Temmuz Ayım Nasıldı?🎈


Sevgili Blog;
Ben sana bu satırları yazarken çoktan eriyip,su kıvamını almış olacağım.
Thesaglams’ın artık bir H2O 💧


Biladerlerim bu nedir?
Ben öldüm sanırım.
Öldüm ve Cehennemin en dip katmanlarına dogru ilerliyorum.🙋
Mütemadiyen yandım!
Hava aşırı sıcak😥
Suyu şişeyle felan değil DAMACANAYLA içiyorum artık.
O kıvama geldim.
Duş alıyorum,çıktığım gibi tekrardan jet hızıyla terliyorum.🤦
Vantilatörü açıyorum terliyorum.💁
Yatıyorum terliyorum.🤷
Kalkıyorum yine terliyorum!💆
Ay sonu hasılatı yazısını giricem şimdi mesela ama beynim jöle kıvamını aldı.
O yüzden saçmalarsam felan beni bi teğet geçin e mi?🙄🤣

Ruh hali durumu Bildirgesi:
Cinnete 5 Kala.
“Hııaaaaaaaaaay” diye böğürüp,kendimi cırmalıcam az kaldı.
Adana'da güneşe ateş eden abi,seni şuanda o kadar iyi anlıyorum ki!💆👌🏻

-Okuduklarım:


Kırk Yamalı Ayna-Melek Özlem Sezer
Konusu:Kıssadan hisseler veren,akıllara kazınan,unutulmayan masallar.
Yorumum:Bu kitabı sevmeme gibi bir durumum söz konusu dahi olamaz.💁
Çünkü ben küçük yaşlarımdan beri,masal kitaplarını tutkuyla okurum.
Fantastik olan her şey otomatik olarak ilgi alanıma giriyor.❤️ 

Kitaptaki favori masallarım ise bunlar oldu👇:
-40.Mum

-Hangisi güçlü?

-Çiftçi ve oğulları

-İzlediklerim:

Black Mirror 5.Sezon:
IMDB:8.9

Konusu:Netflix yapımı,her bölümü farklı hikayeden oluşan fantastik-bilim kurgu dizisi.
Yorumum:Tek kelime ile Hüsran.😒
1.bölümün saçmalığı
2.bölümün durağanlığı
3.bölümün ehhh işte idare ederliği beni benden aldı.
Son kısımları desen her seferinde havada kaldı.
Daha fazla konuşmak istemiyorum ya tadım kaçtı.😒

Stranger Things 3.Sezon:
IMDB:9.0

Konusu:Hawkins kasabasında yaşayan 12 yaşındaki Will esrarengiz şekilde ortadan kaybolur.Polis tüm aramalara rağmen çocuğu bulamaz.Ancak Eleven adında doğaüstü güçleri olan bir kız birdenbire ortaya çıkar.Ve olaylar bambaşka bir boyut almaya başlar.Will aslında bu dünya da değil,paralel evrende sıkışmıştır.
Yorumum:Çucukllarrrr Sizi aşırı seviyorum!😍
Yine beni utandırmadı keratalar ve aşırı müko oyunculuk sergilediler.💁
2.sezon ne kadar durağan ise 3.sezon da bi o kadar hararetli idi.
8 bölümün 8’i ni de aşırı sevdim!
Bir dakika düşmedi temposu sanki.
Mike ve Eleven’ın tatlış aşık halleri❤️
Dustin’in aşırııı sevimli ve zeki duruşu❤️
Will’in kıskanç,gizemli karakteri❤️
Lucas ve Max’in Cool’luğu❤️
Steve ve Bill’in iç yakan yakışıklılığı❤️
Ölürüm size ben Hawkins’in Bad boys’ları,super woman’ları!😍

4.Sezon hemen gelsin lütfen Sevgili Netflix!

La Casa De Papel 3.Sezon:
IMDB:8.6

Konusu:Profesör adında,ismi cismi asla bilinmeyen bir adam yüzyılın soygununu yapmak için bir plan yapar.8 kişiden oluşan,alanında birbirinden yetenekli olan ekibini titizlikle seçer ve Darphane soygununa start verir.
Yorumum:
“Una mattina mi son' svegliato
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao🎼
Ritmi hisset içinde!
O moda girip öyle oku yorumumu Sevgili Okuyucum.❤️
Çünkü aynı Çav bella şarkısındaki gibi hoş bir girişle başladı sezona LCDP.
Hızlanarak devam etti temposu.
Ve yine her zaman ki gibi zirveye altın vuruş yaparak sezon finalini yaptı😍!
“3.kısım zoraki bi kurgudan oluşur.Aynı tadı vermez.Berlin yok,Moscow yok.Olmaz yani” demiştim.
Tükürdüğümü yaladım🙋
Yeni giren karakterlerden biri olan Sierra’dan nefret ettim!😒Allah affetsin bi güzel sövdüm kendisine.🙄
Favori karakterim olan Nairobi ise ciğerimi yaktı.Spoiler vermicem.
Allah’ım konuyu biliyorsun çok amin ya




