Çikolatasız ve Şekersiz Truffle Tarifi ☕️🌰



Şu sıralar benim gibi Diyetsel Vukuatlar içerisinde olan Fit kardeşlerim!
Büşra bacınız yine bir Âmme hizmeti ile geldi ayağınıza😆💁

Yıllardır Severek takip ettiğim @gurmediyet in bu tarifi,tatlı krizleriniz için mikemmelll bir çözüm olacak👌🏻😻

*Kakaolu,Fındıklı Hurma Topları(Truffle)*


Malzemeler
-10 tane Hurma
-2 yemek kaşığı Kakao
- Bir avuç içi kadar fındık(abartmayın sakın! kuruyemişler fazla kalorili çünkü🙈)
Süsleme için:
-Toz haline getirilmiş Antep Fıstığı

Yapılışı:
Hurmalarınızın çekirdeklerini çıkartın ve
sertlik durumlarına göre 5 dakika kadar sıcak suda bekletin.(Zaten yumuşaklarsa bu işlemi yapmanıza gerek yok.💁)
Ardından antep fıstığı hariç tüm malzemeleri rondodan geçirin.
Çıkan karışımı avucunuzda yuvarlayıp,minik toplar haline getirin.
Antep fıstığı ile süsleyin.
Bu kadarrr🙌




Abartmıyorum.Tadı müthiş oldu.
Hatta bir tık da öteye taşıyorum işi.
Bence Hurma topları,çikolatadan çok daha lezzetli!🙈❤️

Aşırı önemli Not:Kahvenizin yanında maksimum 2-3 adet tüketebilirsiniz.
Bir oturuşta tabağı bitirmeyin mümkünse.
🙄😂



Arada sırada bulduğum böyle güzel ve sağlıklı tarifleri paylaşıcam Sizlerle Sevgili Thesaglams Müdavimlerim😍
Umarım Keyifle okursunuz❤️🙏🏻
Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere🙋

Sevgiyle,Selametle...










Yorumlar

  1. Heytttt ellerine sağlık sistacım =) gurmediyet benimde severek takip ettiğim bir hesap. Hurma ve kuru meyvelere alerjim var biliyorsun. Yapamıyorum. Bugün bal ile deneyecektim, vazgeçtim. benim yerime de göm e mi? seviyorum seniii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaaa sen sakın yapma o zaman canısı tamam senin yerine de gömerim ben🙈🤣❤️😘

      Sil
  2. Ağzım sulanarak okudum vallahi 😋😋 tadını aşırı merak ettim, hurma alıp ben de deneyeceğim kuzum. Tarif için teşekkür ettim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene kuzum seveceğinden kesinlikle eminim😍Ben teşekkür ederim güzel yorumun için🙏🏻💕

      Sil
  3. Ohh mis. Böyle tarifleri çok seviyorum ben. İşin en tehlikeli kısmı kendini frenlemek. Çünkü insanın bi oturuşta hepsini yiyesi geliyor. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sağlıklı hadi hepsini bir gömelim kafası aşırı tehlikeli🙄😁Teşekkür ederim ☺️💕🙏🏻

      Sil
  4. Tam aradığım tarif bu😉şeker siz birşeyler yemek istiyordum, valla harikasın canım benim, deneyeceğim 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canımcımm kesinlikle denemelisin o vakit tatlı istegini bastıracaktır eminim bundan❤️😍

      Sil
  5. Aa ne kolaymis ben ben yaparim 😂😂😂.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin Derya abla😍Seveceğinden eminim👍🏻❤️😘

      Sil
  6. Hurma zaten başlı başına çok güzel :) diğerleriyle daha da güzel olmuştur. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için yogunlugumdan ötürü geç cevapladım kusuruma bakmayın nolur🙏🏻❤️

      Sil
  7. Büşra sana bayılıyorum diye daha önce söylemiş miydim? Evet bence de söylemiştim 😊Enerjin öyle güzel ki, okurken sırıtmaktan kendimi alamıyorum her zaman 😊
    Ve bu toplara da bayılıyorum 😋Ayhhh bir oturuşta bitirmeyi durduracak bir yasak program şart ama🙈
    Bir de bi kaç tanesini hindistan ceviziyle de süsle, öyle de güzel oluyor, hem diğerinden daha az kalorili imiş ya hani 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sana bayılıyorum Zeynocummmm 😍Tamamdır hindistan cevizlide denerim.Yorumun için teşekkür ederim geç cevapladım yoğunlugumdan kusuruma bakma canım🙏🏻💕

      Sil
  8. Güzel bir anlatımla, harika bir tarif. Tatlı krizleri için atıştırmalık çok güzel, elline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Duo Diyettt güzel yorumun için😊🙏🏻💕

      Sil
  9. Çikolatasız ve Şekersiz Truffle ooooo hem sağlıklı hem leziz tuttum ben bunu :) tatlıyı çok seven biri olarak çok beğendim :) yaşasın şekersiz bir tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindimmm😁❤️Teşekkür ederim güzel yorumun için geç cevapladım yogunlugumdan ötürü kusuruma bakma olur mu?🙏🏻

      Sil
  10. harika bir tarif buuuu yaşasınnnn bayıldımmm çoook teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederimmm güzel yorumun içinnnnnnn❤️😁🙏🏻

      Sil
  11. ellerine sağlık bende Gurmediyet'i zevkle takip ediyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm canımmmm😁🙏🏻❤️

      Sil
  12. güzel bir tarif ellerinize saglık sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ohhh mis.Hurma canavarı biri olarak kesin deneyeceğim.Ellerine sağlık tatlim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam Senlik bir tarif zaten İncim❤️Teşekkür ederim güzel yorumun için canımcım🙏🏻

      Sil
  14. Ayy çok güzel gözüküyor büşüm ellerine sağlık tadını merak ettim bak denemeliyim en kısa zamanda 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene Canısıııı😘Teşekkür ederim Canım Beyza’m❤️🙏🏻

      Sil
  15. bayılırım bunaaaa hiç denemediydim oley saool :)

    YanıtlaSil
  16. sağlıklı beslenme tarifleri ne güzel
    uygulayabilene şapka çıkarıyorum
    maalesef ben yapamıyorum
    klasik tariflerden bi sağlıklı beslenmeye geçemedim :(((

    YanıtlaSil
  17. Bunun çikolatasız ve şekersiz olması ne kadar iyi olmuş. Tatlı ve türevlerini kesinlikle hayatımdan çıkardım. Adeta savaş açtım bu tür yiyeceklere. Özellikle de çocuklar için çok sağlıklı bir tarif sunmuşsunuz. Teşekkürler gerçekten.

    YanıtlaSil
  18. Şekeri hayatımızdan çıkarmak için her şeyi yapıyoruz ama çikolatayı çıkarmak biraz zor görünüyor :) teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder