Selam!

Ben busra🙋25 yasindayim.Kocaeli'nden(Deniz kenari bolgesi ozellikle yaziyorum) Almanya'ya(Karasal iklim bildigin ot "Deniz"yok) evlenerek 20 yasimda geldim.Dersen ki  "Seni delimi durttu,beyninimi yedinde mis gibi yerden  dilini bile ogrenemedigin memlekete goc ettin abla?"
Cevabim:
"Cunku ask manyak olmayi gerektirir adrian😎" olurdu. Tabi ek olarakta evet bok vardi ciniiimmm yeeaaa diyede eklerdim😁
Cok sukur🙏Eylul ayinda 5 sene olucak evleneli ve 1 bucuk yasinda bir oglum,her zorluga ragmen hala ilk günki gibi asik oldugum bir adam var...
Neden blog actim;
Bilmiyorum😃Uzun zamandir vlog cekip yayinlamak gibi bir hayalim var.Yakinlarim bilir.Ama bir turlu nasip olmuyor.Yazmak konusunda daha cesaretli oldugum icin blogla baslamaya karar verdim.
Blogum hangi konular uzerine olucak;
Gunluk yasam,anlik hisssiyatlarim,kucuk dipnotlar,kullandigim memnun kalip kalmadigim ürünler,gezdigim yerler,okudugum kitaplar,izlenilesi filmler diziler vb. Kisacasi hersey...
O zaman baslayalim mi?
Beklerim..
Selametle efeniimmmmmmmmm🙋🙋🙋

Yorumlar