-Bitirdiklerim:


Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı Şampuan:
Türkiye’de Miri’m sayesinde görüp aldığım, stoklamadığım için aşırı pişmanlık duyduğum şampuan.❤️
Boyayı akıtmıyor.(Eğer Kızıl saçlıysanız her şekilde kırmızı bir göle dönüşüyor o küvetiniz ama ekstrem bi şekilde olmuyor diyeyim.😁)
Saçı besliyor.
Yağlı his bırakmıyor.
İnanılmaz uygun fiyatlı. (12,95 TL)
700 ml kullan kullan bitmiyor.Bereketli.
Ee Daha ne olsun?💁

Essence I love ekstrem mascara:
Bu rimelin yorumunu kaç kere yazdım hatırlayamıyorum bile artık.
Akma yapmasa dünyanın en güzel maskarası.
Ah Essence ah!
Ne zaman duyucaksın sesimizi acaba?
Şu rimellerine bi el atsan mı?🤦

Maybelline Anti redness primer:
Ciltteki renk dengesizliğini eşitleyen,kızarıklık önleyici makyaj bazı.
Vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor💁
Tekrar almayı düşünüyorum❤️

Farmasi Matte Lıquid Lipstick 07 Cool Rose:
Rengi gündüz makyajı için çok uygun.
Lilamsı soluk bir nude tonu.
Lakin dudağı delicesine kurutuyor.
Hatta altına 9383393 kat blistex dudak nemlendiricisi sürüp,bekletmeme rağmen kuruyor.Düşünün artık.🙄
Çok fazla kuruluk annecim.Sorry👎🏻

-Ayın Olayları:


08.07.2019:
5 vakit namazında niyazında olan canım annemi Kiliseye götürdüm.
Diyeceklerim bu kadar...
Gülmem geliyor çünkü hatırladıkça🤣❤️


18.07.2019:
Fitness’a başladım💁
Size söylemiştim.Baş koydum ben bu sağlıklı yaşam işine!😎
Son durum güncellemesi:-8 kg
Kalan: Boşverin.Çok.🙄🤣


20.07.2019:
Eşimin çalıştığı firmanın Sommerfest 2019 etkinliğine katıldık❤️
Bu fotoğrafta bize o günden kalan en güzel hatıra oldu👪


30.07.2019:
Havuz sezonunu daha “yeni” açabildik🤦
Geç oldu. Ama güç... 
Ya da Güç de oldu valla ya.
Yalan söyleyemeyeceğim.🙄
Yalvar yakar götürdüm beyceğizimi.💁
Kendisi güneşlenmeye bayılır da.🙄

-Dinlediklerim:

Spotify’da arama çubuğuna "Thesaglams2019(Temmuz)" yazarak listeye ulaşabilirsiniz.👇

Zeynep Bastık&Anıl Piyancı-Bırakman doğru mu?
Shawn Mendes&Camila Cabello-Senorita
Zeynep Bastık-Her yerde Sen
Jain-Oh Man
Zombi-Adamlar
Ersay Üner-Nokta
İlyas Yalçıntaş-Hançer (Akustik)
Norm Ender-Mekanın Sahibi
Billie Ellish-I love you

Ayın Şarkısı;
MERO-Olabilir🎼





Temmuz bana bi ton güzellik getirmiş.
Yazarken farkettim❤️
Ne mutlu sana kız Büşra!
Gurur duydum kendimle😁
Umuyorum okurken Sende zevk almışssındır Sevgili Okuyucum🙏🏻

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere.
Kendine ve “mutlu zamanlarına” iyi bak olur mı?☺️
Sevgiyle,Selametle...

Yorumlar

  1. Okumak çok keyifliydi, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için☺️🙏🏻

      Sil
  2. Hahahaha ya senin bu blog yazılarını okurken sürekli 32 diş sırıtıyorum sebebi neydi ki �� Diş macunu reklamlarında bile insanlar bu kadar çok dişlerini göstermiyorlar �� Benin için çok koşuşturmalı geçti o yüzden pek bir şey anlamadım, tam anlıyordum ki ağustos ayında bodoslama giriş yaptık. Ama sen dolu dolu geçirmişsin gerçekten sevindim senin için ❤ Ayrıca azmini ve başarını tebrik ediyorum. instadan da takipteyim çok iyi gidiyorsun. Hatta tam sağlıksız bir şey yerken hikayene denk geliyorum ve yediğim şeyi sorguluyorum. Ha yine yiyorum tabi orası ayrı ahaha ama biraz suçluluk duyuyorum���� niye bu kadar konuştum onu da anlamış değilim konuşasım vardıysa demekki �� inşallah bu ay daha da güzel ve dolu dolu geçer canımcımm ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya nasıl nasıl nasıl güzel yorum yapmışsın sen böyle Canımcım!Okurken ben 32 dişimi gösterdim😁Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için🙏🏻💕

