Blue Whale oyunu☠!

Herkese Merhaba...
130 kişinin ölümüne sebep olan bir oyundan bahsedeceğim bugün de sizlere..."Mavi balina" olarakta bilinen bu oyunu ben ilk olarak Serap Ezgü'nün programında duydum.Samsun'da bir çocuğun bu oyunu oynadıktan sonra intihar ettiği söyleniyordu.



Oyunun kurucusu Philipp Budeikin adinda bir Ruh hastası!(Kişi yada insan sıfatını bu "Mahlukata" vermeye dilim varmıyor çünkü!)Şuanda Rusyada cezaevinde,tutukluymuş kendileri.Ürettiği bu tehlikeli oyun yüzüne ölen,intihar eden gençler içinde"Biyolojik Atıklar"Terimini kullanmış hatta mahkemede psikopat! 

Phılipp Budeikin

Blue whale'in kısaca konusu;verilen talimatları yerine getirmek,fotoğraflayıp oyunun başındaki yetkililere göndermek.50 tane görev veriliyor.Ve bu talimatların neredeyse tamamında kişinin  kendisine zarar vermesi isteniliniyor.Kendini "tabiri caizse" Doğramak mi dersin,bilerek hastalanmaya çalışmak mi!!?ne ararsan var yani görevlerin  içinde...Detaylı bir şekilde öğrenmek isterseniz Burak Güngör'un paylaştığı youtube videosunu aşağıya bırakıyorum.Benim daha fazla midem kaldırmıyor çünkü yazmaya...

Ve en kötüsüde bu tehlikeli oyun 14 15 yaşlarındaki çocukları hedef alıyor.Masum yavrular saçma sapan bir oyun yüzüne hayatlarına son veriyor.
Eşimlede konuştum bu olayı.İşyerinde,özellikle rus asıllı olan arkadaşlarına oyunu ve olanları sormasını istedim.Hepside oyunun gerçekten çok tehlikeli olduğunu ve Rusya'nın gündem konularından biri olduğunu söylemişler.Korkutucu olan ise;oyunun hala devam ettirildiğini iddia ediyorlar.Özellikle Bati Avrupa ülkelerinde hizla yayılmakta olduğunu vurguluyorlar.Bu kadar önemli bir olayı neden hala medyadan duyurmuyorlar anlam veremiyorum.


Yulia Konstantinova'nın intihar etmeden önce yayımladığı son paylaşım.




Görevlerden biri olan;kola jiletle balina çizilmesi

Ve evet bir "Anne" olarak korkuyorum.Oglumu nasıl bir gelecek bekliyor bilmiyorum.Ebeveynler olarak bizlere büyük görevler düşüyor bence.
-Hatalarını Affedelim
-Güven verelim
-Asla yalnız olmadıklarını hissettirelim evlatlarımıza...Çünkü onların ihtiyacı olan tek şey bizim sevgimiz aslında.Eksikliğinde neler olabiliyor hepimiz görüyoruz...

Son olarak Oyunun teması;Nerve filminin de konusuna çok benziyor.İzlemek isteyenlere duyurulur...

Şimdilik benden bu kadar....
Kendinize ve "yavrulariniza" iyi bakin....
Selametle....🙋

Yorumlar