teması olmaksızın yani!👏👏Şaşırttı itiraf ediyorum.
The Exorcism of Emily rose iliklerime kadar korktum,nefesim hızlandı,gerimmm gerimm gerildim.Muhteşem di!Top 20 Korku filmi listemize 2.sıradan giriş yaptı kendileri o kadar yani.(Otopsi hala 1.sırada üzgünüm"Emily Rose😙")The Mist de bildiğin ağlattı yaa beni!Güya korku-gerilim filmi.Final sahnesi ciğerimi söktü be😓(The walking dead'in kadrosunda bulunan Laurie Holden,Jeffrey Demyuun,Melissa Mcbride de bu filmde rol almakta.)Ve Nicole Kidman'ın başrolünde bulunduğu gerilimi yüksek film The Others. Imdb si yüksek olmasına rağmen beklentim düşüktü.Amaaa vurdu gol olduuuu yani😅Filmin sonunda şaşırmaktan "Aaaaa asıl misafir bunlarmış yaaa kızzz" demekten çenem çıktı😁
İzlediklerimi beğeni şeklime göre sıralamam gerekirse de; 
1)The Exorcism of Emily Rose
2)The Mist
3)The Others
4)Htr2b:Dönüşüm
Maratonun dizi görevleri içinde kendime bu dizileri seçmiştim.👇
Z Nation:Kısa ve öz bir açıklama yapıcam."İZLEMEYİNİZ"
Sırf görevi yerine getirebilmek için 5 bölüm izledim.Sinirden felç geçircektim.Zor tahammül ettim😐Afedersiniz ama ben böyle çakma dizi görmedim ya!😒The walking dead özentisi!Azcıcık orjinal olun lütfen istirham ediyorumm Sayın senaristler.😏
Helix:Türünün hakkını sonuna kadar veren bilim-kurgu dizisi.Senaryosu da özgün✌Taklit değil.(Z nation'cum geldimi taş kafana?😒)Laboratuar,kimya,biyoloji sevdalıları arkadaşlara tavsiyemdir.


***OKUDUKLARIM***

"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
The person you have called can not reached at the moment,please try again."🙅🙆

Okumadım,okuyamadım.😓
Kitap okumak içim ortam hazırladım tütsüler,mumlar yaktım.Kurabiye bile yaptım!(Çünkü yemek beni her zaman teşvik eder🤓)Ama yok yani bir türlü dikkatimi toplayamadım.Maksimum 5 safya okuyup,bıraktım.


***BİTİRDİKLERİM***

Venüs Yüz yıkama jeli
Dush das Traumland deodorant
Garnier 2 si bir arada göz makyajı temizleme suyu
Balea Dusche ölperlen duş jeli
Bruno banani parfüm
Sterilium El sterilize sıvısı

Bitirdiklerimi ayrı bir şekilde detaylı olarak yazacağım.Çünkü ufak da bir DM alışverişi yaptım.İki konuyu birleştirip yeni bir yazı oluşturacağım😊

***AYIN OLAYLARI***
09.10.2017:Ampute Futbol Milli Takımımız şampiyon oldu!!
Futbolun ayakla değil "yürekle" oynandığının en büyük göstergesi oldu bu ŞAMPİYONLUK.Gol yediğimizde pişmiş kelle gibi sırıtan,gram üzüntü duymayan,milliyetçilik ruhunu kaybetmiş,paranın şımarttığı futbolcularımıza da burdan selam ederim😉
21.10.2017:Gecenin köründe ağlayarak bir yazı yazdım.Öteki gün de yayımladım.Ve zannettiğim kadar yanız olmadığımı anladım.Tesekkurler blog alemi♥
27.10.2017:Stranger things 2.sezonu yayınlandı❤
29.10.2017:Aylardır beklediğim Stranger things 2.sezon tüm bölümlerini 2 hatta 1 buçuk  günde bitirdim,izledim.😎🙍



***DİNLEDİKLERİM***
Fikret Kızılok-Farketmeden🎵
Barış manço-Dönence🎵
Son feci Bisiklet-Bu kız🎵



Bitttiiiii🎉🎈
Görüşelim mi yine bir sonra ki yazımda Sayın Okuyucum?
Kendine ve "ruhuna" iyi bak💙
Selametle...

Yorumlar