      Sil
  3. Anne yorumuna bayildim.Ahh yakın olsaydık çoktan yanına gelip elini öperdim.Super dolu dolu bir yazı olmus. Fotoğralar çok güzel.
    La Casa De Papel çok izlemek istediğim bir dizi hatırlamış oldum.Urunler şahane,kitabıda aklımda tutacağım.Kilolar gitsin .Sende bu azim varken her şeyi halledersin kuzum❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yakınımda olsaydım incikom ya😞💕La casa de papeli mutlaka izle!❤️Motivasyon kaynagım olarak azmimi senden alıyorum ondandır😍Teşekkür ederim güzel yorumun için 🙏🏻

      Sil
  4. Neresiymiş böyle çok sıcak Adana filan mı onu belirtmemişsin merak ettim ki, adım atmayayım. :))))Ya şaka bir yana kolay gelsin ne diyeyim, yapacak bir şey de yok. İstanbul da böyle olurdu. Ay iyi ki taşınmışım. Bak valla ciddiyim böyle sıcaklardan şikayet eden HERKESE (sadece sana değil)tavsiye ediyorum yapabilirseniz Ankara'ya veya Eskişehir'e taşının. Haziran, Temmuz, Ağustos gibi en sıcak aylarda arkamdan dua edersiniz. Ama Haziran, Ağustos sabahı işe giderken sabah 08.00 ya da 07.00 gibi üşüyünce de umarım bana küfretmezsiniz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi müjde abla ya gülümsetti beni yorumun😁❤️
      Sana bir allahın kulu küfredemez karsılarında anında beni bulurlar !😁
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  5. Yine eğlenceli sunumunuz çok keyif verdi. Temmuz gayet iyi geçmiş, ağustosa da sıcak damgasını vuracak galiba, öyle gözüküyor. Anneni kiliseye götürmen iyi olmuş, şöyle düşünmüştür: Şimdi buraya ibadete sadece pazar mı geliyorlar, bizde ne güzel her gün:) Yazdığın şarkıların hepsini seviyorum neredeyse. Sağlıklı yaşam azmini de sevdim, en güzeli bence de. Motivasyonunu kaybetme, hedefler o kadar da uzakta değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem o kilise de daha başka neler düşündü bilseniz bayagı gülmekten komaya girersiniz😁
      Zevklerimizin bir olması ayrıca cok sevindirdi beni🙏🏻
      Motive kaynagım sizler olduktan sonra asla pes edemem zaten☺️
      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻

      Sil
  6. Çok tatlısın biliyorsun değil mi :)))

    Sıcaklar heryeri kavurdu bu sene, sıcak üzeri nem beni fena yapıyor. Göğsüme öküz oturmuş gibi oluyorum :)

    Dizi tercihlerin benim en favorilerim... Ahhh o Dustin'in kızla şarkısı yok mu beni benden aldı :)

    Bu arada Nairobi benim eeeen sevdiğim karakter, dobra hatun. Ağladım resmen ama Sierra cadolozunu da birlikte yolarız istersen hahhahah :))))
    Harika bir temmuz olmus, daha da bomba geçecek bir ağustos diliyorum :) <3
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyene bak!Sen Tatlısın asıl!❤️
      Ya Evetttt o muhteşem düetleri beni eritti izlerken böyle🤣
      Sıerra’ yı birlikte yolma fikrini de acayip sevdim Ezgissimom!Hadi yapalım şu işi ben varım😎😁

      Teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için☺️💕🙏🏻

    YanıtlaSil
  8. Dolu dolu geçmiş. Black Mirror u ben de sevemedim. La casa de papel e basladim ufaktan. Orange is the new black i de tavsiye ederim ☺️. Anneciğin çok tatlı. Ona Avusturyadan kucak dolusu sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orange ıs the new black final sezonunu izliyorum ben suanda içim acıya acıya.Aşırııı sevdigim bi diziydi çünkü bitmeseydi keske😞
      Ondan da kucak dolusu sevgiler sana Derya abla💕😁
      Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻

      Sil
    2. Ben son bölümünde ağladım 😄😄

      Sil
  9. Çok güldüm, keyifli bir yazıydı.

    YanıtlaSil
  10. Özlemişim yazılarını okumayı. Bayağı ihmal etmişim ama geri döndüm. İnci ile senin blogları okuyunca bende zayıflama konusuna daha sıcak bakar oldum. Zira 93 ü görmeme ramak kaldı. Siz hep yazın emi. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Selamlar ben sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirim bu arada bir mim hazırladımda cevap verirseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık. Bende daha Stranger Things 3.Sezon'u izlemedim. Ama Black Mirror çıkar çıkmaz son sezonu bitirdim. Eylül ayı itibari ile yazınızı okudum. Sıcaktan bunaldım kış gelsin artık :))))

    YanıtlaSil
  13. ancak okuyabildim temmuz ayında yaptıklarını ne diyeyim darısı eylül ayının başına:)))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder