Eylül ayım...🎈

Almanya'nın tamda çorap üzerine patik giymelik mevsiminden herkeslereeee selam ederimmm Efeniiimm🙌
Şaka maka Eylül ayınıda bitirdik.Zaman özellikle şu sıralar hızlı mı akıyor ne?Sanki yapmam gereken tonlarca işim var ama ben hiçbirine yetişemiyormuşum gibi hissediyorum.Hep bir acele,hep bir telaş...Neyse daha fazla bohem bohemmm hissetmeden,hissettirmeden ayın hasılatına ufaktan geçiyorum...

***OKUDUKLARIM***
-ADEM GÜNEŞ=0 6 YAŞ DÖNEMİ ÇOCUK EĞİTİMİNDE YÜZ TEMEL KURAL
-TURAN YALÇIN=ZORLUKLARA RAĞMEN BAŞARANLAR,ENGELLERİ AŞANLAR
Yeni aldığım kitaplar📚👆
Okuduklarım


Biliyorum az oldu.Evet sadece 2 kitap😳Anne olmak kitap okumamaya kesinlikle bahane değil ama Ayaz doğdu doğalı eskisi gibi malesef ki okuyamıyorum.Ve bu durumdan gerçekten rahatsızım.Yavaş yavaş toparlanma çalışmalarım başladı ama💙Mesela okumak istediğim 3 kitabı sipariş ettim bile.(Bu arada Türkkitabevinde indirim var!!Sanırım depoyu yenileyecekler.Güzel kampanyaları var Almanya'da yaşayan arkadaşların bilgilerinee☝☝)
Turan Yalçın'ın kitabını  zaten yorumlamıştım,yazmıştım.Okumak isteyenlere şuraya link bırakamıyorumm çünkü nasıl yapılır bilmiyorum.👀Bloğuma girin gezinin karşınıza çıkar.😁
Adem Güneş'in bu kitabınıda Ayaz'ın 2 yaş sendromuyla nasıl başa çıkabilirim öğrenmek için aldım.Ammaaa velakin 2 yaş sendromu konusundan başka herşey vardı içinde😀Olsssuuunnn,yinede okunası güzel bir kitaptı.


***İZLEDİKLERİM***
-EVEREST
-ROOM(GİZLİ DÜNYA)
-ANNABELLE 2
3 ü de inanılmaz güzel filmlerdi.Everest ve room ağlattı.😥Annabelle 2 de korkuttu🙄(Serinin 2.filmi bence çok daha iyi olmuş)Kısaca konularından bahsetmem gerekirse;
Everest:1996 yılında Everest'te yaşanmış bir olaydan uyarlanmıştır.İki ayrı dağcı ekibinin,Everest'e tırmanırken karşılaştıkları yoğun kar yağışı sonucu yaşadıkları felaketi konu alıyor film.Adeta yaşam savaşı veriyor herkes.
Room(Gizli Dünya):24 yaşındaki  Joy 7 yıl önce "Yaşlı  Nick" dediği bir adam tarafından kaçırılıp bir odaya hapsedilir.Devamlı olarak tecavüze uğrar.Ardından Jack doğar.Jack'in 5 yaşına kadar tanıdığı tek dünya yaşadıkları bu odadır.Ancak Joy Jack'in artık gerçek dünyayla tanışmasını ister ve riskli bir kaçış planı yapar.Dram yüklü bir film.Mendillerinizi hazırlayın.Ağlayacaksanız çünkü...
Annabelle 2:Kötülüğün doğuşu:Oyuncak bebek yaparak hayatlarını idame ettiren çift,kızlarının ani ölümüyle sarsılır.Kızlarını tekrar görebilme umuduyla şeytanla anlaşma yaparlar.Ancak işler çok daha karmaşık,korkunç bir hal alır.Geriimmm gerimm gerildim filmi izlerken.Teesekkurler sevgili Annabelle 💁sayende erkenden kırışmayacağım😆


***BİTİRDİKLERİM***
-THE BODY SHOP SHEA BUTTER HAND CREAM
-CD DEO ROLL-ON WASSERLİLİE


Cd deo roll-on:Zambak kokulu bir roll-on.Hassas cilt tipleri için uygun.Leke bırakmıyor.En önemliside Alüminyumtuzu içermemekte!Doğum için,hastane çantamı hazılarken bilerek küçük boyunu almıştım.Tabiki de kullanmamışımmm.🤓Geçenlerde elime geçince bir deneyeyim dedim ve "Bitti".😅
The body shop hand cream:Allah ya rabbiiiii o nasıl bir kokuuuu!Öldüm,bittiiimmm.Kullanmadım,Yedimmm yeddiimmm😍Heidelberg'e gittiğimde rotam hemen "The Body shop" olacak.Bu sefer büyük boyunu almayı düşüyorum!


***AYIN OLAYLARI***
-18.09.2017=25 OLDUM.👩
-01.09.2017=EVLENELİ 5 SENE OLDU.💏
13.09.2017=TEYZE OLDUMMMM!İSMİYLE GELDİ MİNİĞİM."ELİF EYLÜL'ÜM"💗


***DİNLEDİKLERİM***
Ali Atay-Eksik bi şey mi var?🎵
Yeni Türkü-Fırtına🎵
Ve 10 senenin ardından Vega! Müthiş bir albüm olmuş vallahi."Arzuhal"parçası favorim👌👍
He ama Vega denilince akla gelen şarkı tartışmasız "Bu sabahların bir anlamı olmalı🎶"dır...
Yaptım bak yine kıyağımı size ve buraya bıraktım parçayı😊👇



Evettt benim Eylül ayım böyleydi.Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere.
Kendinize ve "günlerinize" iyi bakın.Malum mevsimler geçiyor,saat tikkk takk tikk takkk işliyor ☀☁☂☃🕐...
Selametleee🙋

Yorumlar