Hayatıma reset atabilir misin Adrian?🎭🔙

Selam🙋
Beyin zonklatan cinste olan boyun,kol ve baş ağrısıyla yazıyorum sizlere.😞Bu muhteşem 3'lü son 1 buçuk aydır yakamı asla bırakmamakta!hatta arada sevgili vertigo'da arkadaşlara eşlik edip "kalkın halay çekelimmmm" diye teşvik edip,gaza getiriyor.💃🕺👫👭Dünyamı döndürüyorlar vallahi öyle bir şenlik hali...🤢😰
Kurtulamadığım sağlık problemlerim var yani.Üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum ya...
Sadece bedenen değil ruhen de kendimi tuhaf hissettiğim bir dönemdeyim.Herşeyi fazlasıyla sorgulamaya başladım.Kafamda o kadar cevaplanmamış soru var ki...
Bilmiyorum.Çok yorgunum...
Tükenmişlik Sendromu dedikleri şey bu mu acaba?
Hayatımın belirli bir bölümünü alıp çöpe atmışım gibi hissediyorum.
Neden Büşra?Değdi mi?Nereye kadar böyle devam ediceksin? diye sorup duruyorum.Cevaplar bulamıyorum.Yapmak istediğim çok şey var ama benim yatağa gidip uyumaya bile mecalim yok.Eski resimlere bakıyorum.Sonra aynaya bakıyorum bunu neden kendine yaptın ki diyorum.Ya da neyin bedeli bu?
Sınavım fazlasıyla büyük.
"YALNIZLIK"
Asla isyan etmiyorum Rabbim affet ama sence de biraz fazla olmadımı ya??Küçük bir ilçede,deniz kenarında büyümüş mutlu,deli dolu o kız çocuğu neden bugün burada ve bu halde?Ağlamak istiyorum!Bağıra bağıra hemde.Kusmak istiyorum son 5 senenin tüm pisliğini atmak istiyorum kalbimden içimden ruhumdan!
Neden beni bu hale getirdiniz? diye sormak istiyorum sonra birkaç kişiye."İçimde ki dans eden kızı neden öldürdünüz pis yargılarınızla???Yaptığım yaşadığım herşey neden size bu kadar battı???NEDEN KENDİ KAPINIZIN ÖNÜNDEKI PİSLİĞİ TEMİZLEMEK YERİNE BENİMLE UĞRAŞIP DURDUNUZ!!NEDENN?" demek istiyorum.
Yaralarım derin,nasıl kapanacak bilmiyorum. 

"Anneeee" Seni çok özledim.😢
Kucağına yatıp sadece "offff fizik'ten bu sene geçebilicem mi acaba yaaa?" diye düşünebilmeyi özledim.Yılların bizi yormadığı o zamanları özledim.

"Ablaa" seni çok özledim.😢
Kıkırdaşmalarımızı,sebepsiz yere gülme krizlerine girmemizi,delicesine kavga etsekte 2 saat sonra hiçbir şey olmamış gibi aynı sofrada yemek yemeyi özledim.

"Babaaa"seni çooooookkkk özledim.😢
Geceleri odaya girip üzerimi örtmeni,içten şekilde ama asla belli etmeden,çaktırmadan yanağımdan öpmeni,koklamanı,"Çarliiii naberr laa" diye seslenmeni özledim.

Ve dostlarımı,kardeşlerimi özledim.Yelken cafe'de türk kahvesi içebilmeyi,denize karşı çekirdek çıtlatabilmeyi,esen tatlı yaz rüzgarını ensemde hissedebilmeyi,haşlanmış süt mısır kokusunu,mahallemi...
Kulaklığımı taktığımm an dünyanın durduğu,sorunların,problemlerin müzikle beraber kuş olup uçtuğu zamanlarımı özledim.
Ben "ben" olabilmeyi "Gerçek Büşra" olabilmeyi özledim.
Bilmiyorum...
Yazıp,oluşturabilecek bir "arşivim" varken yine susmayı tercih ediyorum...
Dua ediyorum...🙏
Zamanın herşeye ilaç olabilmesini umutla hasretle bekliyorum...🎈
Kocaman bir nefes alıp uyumaya gidiyorum şimdi de...
Öyle işte...
Geçicek mi dersiniz?😌

Bu bir iç dökme yazısıydı Sayın okuyucum.🌾
Bana tahammül edip,yazımın sonuna kadar geldiğin için teşekkür ederim.
Sonra ki yazimda görüşürüz...
Kendine ve "hayallerine" iyi bak olur mu??
Yanınızdakilerin kıymetini onlardan "uzaklaşmadan,ayrılmadan" bilin emi?

Bu yazının şarkısı da Pinhani'den gelsin o vakit...
"Ömür ömür sanki bi kara kutuymus
Gün gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış...🎵"

Yorumlar